YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: vaaks
2010-10-22, 09:10
Metaliczne dzwonienie z przodu
Autor Wiadomość
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-09-02, 20:37   

Poczytałem jeszcze no i głupi jestem jak byłem. Nic nie wymyślę :nie_wiem:
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2010-09-02, 20:41   

Halloween Masz rację, tylko remontu sam nie zrobię, bo się na tym nie znam, a serwis to mnie wykasuje jak za nowe moto i nie do końca zrobi to solidnie. Może jak bym miał pomoc to bym sam się za to zabrał, ale nie mam. :(
Demolka razem ze sprzęgłem wymieniłem i traczki :)
_________________
Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%.
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-09-02, 20:45   

Jedź delikatnie, nie morduj go obrotami, życie pokaże co było. Oby nie w drodze :>
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-09-02, 20:49   

Tak na szybko można by było sprawdzić luz na łańcuszkach rozrządu. Może napinacz się zaciął i łańcuszek stuka w kanałach.
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2010-09-02, 20:50   

Tarczki wymieniłeś,a tulejkę kosza sprzęgłowego też?To cały czas się kręci,więc też się zużywa!Teraz nie ma co gdybać.Siadaj i bez wariacji do Tresnej.Jak zajedziesz i wrócisz,będzie mnóstwo czasu żeby się do tego dobrać!A jak padnie po drodze(tfu!)To bractwo nie da Ci na drodze zginąć!I tak nie jedziesz sam?Zawsze ktoś z nas Ci wtedy pomoże!
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2010-09-02, 20:57   

No tulejki kosza nie wymieniałem.
_________________
Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%.
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2010-09-02, 21:05   

Jak się coś rozbiera,to sprawdza się cały mechanizm!Nie tylko rzeczy oczywiste!Soft też dobrze napisał.Pisałem we wcześniejszym poście-ja mam coś takiego u siebie.Ale to wina napinacza łańcuszka rozrządu i to na drugim garze!Też puka jak sworzeń.To właśnie cały szkopuł-jak nie padnie,lub nie rozbierzesz-nie będziesz wiedział!Co do tego remontu,jak będę miał parę dni wolnych w zimie to chętnie wpadnę pomóc.
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2010-09-02, 21:14   

Ok, dzięki. Pożyjemy zobaczymy co to.
_________________
Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%.
 
 
Rumun1983 


Rocznik: 1997
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 51
Skąd: Łazy/ k.Bochnia
  Wysłany: 2010-09-05, 09:50   

U mnie z koleji też występuje stykanie w okolicach silnika tylko coś w rodzaju "cyk,cyk" lol . Moto kupiłem niedawno dopiero w lipcu. Dźwięk nie zawsze występuje, a jak występuje to czasami na zimnym a czasami na ciepłym silniku. Mam wrażenie jakby ten dźwięk występował między 1 a 2 cylindrem gdzieś pośrodku. Spotkał się może ktoś z takim przypadkiem?
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 862
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2010-09-05, 10:36   

Rumun, na bank to zawory, ale to już tak musi być te typy tak mają, dużo jest o tym pisane więc zapraszam do lektury :) . PS. przywitaj się w przywitalni (o sobie), bo jak modzi tu zajrzą to :klaps:
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-09-05, 11:06   

KOMUNIKAT dla wszystkich nowych użytkowników i starych posiadaczy którzy odzyskali słuch lub wymienili aparaty słuchowe na nowszy model:
Uwaga! XVS 1100 DragStar i VStar CYKA! (jak kto woli klepie zaworami lub stuka metalicznie)

To cykanie lokalizowane zazwyczaj w okolicach cylindrów lub ich głowic jest cykaniem technologicznym i usunięcie jego jest niemożliwe - przynajmniej serwisy nie znają na to sposobu.
Założyć trzeba że tak ma być i koniec. Cykanie nawet głośne nie wpływa na żywotność silnika ani jego parametry.

