ŚWIATŁA AWARYJNE |
Autor |
Wiadomość |
Łuki
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 58 Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 234 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2011-03-27, 20:06
|
|
|
Na Twoim zdjęciu widać włącznik (lub wyłącznik jak kto woli) świateł-to ten środkowy przesuwany w poziomie.
W moim Dragu jest w tym miejscu włącznik świateł awaryjnych,a światła zapalają się automatycznie po uruchomieniu silnika. |
_________________ Każdy dzień w siodle to .....dobry dzień. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-03-27, 20:11
|
|
|
Łuki, a na pewno masz wersje europejską ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Łuki
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 58 Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 234 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2011-03-27, 20:20
|
|
|
Wydaje mi się że tak.Kupiona w salonie w Niemczech,przywieziona do Polski po roku od kupna. |
_________________ Każdy dzień w siodle to .....dobry dzień. |
|
|
|
|
bartek_p
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 693 Skąd: Dębogóra
|
Wysłany: 2011-03-27, 20:38
|
|
|
Dragi europejskie , nie pamiętam po którym roku, jest gdzieś wyżej napisane mają awaryjne w standardzie, włącznik jest na prawej manetce, zamiast tego od świateł. Natomiast wersje amerykańskie nie mają standardowo awaryjnych.
Jeśli ktoś ma to jest to opcja alarmu np. Patrol Line.
Wszystko w tym temacie.
Do każdego da się oczywiście dołożyć awaryjne, ale związane jest to z ingerencją w instalacje motocykla. |
_________________ Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku. |
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-03-27, 21:53
|
|
|
Zgadza się, to ten środkowy. Przesunięcie suwaka do przodu załącza awaryjne i ich sygnalizację dźwiękową, cofnięcie, wyłącza. Jest to zresztą trwale oznakowane <==>
Witek, moje moto na pewno europejskie - z Salonu Yamaha - Łabędzki Zielona Góra. |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-03-27, 21:56
|
|
|
Ja mam wresję europejską z Anglii. No i mam włączanie świateł pozycyjnych i mijania w tym miejscu. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-03-27, 22:02
|
|
|
Nie spotkałem takiego rozwiązania, ktoś to pewnie przełączył. Fabryczny przełącznik (migowy) drogowe/mijania jest na lewej stronie kierownicy. W budowie bardzo podobny (tyle, że czarny) do wyłącznika awaryjnego. Po drugiej stronie rury kierownicy mam jeszcze przycisk (podobny do przycisku sygnału) włączający tzw. ostrzegacz czyli krótkotrwale światła drogowe. |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
Bakteria77
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2011-03-27, 22:05
|
|
|
ja w moim ( 650 rocznik 98 ) też w tym miejscu mam włącznik świateł mijania |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-03-27, 22:08 Przełącznik
|
|
|
A to druga strona ja tak mam.
DSC01772.JPG
|
|
Plik ściągnięto 282 raz(y) 149.89 KB |
|
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-03-27, 22:10
|
|
|
Ja też
Gorny - przełącznik drogowe/mijania
środkowy - kierunkowskazy
dolny - sygnał dźwiękowy
no i na rurze lecz od przodu - ostrzegacz |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2011-03-27, 22:58
|
|
|
Cała zmiana wyszła w 2003 roku i dotyczyła tylko classic-ów i był to chyba już rok modelowy 2004. Wtedy wyszły już ostatnie europejskie customy i ich to nie obejmowało. W USA nie ma awaryjnych. |
|
|
|
|
Nosiu
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 51 Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 298 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-07-07, 11:43
|
|
|
piwu napisał/a: | Cała zmiana wyszła w 2003 roku i dotyczyła tylko classic-ów i był to chyba już rok modelowy 2004. Wtedy wyszły już ostatnie europejskie customy i ich to nie obejmowało. ... . |
A ja mam Customa 2003 produkcja z końca roku i mam awaryjne (o czym dowiedziałem się dopiero po jakimś czasie, kiedy przypadkowo je włączyłem w trasie i kumpel stwierdził, że nie za bardzo wiedział o co chodzi kiedy włączyłem awaryjne i tak na nich jechałem )
Co ciekawe włączają się przyciskiem kierunkowskazów.
Teraz jestem na etapie rozgryzania tematu kiedy jak się włączają. Wyłączanie jest spoko należy wrzucić jeden z kierunków.
Myślałem, że może ktoś ma podobne doświadczenia ale widze, że są ale inne rozwiązania.
Gdyby któś wiedział jak to funkcjonuje to proszę o info...
Aaaa... moto krajowe. |
|
|
|
|
Pancernik
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 201 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-07, 12:00
|
|
|
Masz firmowo montowany w salonie alarm? |
|
|
|
|
Nosiu
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 51 Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 298 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-07-07, 12:15
|
|
|
Jestem drugim właścicielem ale wydaje mi się że alarm mam zamontowany firmowo tzn w salonie Yamahy. |
|
|
|
|
Pancernik
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 201 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-07, 12:53
|
|
|
Jeżeli wyłączysz kierunkowskaz szybciej niż po 4-5 mignięciach, automatycznie włączają się światła awaryjne. By je wyłączyć, musisz włączyć obojętnie który kierunek na właśnie te parę mignięć. |
|
|
|
|
Nosiu
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 51 Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 298 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-07-08, 00:07
|
|
|
Testowałem dziś ten sposób i niestety nie było to regułą.
Owszem zadziałało za pierwszym razem. Następnie jednak np 3 razy lub 1 raz migneły awaryjne i się same wyłączyły innym razem awaryjne wcale się nie właczyły
Być może w krótkim odstępie to tak nie funkcjonuje |
|
|
|
|
Pancernik
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 201 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-08, 12:00
|
|
|
A to ciekawe. Jaki masz alarm? |
|
|
|
|
Nosiu
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 51 Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 298 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-07-13, 01:41
|
|
|
Na obudowie alarmu napisane jest patrol line
o ile o to chodzi |
|
|
|
|
Pancernik
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 201 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-13, 09:56
|
|
|
O to. To nie ma siły, sprawdzałem jeszcze teraz na swoim. Musi być tak, że jak za szybko skasujesz migacz to włączają się awaryjne. |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-07-13, 15:44
|
|
|
ja mam taki alarm i do trzech mrugniec jak wyłacze migacz to zostaja awaryjne |
|
|
|
|
|