YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
PRZEBARWIONE RURY KOLANEK
Autor Wiadomość
serek0401 



Model: SYMPATYK
Wiek: 48
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 592
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-08-11, 10:17   

adam 1968 polecam wate polerską NEVR DULL(27ZŁ)
 
 
fajrant 



Rocznik: 2002
Wiek: 38
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 44
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2010-11-03, 22:28   

A ja mam problem z innej beczki. U mnie kolanko jest w świetnym stanie. Natomiast przebarwienie (już fiolet) występuje na dolnym tłumiku pod spodem. Dodam, że na górze w tym miejscu jest łączenie z górnym tłumikiem (może ma to jakieś znaczenie). Jestem ciekawy dlaczego tak się dzieje, zwłaszcza, że i tak będę zmieniał układ wydechowy na trochę głośniejszy i nie chcę dorobić się tego samego na nowym. :)
_________________
Fajrant

Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"... :D
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-11-03, 22:32   

Zmieniony układ wydechowy na 99% nie będzie miał tego łączenia pomiędzy tłumikami.
To łączenie występuje (chyba) tylko w oryginałach.

Jeżeli chodzi o tłumiki które masz w tej chwili założone to są wiercone czy 100% oryginał ?
 
 
fajrant 



Rocznik: 2002
Wiek: 38
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 44
Skąd: Brwinów
  Wysłany: 2010-11-03, 23:35   

Tłumiki są oryginalne i nie są wiercone. Przypomnę, że przebarwienie występuje nie na łączeniu tylko pod spodem dolnego tłumika na wysokości łączenia. Moto jest z USA. Nie zmieniałem jeszcze dysz w gaźnikach i nie robiłem synchronizacji - może to jest powód, ale wydaje mi się, że w takim przypadku prędzej by się kolanko przebarwiło, a nie tłumik :nie_wiem: .
_________________
Fajrant

Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"... :D
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2010-11-04, 12:20   

fajrant, Na 100% moto było pałowane niemiłosiernie i w dodatku na ssaniu. Pewnie też ktoś jeździł na słabej benzynie albo nawet na rozpuszczalniku. :hahaha:
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-11-04, 13:13   

a nikt nie pomyślał o złej produkcji takiego tłumika np zle wyłożona niedokładnie tgz rubia łuska wewnątrz i dlatego przebarwienia sie robią
czy wy myslicie że yamaha błędów nie robi a wy odrazu do tego super teorie spiskową dorabiacie że pałowane albo co innego :mlotkiem: panowie troche zdrowego rozsądku
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2010-11-04, 13:23   

grzechu, Ale ja to z przekąsem pisałem ;p
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
PIOTR 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 133
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-11-04, 17:40   

grzechu napisał/a:
a nikt nie pomyślał o złej produkcji takiego tłumika np zle wyłożona niedokładnie tgz rubia łuska wewnątrz i dlatego przebarwienia sie robią


grzechu niewiedza nie jest powodem do dumy ;D bez obrazy
jestem z zawodu GALWANIZEREM i troszke mi się wydaje że BARDZO MOCNO MIJASZ SIĘ Z PRAWDĄ
rzecz leży w technologi a nie w rybiej łusce ;p ;p ;p ;D ;D ;D ;D ;D
poczytaj -polecam
a tłumaczyć by było długo - uwierz :> :> :> :>

ps mówiąc o technologi miałem na myśli technologie galwaniczną czyli pokrywanie metali metalami
-cynkowanie
-chromowanie też techniczne i czarny,niebieski chrom (bo taki też istnieje)
-niklowanie
-miedziowanie
-srebrzenie
-złocenie
-anodowanie
-kadmowanie
- i matowy nikiel , chrom ,miedz
- polerowanie metali kolorowych
- itp
_________________
www.piotrhein.pl

PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2010-11-04, 18:02   

PIOTR, Technologia technologią ale chyba każda rura wewnętrzna (w osłonie) się przebarwia jeśli będzie podgrzewana do wysokich temperatur ? Osłona tez się przebarwi jeśli będzie zbyt blisko rury wewnętrznej ?

Bo chyba nie chcesz napisać że BMW, Yamaha, Suzuki itp nie potrafią zrobić porządnie kawałka rury ?
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
PIOTR 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 133
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-11-04, 18:56   

Ziółek napisał/a:
PIOTR, Technologia technologią ale chyba każda rura wewnętrzna (w osłonie) się przebarwia jeśli będzie podgrzewana do wysokich temperatur ? Osłona tez się przebarwi jeśli będzie zbyt blisko rury wewnętrznej ?

