Przegląd przekładni wtórnej |
Autor |
Wiadomość |
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-11-07, 13:07
|
|
|
gregorklinski, podaj wymiar tego oringu, prawdopodobnie jak jest typowy to załatwię w pracy i wyśle ci pocztą. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
|
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2009-11-21, 12:55
|
|
|
No dobra, gadamy o przekładni 650, a co z przekładnią do 1100 ?
Widzę różnice w budowie, więc chciałbym wiedzieć czy tak samo jak w 650-tce mam zadbać o swój dyfer ?
[ Dodano: 2009-11-23, 14:11 ]
O, kurde , nikt nie jest w temacie? |
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2010-01-31, 19:34
|
|
|
Zakładałem dzisiaj tylne koło i mam wątpliwości. Dwie śruby (właściwie to ich otwory) mocowania przekładni (te bliżej silnika) wyraźnie odstają od wahacza (2-3mm). Cała reszta poskręcana dosyć mocno. Dociągnąć i się nie przejmować, czy gdzieś jest problem? No i jak się ustawia to koło, bo nie widzę żadnych możliwości regulacji.
[ Dodano: 2010-01-31, 22:11 ]
No więc znalazłem coś takiego. Wklejam dal innych.
Problem pojawia się, gdy odległość obudowy dyfra do piasty nie jest taka sama na obwodzie. Cała regulacja polega na przykręcaniu koła w odpowiedniej kolejności (jak parę postów wyżej). Luzujemy 4 śruby obudowy dyfra (łączą ze sobą 2 połowy). Najpierw "dociągamy" dyfer do wahacza śrubami od strony silnika, jednak nie z pełnym momentem. Potem dokręcamy 4 śruby obudowy dyfra (42Nm). Teraz dokręcamy dyfer do wahacza z pełnym momentem (70 Nm*) i przykręcamy koło.
Jutro będę testował. Obawaim się jednak, że w moim przypadku różnica jest zbyt duża.
*W serwisówce którą posiadam jest napisane, że moment ten powinien wynosić 90Nm. Niestety taka operacja skończyła się naprawą gwintu w jednym z otworów. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 862 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2010-01-31, 22:31
|
|
|
Miodzik jakiego smaru użyłeś, Nobody pisał o jakimś smarze z dodatkiem MoS2 ?
[ Dodano: 2010-01-31, 22:33 ]
Dwusiarczek molibdenu, ale w jakich smarach on występuje? |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2010-01-31, 22:42
|
|
|
Mam loctide z dodatkiem MoS2. Jutro moge podać oznaczenie. Jest czarny jakby był przepracowany.
Smarowałem nim tylko wieloklin w kole i na wałku od strony skrzyni. Od strony przekładni nie rozbierałem (otwarłem tylko obudowę), wyglądała czysto i szczelnie. |
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 862 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2010-01-31, 22:56
|
|
|
Miodzik widzę że mamy ten sam rocznik, jeżei w naszych rocznikach może się już coś dziać, to jutro zabieram się za przegląd dzięki wielkie za ten smar |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2010-02-01, 21:53
|
|
|
Loctide 8155. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-02-25, 22:35
|
|
|
jaki olejem zalewacie przekładnię wtórną ? tylko nie piszcie, że SAE 80 GL-4 bo tyle wiem i jaki jest zalewany fabrycznie, ponieważ pod SAE 80 i normą GL-4 kryją się zarówno oleje syntetyczne jak i mineralne. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2010-02-26, 23:31
|
|
|
Ja wlałem CASTROL EP 80 W - Mineralny olej przekładniowy |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
Lokis
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 3451 Skąd: JANKES-BOROWIANY
|
Wysłany: 2010-02-26, 23:35
|
|
|
witek1965 napisał/a: | jaki olejem zalewacie przekładnię wtórną ? tylko nie piszcie, że SAE 80 GL-4 bo tyle wiem i jaki jest zalewany fabrycznie, ponieważ pod SAE 80 i normą GL-4 kryją się zarówno oleje syntetyczne jak i mineralne. |
W przyszłym tygodniu będę u swojego magika to się go spytam. Na pewno wlał Castrola ale jaki nie wiem. |
_________________
Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
|
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-02-27, 00:35
|
|
|
Fabrycznie na poczatkach xvs'ow yamaha zalecala olej mineralny marki ARAL wiec nalej mineral Castrola i bedzie git. |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
blady00
Model: MS1900
Rocznik: 2013
Wiek: 51 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 131 Skąd: T-ów
|
Wysłany: 2010-02-27, 14:10
|
|
|
Co do uszkodzeń przekładni jakie przebiegi miały Wasze Dragi gdy sie to stało. Mam rocznik 2002 przebieg 15tyś. i nikt tam nigdy nie zaglądał wcześniej? |
_________________ Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,
nie obleka tego faktu w słowa |
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2010-02-27, 14:35
|
|
|
Mój miał jakieś 35 kkm. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-02-27, 16:02
|
|
|
cholera ja muszę wymienić olej w skrzyni biegów i sądziłem, że zaleję tym samym.