Krótko mówiąc kupujesz Drag Stara - dostajesz cykanie Gratis.
Uprzedzając ataki niektóre Drag Stary nie cykają - w serwisach też nie wiedzą dlaczego. :-)

Admin niech to oprawi w ramkę i przypnie na głównym aby nie pytać więcej o cykanie, stukanie metaliczne.
Amen
 
 
Rumun1983 


Rocznik: 1997
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 51
Skąd: Łazy/ k.Bochnia
Wysłany: 2010-09-05, 12:10   

Dzięki koledzy bo już zaczynałem sie martwić że to coś poważnego. Kolega właśnie ma takiego samego Drag stara i u niego tego nie słuchać(chyba że to efekt głośnych wydechów lol ) Przeszukiwałem kiedyś forum w poszukiwaniu czegoś o "cykaniu"ale nie znalazłem - pewnie za słabo to robiłem. Jeszcze raz wielkie dzięki za uspokojenie lol
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2010-09-05, 19:18   

U mnie cykanie to jedno i to wiem, że tak ma być a stukot metaliczny to drugie i z tym nie wiem co zrobić. :(
_________________
Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%.
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2010-09-05, 19:20   

A u mnie tylko cyka , nie pomagają nawet głośne wydechy , ale już się nie przejmuję
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2010-09-05, 19:21   

Cykaniem się nie przejmuję ale stukot metaliczny w drugim cylindrze mnie przeraża.
_________________
Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%.
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2010-09-05, 20:35   

CaponeAl czemu na Tresnie nie dałeś nam tego oblukać evil
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2010-09-05, 20:42   

Oj jakoś się nie zgadaliśmy, ale Aks to słyszał, Maniek i jeszcze parę osób.

[ Dodano: 2010-09-11, 16:41 ]
No to byłem u kolejnego mechanika. Hm i już nie wiem co sądzić. :(
Ten mechanik powiedział, że to stukanie to zawór ssący 2 cylindra i bez problemu można to wyeliminować, a na razie można z tym jeździć i się nie przejmować. shock shock

[ Dodano: 2010-09-16, 18:12 ]
Ok. Problem się po części wyjaśnił. :) Dzięki HELLOWEEN za pomoc. :)
Prawdopodobnie stuka zawór albo wałek rozrządu i nic wielkiego się nie dzieje, wiec mogę spokojnie jeździć. :D :D :D
_________________
Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%.
 
 
komboj 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 116
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 2010-09-21, 17:47   

Mnie co nerwów napsuło dryndolenie z przodu podczas jazdy... ;/ macalem,wąchałem,zaglądałem itd.Obstawiałem przednie koło,zacisk hamulcowy.Wiadomo,podczas jazdy wiaterek huczy i ciężko zlokalizować nietypowe odgłosy.W końcu wpadłem na pomysł,że odegnę troszkę klakson,bo jest blisko ramy i gdy jadę to on łapie wiatr jak żagiel.Z racji tego,że jest on na cieńkiej elastycznej blaszce,to łomotał mi o ramę jak nbawiedzony ! !!!! Po odgięciu mocowania klaksonu o jakieś 5mm jest cisza jak makiem zasiał :brawo: .Już się bałem jeździć,bo jak słyszałem tem klekot,to myślałem,że mi koło zaraz odpadnie :hahaha: . [/list]
 
 
Xerus 



Rocznik: 1998
Wiek: 41
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-09, 15:21   

Sorry że po takim czasie odpisuję. Wyjaśnienie było takie że wpadła mi śruba z korka wlewu. Dopiero jak spuściłem paliwo, to ją wydobyłem. Najciekawsze że od razu przeszła myśl o śrubce przy dzwonieniu ale jak spojrzałem to miałem komplet śrub. Jak trzymałem tą śrubkę to wtedy sobie przypomniałem że jedną uzupełniłem a pobrzękiwanie uaktywniło się dopiero po jakimś czasie :)
 
 
neoplus 


Rocznik: 1997
Wiek: 50
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 2
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2012-03-25, 12:41   

Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum.
Przy zakupie mojego draga Pan w serwisie powiedział mi na stuki, iż jest to fabryczny luz na wałku rozrządu. Na bocznej stopce klepie, a po rozgrzaniu ja wyprostujecie draga już nie. Wystarczy z ciągnąć pokrywkę i dać podkładkę żeby wałek nie miał luzów na boki.
Jak pomogłem to fajnie.
Pozdrawiam Neoplus


Neoplus, zapraszam do przywitalni. Bemol http://yamaha-dragstar.pl/viewforum.php?f=18
_________________
Neoplus
Ostatnio zmieniony przez Bemol 2012-03-25, 21:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group