YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przegląd przekładni wtórnej
Autor Wiadomość
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2566
Skąd: PWL
Wysłany: 2017-01-22, 18:44   

Wpisz w google " smar dodatkiem dwusiarczku molibdenu MoS2" i bedzie wszystko jasne.
O ustawieniu koła już na tym forum doktoryzowano się, więc użyj szukajki i znajdziesz to czego potrzebujesz.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2017-01-22, 18:56   

http://yamaha-dragstar.pl...ko%B3a&start=20
http://yamaha-dragstar.pl...ight=demonta%BF

odnośnie koła
a smar to jak sobie wymyślił producent - Mannol, Molytex itp. Po prostu powiedz w sklepie, że potrzebujesz smar litowy z dodatkiem dwusiarczku molibdenu i już.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pdrobny 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2016
Posty: 17
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-02-05, 21:02   Przekładnia kątowa od strony silnika

Witam,
a czy ktoś dobierał się w 1100 do przedniej przekładni, która w 99% przypadków wycia wału od strony silnika może mieć do wymiany jakieś łożysko?
Czy trzeba wyciągać silnik?
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-03-09, 21:29   

Koledzy i Koleżanki, czy może mi ktoś pomóc w rozwiązaniu mojej niepewności. Mianowicie chodzi o stożkowe uszczelnienie walu napędowego. Nie pamiętam czy ma ono całym obwodem przylegać do powierzchni wału czy też powinien być tam mały luz. Wymieniam oponki na nowe i wywaliłem tylne koło i teraz sprawdzam kontrolnie stan zębów itd. Zauważyłem, że guma uszczelnienia tam gdzie jest sprężynka dociskowa nie przylega na całym obwodzie do powierzchni wałka. Wymieniałem uszczelnienie kurzowe (stożkowe) w marcu 2015 na nowe oryginalne i czy możliwe jest żeby się już po 3 latkach skończyło? Nie pamiętam jak miałem po wymianie, jeśli ktoś ogarnia temat to proszę o info. Nie wiem czy mam tak to zostawić czy wymieniać to uszczelnienie.
LWG
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-03-09, 21:33   

powinno przylegać. Inaczej nie spełniałoby swojej roli. Sprężynka nie pękła ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-03-09, 21:48   

Wszystko jest ok nie zwróciłem uwagi :shock: na to, że po wyjęciu wał się przemieszcza na boki. Zszedłem do swojej świątyni (tzn. warsztat) i jak ustawiłem wał w osi to widać, że guma przylega. Także chyba nie potrzebnie się zamartwiam, sprawdzę jeszcze po zamontowaniu koła. Tak to jest jak o swoją maszynę dba się lepiej jak o swoją Żonę we wszystkim szuka się problemu którego nie ma :hahaha:
Witek dzięki za odpowiedz.
PZDR
Ostatnio zmieniony przez Ruffi 2018-03-09, 22:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-03-09, 21:50   

Cytat:
Wszystko jest ok
i super
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
georgeiii 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Wiek: 32
Dołączył: 07 Paź 2018
Posty: 20
Skąd: Wieprz
Wysłany: 2019-03-18, 18:58   

Moje pytanie po przeczytaniu całego wątku - czy montował ktoś z Was zamiast oryginalnej osłony przeciwkurzowej simering? Z tego co mierzyłem powinien pasować 24x35x7 i powinien spełniać tą samą funkcję. Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2019-03-18, 21:31   

Montowałem i był problem z dobraniem odpowiedniej średnicy, założyłem 24x35x7 i wydawało sie ok, po kilkunastu km zaczął piszczeć i się rozwalił, dokładniej wewnetrzna krawędź nie podołała wachaniom wałka. Praca oryginalnego uszczelniacza jest delikatniejsza i spełnia zadanie. Polecam zmienić na nowy oryginał jeżeli stary jest sparciały i twardy.
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-03-18, 23:21   

mike79 napisał/a:
Polecam zmienić na nowy oryginał jeżeli stary jest sparciały i twardy



cena dość mocno podrożała od czasu jak ja wymieniałem :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
georgeiii 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Wiek: 32
Dołączył: 07 Paź 2018
Posty: 20
Skąd: Wieprz
Wysłany: 2019-03-19, 08:19   

