YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przegląd przekładni wtórnej
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-11-07, 13:07   

gregorklinski, podaj wymiar tego oringu, prawdopodobnie jak jest typowy to załatwię w pracy i wyśle ci pocztą.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-11-07, 13:27   

Szukaj w Internecie jest tego cała masa w całej Polsce
np. http://www.oring.pl/
http://www.argis.com.pl/oringi.php
http://www.gummet.pl/
http://www.ggtrading.pl/glowna.htm
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 61
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2009-11-21, 12:55   

No dobra, gadamy o przekładni 650, a co z przekładnią do 1100 ?
Widzę różnice w budowie, więc chciałbym wiedzieć czy tak samo jak w 650-tce mam zadbać o swój dyfer ?

[ Dodano: 2009-11-23, 14:11 ]
O, kurde , nikt nie jest w temacie?
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2010-01-31, 19:34   

Zakładałem dzisiaj tylne koło i mam wątpliwości. Dwie śruby (właściwie to ich otwory) mocowania przekładni (te bliżej silnika) wyraźnie odstają od wahacza (2-3mm). Cała reszta poskręcana dosyć mocno. Dociągnąć i się nie przejmować, czy gdzieś jest problem? No i jak się ustawia to koło, bo nie widzę żadnych możliwości regulacji.

[ Dodano: 2010-01-31, 22:11 ]
No więc znalazłem coś takiego. Wklejam dal innych.
Problem pojawia się, gdy odległość obudowy dyfra do piasty nie jest taka sama na obwodzie. Cała regulacja polega na przykręcaniu koła w odpowiedniej kolejności (jak parę postów wyżej). Luzujemy 4 śruby obudowy dyfra (łączą ze sobą 2 połowy). Najpierw "dociągamy" dyfer do wahacza śrubami od strony silnika, jednak nie z pełnym momentem. Potem dokręcamy 4 śruby obudowy dyfra (42Nm). Teraz dokręcamy dyfer do wahacza z pełnym momentem (70 Nm*) i przykręcamy koło.
Jutro będę testował. Obawaim się jednak, że w moim przypadku różnica jest zbyt duża.

*W serwisówce którą posiadam jest napisane, że moment ten powinien wynosić 90Nm. Niestety taka operacja skończyła się naprawą gwintu w jednym z otworów.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 862
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2010-01-31, 22:31   

Miodzik jakiego smaru użyłeś, Nobody pisał o jakimś smarze z dodatkiem MoS2 ?

[ Dodano: 2010-01-31, 22:33 ]
Dwusiarczek molibdenu, ale w jakich smarach on występuje?
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2010-01-31, 22:42   

Mam loctide z dodatkiem MoS2. Jutro moge podać oznaczenie. Jest czarny jakby był przepracowany.
Smarowałem nim tylko wieloklin w kole i na wałku od strony skrzyni. Od strony przekładni nie rozbierałem (otwarłem tylko obudowę), wyglądała czysto i szczelnie.
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 862
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2010-01-31, 22:56   

Miodzik widzę że mamy ten sam rocznik, jeżei w naszych rocznikach może się już coś dziać, to jutro zabieram się za przegląd :) dzięki wielkie za ten smar lol
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2010-02-01, 21:53   

Loctide 8155.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-02-25, 22:35   

jaki olejem zalewacie przekładnię wtórną ? tylko nie piszcie, że SAE 80 GL-4 bo tyle wiem i jaki jest zalewany fabrycznie, ponieważ pod SAE 80 i normą GL-4 kryją się zarówno oleje syntetyczne jak i mineralne.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2010-02-26, 23:31   

Ja wlałem CASTROL EP 80 W - Mineralny olej przekładniowy
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2010-02-26, 23:35   

witek1965 napisał/a:
jaki olejem zalewacie przekładnię wtórną ? tylko nie piszcie, że SAE 80 GL-4 bo tyle wiem i jaki jest zalewany fabrycznie, ponieważ pod SAE 80 i normą GL-4 kryją się zarówno oleje syntetyczne jak i mineralne.