Bo chyba nie chcesz napisać że BMW, Yamaha, Suzuki itp nie potrafią zrobić porządnie kawałka rury ?


ziółek nawet nie próbuje tak twierdzić-ALE!!!!!!!!!!!!!!!!
pochromuj rury na macie (jeśli nie wiesz o co chodzi to tłumacze)
Na przygotowaną powierzchnie kładziesz powłoki galwaniczne tak jak zawsze tylko
nakładasz nikiel matowy potem polerujesz
nakładasz miedz matową potem polerujesz
nakładasz chrom matowy potem polerujesz
dokładne szczegóły raczej zbędne
chodzi o to że matowe powłoki mają większą i bardziej elastyczną strukturę cząsteczek niż powłoki połyskowe,które szybko nakładamy ale są bardziej twarde niż mat
sam wiesz że jak łuszczy się chrom to jest twardy ( nie myl z czołgiem) i ostry jak żyletka
i ma małą elastyczność cieplną a mat odwrotnie tylko po każdej powłoce musisz polerować
Moja gwiazda ma tak pochromowane rury i po 35 000 są igła a oryginał zjebał się po jednej długiej trasie POZNAŃ-BORNHOLM

[ Dodano: 2010-11-04, 18:57 ]
tylko nie pytaj o skład kąpieli i dane techniczne ;D
_________________
www.piotrhein.pl

PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ
 
 
fajrant 



Rocznik: 2002
Wiek: 38
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 44
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2010-11-08, 21:29   

Po obserwacji tłumika doszedłem do wniosku, że Grzechu ma racje :) . Przebarwienie występuje tylko w jednym miejscu :) . Najprawdopodobniej wada fabryczna tłumika. No, ale i tak będę zmieniał układ wydechowy więc nie martwię się tym :D .
_________________
Fajrant

Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"... :D
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-11-08, 21:39   

PIOTR, ciekawe co powiesz na to
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2010-11-08, 22:19   

o Grzechu - jakie ładne ma kolanka czyste ! ! :D
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
fajrant 



Rocznik: 2002
Wiek: 38
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 44
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2010-11-09, 09:21   

No i proszę :) Wspaniały Midnight Star z oryginalnym "złotym" tłumikiem i czyściutkimi kolankami :D . U mnie w porównaniu z tym jest tylko mała plamka :D .
_________________
Fajrant

Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"... :D
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-11-09, 17:02   

ja mam orginalne i ponad 20 tys i jak go umyje to spokojnie mozna go postawic do salonu obok nowego i nie widac zadnej roznicy :)
 
 
Zaker 



Model: BĘDZIE
Wiek: 63
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 1961
Skąd: SGE Galicja
Wysłany: 2010-11-09, 17:37   

fajrant napisał/a:
U mnie w porównaniu z tym jest tylko mała plamka :D

to trzeba przestać jeździć na paliwie rakietowym ... :hahaha:
_________________
... Ride now , work later ... :8
Drag, Road, Rock'n'roll
 
 
tomiq 


Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 88
Skąd: Lodz-Uk
Wysłany: 2010-11-09, 18:44   

zawsze mozna owinac rurki
http://bluecollarbobbers.com/web/
 
 
PIOTR 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 133
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-11-09, 20:19   

grzechu przecież te rury są z nierdzewki jak widzę i na dodatek oba kolanka tam włożone ,a komory brak,no i na nierdzewne kładzie się sam chrom bo nierdzewa jest stopem
A i mamy kilka rodzai blach nierdzewnych
No GRZECHU - tak jak przed Rydzykiem-z nierdzewy? (sprawdzany magnesem-jak nie chwyta to nierdzewa)
czekam :ryczy: :ryczy: :ryczy: :ryczy: :ryczy: :ryczy:

no i kolanka to co innego niż tłumik :dumny: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

[ Dodano: 2010-11-09, 20:48 ]
no i zapomniałem :nie_wiem: :nie_wiem: :nie_wiem: :nie_wiem:
jeśli robicie tłumiki z nierdzewy ( inaczej zwanej nierdzewki) to należy pamiętać że przed chromowaniem należy wytrawić nierdzewe w kwasie azotowym aby usunąć wszystkie powłoki i nieczystości po hucie (tak w skrycie-ku.... rymło mi się) a następnie położyć chrom
_________________
www.piotrhein.pl

PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2010-11-09, 23:38   

PIOTR, Ten tłumik który grzechu pokazał to mi na oryginał wygląda. To ciekawostka jest teraz.
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
wolf 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 464
Skąd: zadupie w CK
Wysłany: 2010-11-10, 00:44   

no raczej orginal, bo to z tej aukcji xvs 1300 i teraz zagwostka czemu on taki :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group