YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przegląd przekładni wtórnej
Autor Wiadomość
danek25 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 59
Skąd: zambrów
Wysłany: 2015-09-29, 06:21   

Ok tylko nie chodzi tu chyba o tylko 0,1 bo różnice w pomiarze między godziną 12-6 wynoszą 0,4mm, czyli na 12 mam 2,8mm a na 6 mam 3,2 mm. Natomiast na 9 mam 2,6mm na 3 mam 2,9mm.
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-10-01, 12:01   

No to w takim razie można zapodać te podkładki i zobaczyć jak będzie wyglądał luzik - decyzja należy do Ciebie. Przynajmniej zmniejszyć do minimum różnicę na poszczególnych godzinach. Jak Ci się to uda to banan na twarzy się pojawia, tak przynajmniej było w moim przypadku. Jest z tym trochę pierdzielenia ale jak zrobisz to będzie zadowolenie. Pamiętaj żeby śruby dokręcić z wymaganymi momentami.
 
 
GG 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 153
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2016-04-01, 09:18   

Trafiło mojego kumpla, v-star 1100 2004. Potrzebna zębatka zabieraka przy kole , osłona przeciw kurzowa na wał . :beczy:
_________________
https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-04-01, 16:09   

GG, allegro. Przy okazji łozyska mozna wymienic. .

Jest kompletne koło z zabierakiem. Cena moim zdanie jest bardzo dobra, bo tylko 400 zł



oferta nr 6057239186

Na innej aukcji, ktos sprzedaje bez zabiueraka za tryle i mocno zmeczone, na jeszcze innej rózniez bez zabieraka za 600, wiec proponuje się spieszyć

[ Dodano: 2016-04-01, 17:10 ]

simering 24x34x7-10 i po temacie. Koszt 5 zł
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Endrjul 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 1608
Skąd: Czersk
Wysłany: 2016-04-01, 17:11   

witek1965 napisał/a:
GG, allegro. Przy okazji łozyska mozna wymienic. .

Jest kompletne koło z zabierakiem. Cena moim zdanie jest bardzo dobra, bo tylko 400 zł



oferta nr 6057239186
.........

może cena jest taka bo, tutaj cytat:
"Używany- uszkodzony,
delikatnie bije"
_________________


Google+
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-04-01, 17:27   

Endrjul, delikatnie bije = centrowanie - to jest wszak koło szprychowe.
Policz inaczej :
za sam zabierak w tamtym roku dla naszego kolegi płaciłem 300 zł i to była dobra cena, a samego na razie nie widze, a tem wyglada na idealny
komplet szprych - co rusz ktoś pyta
piasta
rafka
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
danek25 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 59
Skąd: zambrów
Wysłany: 2016-04-01, 17:48   

panowie a po czym poznać że szprychy wybite w osadzeniu felgi bo piszecie o kompletach szprych itd, a i drugie pytanie czy przekłądnia wtórna nie powinna być kompletna z atakującym wałkiem? Składając z dwóch różnych przekładnia nie będzie wyć?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-04-01, 17:51   

danek25, koledze GG nie padał przekładnia, a zabierak koła. To inasza inszość. Nikt nie pisze, że wybite szprychy. To tylko uwaga do konkretnej oferty.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
danek25 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 59
Skąd: zambrów
Wysłany: 2016-04-01, 17:55   

rozumiem, nie bo na jednym z foto z linku jest zbliżenie na osadzenia szprych w obręczy i wyglądają jakby otwory były wybite, a że piszecie o szprychach to się zastanowiłem, czy się wybijają otwory w obręczy 8) Spoko nie było tematu hehe.
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-01, 22:31   

Danek
Każda przekładnia kątowa powinna być kompletowana bo jest wykonywana jako para. Jeśli zdekompletujesz kątową przekładnię - będzie wyła. Uwaga lu międzyzębny w przekładniach kątowych się zasadniczo reguluje podkładkami. Stare podkładki niekoniecznie muszą spasować do "nowych" kół stokowych. Natomiast czy to sie w motocyklach robi tego Ci nie powiem - proponuję poczytać dokładnie w instrukcji (nigdy nie miałem moto z kardanem).
Natomiast przekładnie proste nie koniecznie muszą być kompletowane (chyba że są oznaczone tolerancję - to wtedy tak). Tolerowana przekładnia prosta będzie stukać (duże luzy) lub się zatrze (za mały luz). ale w motocyklach przekładnie proste są w skrzyniach biegów i tam nie ma tolerancji na kołach zębatych. Trzeba jedynie sprawdzić liczby zębów (mogą być zmiany rocznikowe i przełożeń biegów.
Nie mówię tego bo przeczytałem manuala tylko są to ogólne zasady mechaniki pojazdowej.
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
GG 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 153
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2016-04-02, 13:45   

