YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Gmole przednie
Autor Wiadomość
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2014-09-18, 01:20   

witek1965 napisał/a:
HELLOWEEN, cytując czyjąś wypowiedź zwracaj się do niej, a nie do mnie. Ja to co napisałeś doskonale wiem :nie_wiem:


A co,obraziłeś się cy cóś? ;D
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-09-18, 14:00   

HELLOWEEN napisał/a:
A co,obraziłeś się cy cóś? ;D
nie, ale nie bardzo wiem o co w takim razie chodzi.
Równie dobrze w tym wypadku mogłeś wstawić nik kogokolwiek i byłby taki sam sens tej wypowiedzi.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2014-09-18, 14:05   

Coś mi się przepalcowało,a Ty od razu raban robisz ;D Jak się ma parę myśli w głowie i odpisuje się na posta,to chyba może jakiś chochlik drukarski się zagnieździć? Ja Twoich literówek nie wytykam,a zdarzają się co raz częściej ;p
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
Romuald 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 132
Skąd: Bestwina
Wysłany: 2017-03-05, 20:33   

Zamontowałem wczoraj moje niedawno zakupione gmole. Podobno do mojego modelu. Wyglądają ok i cieszą oko. Dzisiaj wsiadłem na moto i niestety, coś o czym kompletnie nie pomyślałem. Mam strasznie mało miejsca na operowanie biegami. Zdjęcie poniżej



Z drugiej strony hamulec. Troche lepiej ale też mało miejsca. Czy to standard? Trzeba wymienić drążek sterowania biegami i hamulec. Na bardziej odstające czy jak?
Od spodu noga ledwomi się mieści. Da się zmienić bieg ale to nie tak ma być.
I druga sprawa. co zrobić z takim małym dupslikiem do przytrzymania przewodu jak na zdjęciu?



Na razie wkręciłem go na jedną śrube tak jak na zdjęciu. Ale to też mi się nie podoba. Usunąć go? Jest trochę wygięty - fabrycznie i to mu przeszkadza żeby się schować pod mocowanie. Jak to wygląda u was?
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2017-03-05, 21:19   

a co to za producent wyrzeźbił :shock:
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Romuald 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 132
Skąd: Bestwina
Wysłany: 2017-03-05, 21:31   

Mówisz o gmolu czy o tym dupsliku?
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2017-03-05, 21:41   

gmol
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Romuald 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 132
Skąd: Bestwina
Wysłany: 2017-03-05, 21:49   

Gmol kupiłem niedawno, używany. Nawet nie pytałem o producenta. Rozumie że problem z biegami to tylko mój problem. Kwestia konstrukcji gmola. Może z tego zdjęcia nie do końca to widać. Biegi da się zmienić, tylko że nie wygodnie, to nie tak ma być. Ma być bez problemów.
Czyli co? Gmol niewiadomej produkcji z nie przemyślaną konstrukcją?

[ Dodano: 2017-03-05, 21:51 ]
Może ktoś pstryknąć zdjęcie z takiego ujęcia jak moje powyżej?
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2017-03-05, 21:54   

Jedno jest pewne, gmol nie może przeszkadzać w eksploatacji motocykla. Nie jestem pewien ale w customie i cllasicu są różne podesty z wajchami może stąd problem ?
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Romuald 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 132
Skąd: Bestwina
Wysłany: 2017-03-06, 20:59   

No może być nie pomyślałem o tym.

Dzisiaj zrobiłem jeszcze dwa zdjęcia z butem.
Tak to wygląda z boku:



But co prawda nie moto. Widać jak to się ma do gmola.

a tak z góry:



Jak to wygląda u was?
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-03-07, 09:28   

