YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Virago 125 czy Dragstar 125?
Autor Wiadomość
MrHans 



Rocznik: 2004
Wiek: 44
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 229
Skąd: Newcastle
Wysłany: 2010-03-24, 14:10   Virago 125 czy Dragstar 125?

Witam

Jestem troche w kropce bowiem zdecydowalem sie kupic Dragstara jednakze w poblizu mnie jest akurat oferta sprzedazy Virago. Czy popelnil bym ogromny, straszny i niewybaczalny blad gdybym kupil Virago zamiast Draga?

Pozdrawiam

_____________________________________________


UWAGA!
Z RACJI TEGO, ŻE KOLEJNA OSOBA DORADZA (PRZYZNAJE SIĘ BEZ BICIA, ŻE JA TEŻ SIĘ NIE POPISAŁEM ;/ ), ABY NIE KUPOWAĆ 125ccm, TYLKO COŚ WIĘKSZEGO, PONIŻEJ CYTAT TEKSTU MRHANSA Z POWITALNI:


Witam,

Niestety nie jestem jeszcze posiadaczem Dragstara ale stane sie jego wlascicielem w ciagu najblizszych 2-3 miesiecy.
Na poczatek bedzie to tylko 125 jako ze nie posiadam jeszcze prawa jazdy i poki co zrobie sobie CBT (takie angielskie gowienko dzieki ktoremu mozna smigac wszystkim do 125cc i do 11KW).
W Angli siedze w polnocno-wschodniej czesci i niestety leci juz 5 rok jak nie mieszkam w Polsce.


SZCZEGÓLNEJ UWADZE POLECAM PODKREŚLONY FRAGMENT

MOONDEK
;)
_________________
"As i walk through the valley of the shadow of death I have no fear because I am the meanest motherfucker in the whole valley"
Ostatnio zmieniony przez moondek 2010-03-24, 15:38, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Paco 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 182
Skąd: Free Star - WM
Wysłany: 2010-03-24, 14:15   

a jak myślisz jaką odpowiedź dostaniesz na tym forum ? :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Woda jest mokra, niebo niebieskie a licho nie śpi ...
 
 
MrHans 



Rocznik: 2004
Wiek: 44
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 229
Skąd: Newcastle
Wysłany: 2010-03-24, 14:27   

Profesjonalna i oparta na wiedzy i doswiadczeniu ;D
_________________
"As i walk through the valley of the shadow of death I have no fear because I am the meanest motherfucker in the whole valley"
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2010-03-24, 14:36   

Dragstar postrzegany jest jako następca słynnej Virago - to tak jakbys ozenil sie z tesciowa albo Jej mama
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
warek07 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 1534
Skąd: P-T (Free Star)
Wysłany: 2010-03-24, 14:42   

masz 30 lat ze zdj widac ze kruszyna nie jestes... :D na virago bedziesz wygladał jak na skuterze... proponuje usiadz na jednym i drugim i poproś kogoś żeby ci fote zrobil a przekonasz sie co wybrac :D

pokooj
_________________
carpe diem
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2010-03-24, 14:45   

Spining bardzo ładnie to opisał ;) Inna sprawa z tą pojemnością... Czy przypadkiem nie za mało jak dla Ciebie? No chyba, że to nie dla Ciebie, więc cofam. Niemniej jeżeli to dla Ciebie, to pomyśl nad kijkami do odpychania, bo się będziesz męczył przeokrutnie... ;/
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
MrHans 



Rocznik: 2004
Wiek: 44
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 229
Skąd: Newcastle
Wysłany: 2010-03-24, 14:49   

Dla mnie, dla mnie bowiem CBT zrobie i chce poki co pouczyc sie jazdy na poczatek przed zrobieniem pelnego prawka. Wlasnie dlatego sie pytam bo tak mi sie wydawalo po zdjeciach i filmikach ze DS jest wiekszy od Virago.
_________________
"As i walk through the valley of the shadow of death I have no fear because I am the meanest motherfucker in the whole valley"
 
 
voitec 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 52
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 298
Skąd: Morscity
Wysłany: 2010-03-24, 14:51   

moondek, kwestia 125 jest wyjaśniona w powitalni. MrHans, musisz chyba to napisać w swoim podpisie dlaczego 125.