W przyszłym tygodniu będę u swojego magika to się go spytam. Na pewno wlał Castrola ale jaki nie wiem.
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
pandzioch2003 



Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 198
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-27, 00:35   

Fabrycznie na poczatkach xvs'ow yamaha zalecala olej mineralny marki ARAL :) wiec nalej mineral Castrola i bedzie git.
_________________
Współtowarzysze
ISRA 31256
 
 
blady00 


Model: MS1900
Rocznik: 2013
Wiek: 51
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 131
Skąd: T-ów
Wysłany: 2010-02-27, 14:10   

Co do uszkodzeń przekładni jakie przebiegi miały Wasze Dragi gdy sie to stało. Mam rocznik 2002 przebieg 15tyś. i nikt tam nigdy nie zaglądał wcześniej?
_________________
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,
nie obleka tego faktu w słowa
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2010-02-27, 14:35   

Mój miał jakieś 35 kkm.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-02-27, 16:02   

cholera ja muszę wymienić olej w skrzyni biegów i sądziłem, że zaleję tym samym.

http://www.oleje-silnikow...j-przekladniowy
spełnia normę API GL 4, a nawet 5
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pandzioch2003 



Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 198
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-06, 14:21   

A w mojej gwizdeczce zcielo prawie zabierak w kole.Hmm. Pewnie bylo zle zlozone, a ja od zakupu nie zdejmowalem kola, bo nie bylo potrzeby. Jak by co to szukam :)
A zaczelo sie od wymiany uszczelniacza przeciwkurzowego na wale. Pozniej wrzuce foty.

[ Dodano: 2010-03-09, 17:38 ]
Cena nowego jest zabojcza: 390zł, a uzywka 70zl, ale akurat nie ma:(

[ Dodano: 2010-03-12, 12:20 ]
Zabierak zamowiony 70zeta z przesylka ;D A tak jako info zabierak w xvs 1100 jest taki sam jak w xv 750/1100 po roku 1985. Teraz jak przyjdzie to skladam, olej i jazda :)

[ Dodano: 2010-03-18, 21:26 ]
A takie mialem ząbki zabieraka

[IMG=http://img248.images...p.th.jpg][/IMG]


[IMG=http://img168.images...b.th.jpg][/IMG]

Fajne :) Tanio !Sprzedam ;) HiHi
_________________
Współtowarzysze
ISRA 31256
 
 
wojo 



Rocznik: 2003
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 77
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-04-08, 14:41   

Nobody zamieściłeś super rys. oraz opis dot "kardana"za to wielkie dzięki. Tyle że, dot. on z tego co się jorgnołem - 650 pytanie więc brzmi czy w 1100 jest dokładnie tak samo z różnicą ham bębnowy a ham tarczowy na tylnym kole? I czy w 1100 także wystepuje problem braku smarowania tych samych elementów jak w 650 czyli że, także trzeba go co jakiś czas rozbierać, smarować i dalej śmigać?
Pozdrófka
_________________
Kiedy pierwszy raz zobaczyłem nagą kobietę, stwierdziłem że to będzie cel mojego życia. Wszystko było dobrze dopóki nie zobaczyłem pierwszy raz XVS1100. Teraz mam dylemat, lepiej podziwiać czy lepiej ujeżdzać.
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2568
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-04-08, 17:20   

wojo, O ile wiem, a wiem, Nobody z wielu powodow bardzo rzadko tu zagląda i raczej nie licz, że ci odpowie. Opis został wykonany na podstwie przeglądu mojej gwiazdki 650. Nie chcę się wymądrzać, ale nie sądzę, aby były jakieś rożnice w przeniesieniu napędu m. 650 a 1100. Niech się jednak wypowiedzą fachowcy. ;D
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
pandzioch2003 



Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 198
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-04-08, 22:09   

Na szczescie jest roznica w budowie kardana. W 1100 jest to lepiej zabezpiczone od kurzu i brudu wiec mniej roboty. Niestety trzeba pilnowac ustawienia przekladni wzgledem piasty kola - tak samo jak w 650 - musi byc rownolegle. Jak nie bedzie to sie stanie to co mnie 2 posty wyzej.
_________________
Współtowarzysze
ISRA 31256
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2568
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-04-08, 22:47   

pandzioch2003 napisał/a:
Niestety trzeba pilnowac ustawienia przekladni wzgledem piasty kola - tak samo jak w 650 - musi byc rownolegle. Jak nie bedzie to sie stanie to co mnie 2 posty wyzej.

Wydaje mi się, że nie da się ustawić nierównolegle - brak możliwości zmiany położenia. :nie_wiem:
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group