http://www.oleje-silnikow...j-przekladniowy
spełnia normę API GL 4, a nawet 5 |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-03-06, 14:21
|
|
|
A w mojej gwizdeczce zcielo prawie zabierak w kole.Hmm. Pewnie bylo zle zlozone, a ja od zakupu nie zdejmowalem kola, bo nie bylo potrzeby. Jak by co to szukam
A zaczelo sie od wymiany uszczelniacza przeciwkurzowego na wale. Pozniej wrzuce foty.
[ Dodano: 2010-03-09, 17:38 ]
Cena nowego jest zabojcza: 390zł, a uzywka 70zl, ale akurat nie ma:(
[ Dodano: 2010-03-12, 12:20 ]
Zabierak zamowiony 70zeta z przesylka A tak jako info zabierak w xvs 1100 jest taki sam jak w xv 750/1100 po roku 1985. Teraz jak przyjdzie to skladam, olej i jazda
[ Dodano: 2010-03-18, 21:26 ]
A takie mialem ząbki zabieraka
[IMG=http://img248.images...p.th.jpg][/IMG]
[IMG=http://img168.images...b.th.jpg][/IMG]
Fajne Tanio !Sprzedam HiHi |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
wojo
Rocznik: 2003
Wiek: 50 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 77 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2010-04-08, 14:41
|
|
|
Nobody zamieściłeś super rys. oraz opis dot "kardana"za to wielkie dzięki. Tyle że, dot. on z tego co się jorgnołem - 650 pytanie więc brzmi czy w 1100 jest dokładnie tak samo z różnicą ham bębnowy a ham tarczowy na tylnym kole? I czy w 1100 także wystepuje problem braku smarowania tych samych elementów jak w 650 czyli że, także trzeba go co jakiś czas rozbierać, smarować i dalej śmigać?
Pozdrófka |
_________________ Kiedy pierwszy raz zobaczyłem nagą kobietę, stwierdziłem że to będzie cel mojego życia. Wszystko było dobrze dopóki nie zobaczyłem pierwszy raz XVS1100. Teraz mam dylemat, lepiej podziwiać czy lepiej ujeżdzać. |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2010-04-08, 17:20
|
|
|
wojo, O ile wiem, a wiem, Nobody z wielu powodow bardzo rzadko tu zagląda i raczej nie licz, że ci odpowie. Opis został wykonany na podstwie przeglądu mojej gwiazdki 650. Nie chcę się wymądrzać, ale nie sądzę, aby były jakieś rożnice w przeniesieniu napędu m. 650 a 1100. Niech się jednak wypowiedzą fachowcy. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-04-08, 22:09
|
|
|
Na szczescie jest roznica w budowie kardana. W 1100 jest to lepiej zabezpiczone od kurzu i brudu wiec mniej roboty. Niestety trzeba pilnowac ustawienia przekladni wzgledem piasty kola - tak samo jak w 650 - musi byc rownolegle. Jak nie bedzie to sie stanie to co mnie 2 posty wyzej. |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2010-04-08, 22:47
|
|
|
pandzioch2003 napisał/a: | Niestety trzeba pilnowac ustawienia przekladni wzgledem piasty kola - tak samo jak w 650 - musi byc rownolegle. Jak nie bedzie to sie stanie to co mnie 2 posty wyzej. |
Wydaje mi się, że nie da się ustawić nierównolegle - brak możliwości zmiany położenia. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
|