YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
PRZEBARWIONE RURY KOLANEK
Autor Wiadomość
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 63
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 72
Skąd: śląsk
Wysłany: 2008-12-31, 12:39   PRZEBARWIONE RURY KOLANEK

witam
czy wiecie jaki jest przyczynek przebarwionych na złoty kolor rur?, idzie to jakos usunąć
_________________
pozdrawiam ANDY
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-05-14, 13:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sylwek 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 2551
Skąd: Luzino
Wysłany: 2008-12-31, 12:40   

Za dużo jeździsz na ssaniu ;D
A co do usunięcia przebarwienia to chyba tylko polerka.
_________________
AB Rh+
HONDA VTX 1800 Neo

:D MODERATOR EMERYT :D
Nie wdawaj się w dyskusję z głupcem, bo najpierw sprowadzi Cię do własnego poziomu, a później pokona doświadczeniem
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 63
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 72
Skąd: śląsk
Wysłany: 2008-12-31, 12:55   

Sylwek, ja na razie nie miałem takiego problemu, bo mój motorek miał układ chłodzenia. kupuję draga i na przedniej rurze ma lekkie przebarwienia.
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2008-12-31, 13:08   

Wszystkie mądre książki sugerują, że zbyt długa jazda na ssaniu może być przyczynkiem do przebarwienia rur. Ale z tego co mi się wydaje, to polerka niewiele tu pomoże... To tak, jakbyś chciał wypolerować murzyna na biało (Michael Jackson się nie liczy! ;) ).
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
Gucio68 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 669
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-12-31, 13:27   

moondek napisał/a:
Wszystkie mądre książki sugerują, że zbyt długa jazda na ssaniu może być przyczynkiem do przebarwienia rur. Ale z tego co mi się wydaje, to polerka niewiele tu pomoże... To tak, jakbyś chciał wypolerować murzyna na biało (Michael Jackson się nie liczy! ;) ).

Zgadzam się w 100%.Miałem ten sam problem-kupując widziałem przebarwienia,sprzedający zapewniał-polerka i będzie dobrze.Po polerowaniu było mniej widoczne ale rundka i znów jak mówi moondek murzyn czarny.Szukałem nowej rurki,nistety Syzyfowa praca.Wiec się wku..... i zamówiłem cobry.Zobaczymy jak będzie w nowym sezonie-zaznaczam iż uważam na ssanie.Coprawda zbyt szybkie wyłanczanie ssania także nie jest dobre dla silnika(bogatsza mieszanka ma właściwości zmniejszające tarcie-smarujące)
_________________
Gucio68 pozdrawia :-)
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 63
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 72
Skąd: śląsk
Wysłany: 2008-12-31, 18:10   

moondek, czy nie znalazłeś rurkę, czy po zamontowaniu znów były przebarwione? :?
a moze można je dać do pochromowania? jak sądzisz?
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 60
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2008-12-31, 18:24   

Przebarwienia są od pałowania na postoju, złej synchronizacji i mieszanka też w tym łapy macza. Mogą też być złej jakości rury. W każdym razie kolorowe rury= zło dla moto. Osobiście wybrałem egzemplarz bez przebarwień
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2008-12-31, 21:22   

przebarwienia rur na fioletowo to od jazdy rozgrzanego silnika na ssaniu lub zle ustawiony zaplon a zloty kolorek to od palowania maszyny od swiatel do swiatel.
Ale to tylko moje zdanie i niekoniecznie sluszne.
Gdyby wyczyszczenie tego to nie bylo problem to gosc sam by to zrobil i nie musial by sie tlumaczyc lol
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-01-01, 12:10   

rury mozna ponownie chromować bez żadnego problemu usuwa sie stary chrom poleruje powierznie i ponownie nakłada się miedż nikiel chrom do takiej czynności wszystko trzeba rozbroić do żywego zdemontowac roznitowac osłony i inne elementy dokładane wszystko trzeba osobno poddać obróbce ponieważ na lączeniach tych elementów chrom wyjdzie jak by były zacieki w tych miejscach chyba ze są to miejsca niewidoczne oczywiscie podstawa to regulacje silnika i oszczędne korzystanie z ssania żeby robota na marne nie poszła
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2009-01-01, 13:59   

problemem nie jest to czy cos sie na chromowac , posrebrzyc czy pozlocic bo to oczywiste tylko to czy taki objaw nie oznacza ze caly sprzet byl katowany.
Zabarwienie rur oczywiscie moze sie kazdemu zdazyc przez nieuwage, wystarczy raz zapomniec wylaczyc ssanie i to nie ma wiekszego wplywu na zywotnosc motocykla.
Mozna rowniez kupic zarzniety silnik z pieknymi nowymi i lsniacymi tlumikami, jedno dla mnie jest pewne ze powinienes sie dokladnie przyjrzec i posluchac tego co chcesz kupic.
Sprzedajacy maja swietne gadki:
- takie stuki to normalka i urok drag stara
- chromy bez problemu da sie wypolerowac
- maly szlif to normalka na drodze i kazdy mial lub bedzie mial
- lakier nieorginalny bo mial brzydki kolor
A prawda jest taka ze wydajac kase masz prawo zadac, sprzetu jest tyle ze mozna spokojnie wybierac i osobiscie polecam kupowanie sprzetow w ludzi np z jakiegos forum gdzie maszyna jest znana i ktos kto ceni sobie tam sobie swoja opinie nie sprzeda ci tam chlamu
 
 
mikssdaniel 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 43
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 287
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-01-08, 22:31   Przebarwienia