Nie jestem specjalistą, ale na moje to masz po prostu źle dobrane gmole.
Tak to wygląda u mnie, miejsca mam aż zanadto:

a.JPG
Plik ściągnięto 27 raz(y) 146.71 KB

_________________
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-03-07, 17:07   

Romuald mnie to wygląda , że ktoś kto robił ten gmol nie przemyślał do końca sprawy i po prostu zrobił za krótkie wsporniki dolne gmola . Widać to wyraźnie na zdjęciu które zrobiłeś z góry . Możesz to łatwo "naprawić" . Mianowicie - zrób dwa jednakowe płaskowniki z nierdzewki długości 5-6 cm i szerokości jak te dolne które są przy gmolu przyspawane , zrób w nich po dwa otwory takiej samej średnicy jak otwór w tym płaskowniku przy gmolu (na oko to będzie chyba fi 10) - po otworze na końcach i przedłuż po prostu tymi płaskownikami te wsporniki oryginalne i gmol odsunie się do przodu . Płaskowniki wypoleruj i będą jak oryginał - na łączeniu zastosuj śrubę z kulistym łbem na imbus też z nierdzewki i będzie o,key.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Romuald 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 132
Skąd: Bestwina
Wysłany: 2017-03-07, 18:04   

Kita, dzięki za fotkę, już widzę różnice w konstrukcji. Jak dasz rade to zrób jeszcze fotkę jak w moim pierwszym poście, widok z góry.
tygrys, Jeżeli zdecyduję się go zostawić to tak zrobię, dzięki za pomysł.
 
 
chudy 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 54
Dołączył: 21 Gru 2015
Posty: 430
Skąd: kociewie
Wysłany: 2017-03-07, 18:52   

Romuald, zobacz czy dolne mocowanie nie było skracane. Mój znajomek w DS1100 Clasic kupił gmole ze spacerówkami, które wadziło mu o koło. Trochę dziwne ale jednak. Skrócił mocowanie i jest OK. Ja do swojego kupiłem ten sam gmol i nic nie przeszkadza. Być może gmol jest od innego motonga i tylko zaadaptowany. Zostaje ci sposób tygrys, ale uważaj na koło.
_________________
„Kiedyś” to choroba, która każe nam zabrać wszystkie nasze marzenia do grobu."
– Tim Ferriss
Był:
XVS 650

 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-03-26, 12:50   

Mnie w tym gmolu trochę przeraża ta cienka blacha która służy za górne mocowanie.
Przy przewrotce ta blacha zegnie się a gmol zakleszczy pięknie nogę. :cry:
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 2418
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2017-03-26, 15:11   

soft, ma świętą rację.Romuald, ten gmol który masz założony nie spełnia żadnych norm w twoim bezpieczeństwie.Nie ma być ozdobą a gwarantem ochrony nogi i motocykla przy ślizgu.Masz dospawane nieudolnie mocowanie u dołu gmola .Zwyczajnie na mje oko odpadnie nie ma prawa wytrzymać.To nie jest konstrukcja przemyślana i nigdy bym nie zaryzykował takiego niby gmola przy motocyklu.Tu masz dobrego producenta brałem od niego do clasica kiedyś i faktyczmie jest to gmol który ochroni.Tylko kilka stówek ale pewność ,że nie zawiedzie w trudnej sytuacji,której Ci wcale nie życzę. http://stalmot-akcesoria....ar_classic.html
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
Romuald 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 132
Skąd: Bestwina
Wysłany: 2017-03-26, 21:27   

Nie mówię nie ale... czy w tym linku który mi podałeś blacha nie jest też taką cienką?
 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 2418
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2017-03-26, 23:21   

Wielu na forum kupiło od Sępioła i sobie chwaliło.Z pewnością spawy i sam materiał na gmol jest odpowiedni mówię tu o materiale oraz grubości (rura nierdzewna fi32 grubość ścianki 2.5mm)Spawy gołym okiem widać ,że są fachowe.A gięcie przemyślane,to znaczy że z pewnością nie będzie Ci przeszkadzało w zmianie biegów.Jak już wspomniałem kiedyś kupiłem sam gmol z tej firmy z porady wtedy kolegów z naszego forum i byłem zadowolony.Tobie też śmiało mogę polecić.
Tu masz inną filozofię budowy i mocowania do ramy gmola https://www.roadstyler.co...hpshop&Itemid=1
Jak widzisz jest on podzielony i mocowany grubymi blachami do motocykla.Jednak mnie to nie przekonuje.Rura jest wytrzymalsza na gięcie i dobrze , że u Sępioła jest w całości .A końce tylko mocowane do ramy.Tak jest znacznie pewniej wg.mnie
Sam wybierz lepsze rozwiązanie z pewnością będzie pewniejsze niż te twoje gmole.
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group