W takim razie szukam części, choć zastosowanie simeringu i tak przetestuje dla samego siebie.
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2019-03-20, 20:33   

georgeiii, pewnie że tak tylko troszkę roboty ;D
Cena?....132,76 gumka i 14,58 sprężynka. No fakt, o połowę za dużo.
Źródło:
https://enduro7.pl/sklep/czesci-oem-yamaha
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-03-20, 21:21   

mike79 napisał/a:
Cena?....132,76 gumka i 14,58 sprężynka.
żartujesz ? sprzedają teraz ten uszczelniacz bez sprężynki ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
georgeiii 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Wiek: 32
Dołączył: 07 Paź 2018
Posty: 20
Skąd: Wieprz
Wysłany: 2019-03-21, 06:29   

witek1965 napisał/a:
mike79 napisał/a:
Cena?....132,76 gumka i 14,58 sprężynka.
żartujesz ? sprzedają teraz ten uszczelniacz bez sprężynki ?


Powiem jak dostanę przesyłkę, znalazłem osłonę za 110 zlotych, nigdzie nie było mowy o braku sprężynki.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-03-21, 18:32   

http://plenternz.com/prod...oducts_id=71882

jak się powiększy fotkę, to widać, że jest. W takim stanie zakupiłem. A najlepsze jest to, że sama sprężynka nie występuje jako część, więc ktoś sobie robi jakieś jaja. Albo rozrywa opakowanie i zdejmuje sprężynke, żeby ja potem opchnąć, albo kupije za 1-2 zł simmering o takim samym wymiarze i sprzedaje samą sprężynkę osobno za kilkakrotnie wyższą wartość
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2019-03-21, 22:57   

Cytat:
witek1965 napisał/a:
A najlepsze jest to, że sama sprężynka nie występuje jako część, więc ktoś sobie robi jakieś jaja

...chyba wystepuje
https://www.yamahapartsho...2039-00/circlip
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-03-21, 23:34   

mike79 napisał/a:
...chyba wystepuje
serio ?

podałeś nr części, którą się u nas nazywa pierścieniem Segera a u nich po prostu pierścień zabezpieczający ( tak mówi translator ;D )

https://www.yamahapart.co...c87/drive-shaft a tak wygląda na zdjęciu.

to na pewno nie jest sprężynka okalająca kołnierz uszczelnienia przeciw kurzowego.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2019-03-23, 20:49   

Masz rację :dumny: Pomyliłem się :klaps:
Przyjzałem się w powiększeniu i osłona wystepuje ze sprężynką https://enduro7.pl/sklep/czesci-oem-yamaha

http://plenternz.com/prod...oducts_id=71882

Jesze raz przepraszam :uklon3:
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-03-24, 00:36   

mike79, mylić się ludzka rzecz.

:uklon3:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Espenkruger 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2015
Dołączył: 05 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-05-28, 18:09   

Witam. Mam pytanie czy wasze kardany chodzą cicho? Mój na styku wałka i gumowej uszczelki przy kole zaczął popiskiwać w czasie jazdy i przetaczania motocyklaa. Czy coś to oznacza? Motocykl V Star 650, rocznik 2015, przebieg około 8000km. Pozdrawiam:)

[ Dodano: 2019-05-30, 09:02 ]
Może kogoś zainteresuje co było dalej;) Pojechałem do mechanika. Zsunął uszczelkę, przeczyścił, usunął syf który za nią się dostał i przesmarowal smarem wodoodpornym. Wnioski: uszczelka po takim czasie (dane moto w poście wyżej) uległa pewnemu stwardnieniu i sporowaceniu. Po sezonie wymieniam na nową i przy okazji opony bo ich czas też nadszedł. Jak widać warto dbać i kontrolować stan napędu. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group