Ja także mam przebarwieniale nie zwróciłem na to uwagi przy kupnie i nie wiem czy taki kupiłem czy to tylko moja wina bo ze 3 razy zapomniałem wyłączyć ssanie (ach ta skleroza)

Przebarwienie jest na przednim kolanku ale nie mam zamiaru wymieniać, chromować lub polerować bo jedno małe zapomnienie i znów będzie to samo. (Z moją pamięcią szkoda roboty i kasy)
_________________
Yamaha STAR ….
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1612
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2009-01-08, 23:05   

No to raczej się przebarwiła od ssania, za dużo ognia dostał. Znajomy mi mówił, że powinno puścić po wypolerowaniu pastą pielęgnacyjną. Mi też się trochę przebarwiła, ale teraz jak włączam ssanie, to tylko jak najmniej i co chwila popuszczam aż do zera. Na wiosne będę polerował, mam nadzieje, że zejdzie.
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
Rebelsoul 



Rocznik: 1999
Wiek: 44
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 92
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2009-01-09, 01:10   

Słuchajcie jak długo powinno się trzymac motocykl na ssaniu przy odpalaniu zimnej maszyny. Jak kupowałem moto to gosc powiedzial mi zeby potrzymac go az zlapie wyzsze obroty tak do 5 min. max. W instrukcji pozniej przeczytalem ze mozna trzymac go na ssaniu do 3 min maksymalnie i faktycznie do tego czasu lapie obroty. Jak tylko wejdzie na szybsze obroty wylaczam ssanie. Tez mam lekko przebarwiona przednia rure i zastanawiam sie czy taka juz byla czy to ja spowodowalem i czy bedzie to nadal postepowalo. Czyscilem pasta do chromu, ale rewelacji nie ma.
_________________

 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-01-09, 06:56   

Zapewne nie zwróciłeś uwagi. Jeśli koleś trzymał ssanie przez 5 minut, to żebyś nie wiem co robił to nie doczyścisz. Albo chromowanie albo zmiana rur :)
Na wyższee obroty wchodzi po mniej niż dwóch minutach. Swoją drogą, jeśli wybierasz się na jazdę, to dajesz ssanie na jakąś minutę. Później jak wsiądziesz, to i tak odkręcisz a silnik do tego momentu raczej nie zgaśnie. Chyba, że będziesz się ubierał znim siądziesz ;D
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2009-01-09, 08:47   

ja po odpaleniu daje na 1/2 a jak pozamykam garaz, zaloze pokrywke i rekawice wsiadam wrzucam 1 i zamykam ssanie :)
 
 
Rebelsoul 



Rocznik: 1999
Wiek: 44
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 92
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2009-01-09, 10:50   

pan_wiewiorka napisał/a:
Zapewne nie zwróciłeś uwagi.
Pewnie tak, byłem lekko zesrany ;D jak zobaczyłem sprzęt i nie zwróciłem uwagi, bo nie rzuca się to aż tak w oczy. Fazzi faktycznie pisza w instrukcji, zeby po odpaleniu dac na 1/2 ssania, tylko gdzie jest ta 1/2 kiedy to raczej plynnie sie wyciaga. Ale nic, dzieki, troche mnie uspokoiliscie.
_________________

 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-01-09, 10:52   

Rebelsoul, Masz rowki na dźwigni. Weś sprawdź 'na sucho' ile ich jest a później masz sprawę jasną :)
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Rebelsoul 



Rocznik: 1999
Wiek: 44
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 92
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2009-01-09, 10:56   

Dobra, dzieki pan_wiewiorka, rowki zauważyłem shock ale to i tak mało dokładne jest. Nie ważne, poprobuje troche krocej trzymac go na ssaniu, zobacze kiedy mozna bedzie je wylaczyc, zeby nie zgasł.
_________________

 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2009-01-09, 12:34   

Ja zawsze max 1min na ssaniu. Idealnie się nie wkręca na obroty ale nie gazuję mu aż tam mocno na początku ;)
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2009-01-09, 15:00   

juz wyjasniam gdzie jest 1/2 :)
kolega chyba nie wie ze ssanie w 1100 jest przy kierownicy i wyglada jak manetka przerzutki w rowerze ;p
Wyraznie widzac gdzie jest 1/2 , 3/4 itd , uwazam ze to swietne miejsce na ssanie bo zawsze mozna zerknac czy sie nie zapomnialo zamknac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group