Witek dzięki.
Dwa lata temu zmieniałem oponę w warsztacie , wszystko było ok , a tu taki zonk. Ośka nie chciała wyjść jak koło było założone .Przepatrzyliśmy wszystko i okazało się że jest jeden klocek ham. zjechany i lekko tarcza. Podkładka z prawej strony, była włożona między uchwyt zacisku ham. a koło, przez co moim zdaniem , uchwyt zacisku pływał na ośce (podkładka lepiej pasuje między uchwyt ,a ramę ). Moje pytanie do biegłych . Czy może to być powodem sfrezowania zębatki zabieraka przy kole?
Moim zdaniem ta durna podkładka odpowiadała za złe zamontowanie osi po stronie kardana.
_________________
https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw
 
 
danek25 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 59
Skąd: zambrów
Wysłany: 2016-04-02, 16:25   

ja nie mam podkładki u siebie między uchwytem a ramą więc raczej obalam Twoją teorię. Podkładka jest owszem między kołem a uchwytem zacisku ham.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-04-02, 18:20   

podkładka jest między uchwytem a ramą. Dziwi mnie, że wstawiona między uchwyt a koło, dało się wsadzić koło do końca. jak mi taki zonk się zrobił, to za cholerę nie mogłem koła wsadzić do końca.
Później wstawię fotkę jak to ma być.
Zębatka zabieraka się zjechał, jest jest zrobiona z plasteliny, ot co. To nie jest pierwszy przypadek. Modge zapodac fotke tego zabieraka, mimo prawidłowego zamocowania

[ Dodano: 2016-04-02, 19:29 ]
http://www.cheapcyclepart...5cbc/rear-wheel nr 20. O tą podkładkę chodzi ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
GG 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 153
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2016-04-02, 20:23   

danek25 napisał/a:
ja nie mam podkładki u siebie między uchwytem a ramą więc raczej obalam Twoją teorię. Podkładka jest owszem między kołem a uchwytem zacisku ham.

Więc spodziewaj się problemów minimum z klockami + tarcza. Uchwyt będzie pływał w stronę ramy.
Witek , dokładnie ta podkładka .
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-04-02, 20:39   

to ona jest między widelcem a uchwytem hamulca. Ja omyłowo ja dałem zaraz za łbem szpili i koła nie mogłem wsadzić za cholerę.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
danek25 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 59
Skąd: zambrów
Wysłany: 2016-04-02, 21:50   

Jeszcze raz dziś patrzyłem i jednak jest . Zmyliła mnie szczelina pomiędzy widelcem a owa podkładką bo na pierwszy rzut oka podkładki brakuje ale oś jest przetoczona i na przetoczeniu właśnie siedzi podkładka a potem mocowanie zacisku.
 
 
Daro1 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 5
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2017-01-22, 16:03   

Witam .
Ściągnąłem tylne kolo w mojej maszynie i mam pytanie czy smaruje się wielowpust w kole . Jeżeli tak
to jakim smarem.
Pozdrawiam .
_________________
Daro1
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2566
Skąd: PWL
Wysłany: 2017-01-22, 16:33   

Tak, smarem z dodatkiem dwusiarczku molibdenu MoS2.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2017-01-22, 17:28   

jeżeli juz masz koło zdjęte, to aż sie prosi odkręcić jeszcze 4 nakrętki i dostać się do tulejki w którą wchodzi wał napedowy. Patrz pierwsza strona tematu. I wszystko pięknie wyczyścić i przesmarować.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Daro1 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 5
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2017-01-22, 18:21   

Dzieki.
Ten smar ma jakaś ogólną nazwe czy szukać po tym co Napisałeś.
A co z ustawieniem koła. Czy jakaś procedura podczas przykrecania .
Sory ale nie chce popsuc.
_________________
Daro1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group