warek07 napisał/a:
(...)proponuje usiadz na jednym i drugim i poproś kogoś żeby ci fote zrobil a przekonasz sie co wybrac


To samo chciałem ci napisać, ale warek07 był szybszy
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2010-03-24, 14:57   

MrHans, to teraz wszystko jasne :)
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
Jolka 


Model: SYMPATYK
Wiek: 64
Dołączyła: 15 Cze 2009
Posty: 1286
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2010-03-24, 15:11   

moim skromnym zdaniem to powinieneś jednak pomyśleć o 650, szkoda kupować coś co za chwilę i to przypuszczam krótką może okazać się za słabe
 
 
MrHans 



Rocznik: 2004
Wiek: 44
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 229
Skąd: Newcastle
Wysłany: 2010-03-24, 15:41   

Mam pytanie... co rozumiecie przez "slabe"? Mam zamiar sie na tym nauczyc jezdzic i przygotowac sie do jazdy "pelnowymiarowym" motocyklem a boje sie od razu wskakiwac na cos wiekszego bez doswiadczenia tym bardziej ze zrobienie CBT to male pieniadze zas zrobienie pelnego prawka to juz konkretny wydatek.
_________________
"As i walk through the valley of the shadow of death I have no fear because I am the meanest motherfucker in the whole valley"
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2010-03-24, 15:57   

Będziesz się wściekał, że na drodze wyprzedza Cię rower... Ale do nauki powinno Ci wystarczyć ;) Ja prawko robiłem na 250ccm i to był taki miejski wojownik, udało mi się go rozbujać do 90km/h ;)
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
MrHans 



Rocznik: 2004
Wiek: 44
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 229
Skąd: Newcastle
Wysłany: 2010-03-24, 16:01   

Ej no powaznie z ta predkoscia? bo tak myslalem ze chociaz do 70 km wyciagne..? :-(
_________________
"As i walk through the valley of the shadow of death I have no fear because I am the meanest motherfucker in the whole valley"
 
 
Xavier 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 38
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 831
Skąd: JANKES-ANDRYCHÓW
Wysłany: 2010-03-24, 16:09   

Mr Hans - przeczytaj PW które Ci wysłałem i przemyśl sprawę.
_________________
W rytmie V2 przejechane już:
Yamaha XVS 1100 - 28 545 km (2016: 6743 km | 2015: 4013 km | 2014: 10 962 km | 2013: 6827 km)
Yamaha XVS 650 - 44 893 km (2012: 12 330 km | 2011: 15 543 km | 2010: 17 020 km)

Stan na koniec 2016: 23 141 m
 
 
MrHans 



Rocznik: 2004
Wiek: 44
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 229
Skąd: Newcastle
Wysłany: 2010-03-24, 16:21   

Dzieki Xavier... przeczytalem i szukam zyletki zeby sie pociac... wynika bowiem z tego ze nie ma sensu 125 kupowac... szkoda bowiem moglbym juz za miesiac smigac motore a tak to sie przeciagnie...no nic teraz musze tylko podjac decyzje czy 650 czy 1100 i czy custom czy tez classic... ech mam dola :-(
_________________
"As i walk through the valley of the shadow of death I have no fear because I am the meanest motherfucker in the whole valley"
 
 
Xavier 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 38
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 831
Skąd: JANKES-ANDRYCHÓW
Wysłany: 2010-03-24, 16:29   

Ja Ci powiem jeszcze tak ... jeśli Twoje parcie na moto jest tak duże jak mi sie wydaje i puszczają Cię finanse... to kup sobie już 125 i zacznij smigać... tylko zastanów się czy jest sens skoro jeszcze zapewne w tym sezonie kupiłbyś np 650..

Kwestia Custom czy Classic to już indywidualna sprawa. Głównie wizualna. Na tym forum są miłośnicy tych i tych więc nas nie pytaj bo każdy Ci powie co innego. Mi się średnio podobają Customy, wolę Classica. Tyle, o gustach się nie rozmawia.

Kwestia czy 650 czy 1100.
Takie pytanie na forum zadał już nie jeden i zazwyczaj konczyło się to dyskusją taką - eee tam 650 slabizna lepiej kupuj od razu 1100 bo i tak prędzej czy później kupisz 1100 gdy dojdziesz do wniosku że 650 to malo... i zazwyczaj taką postawe prezentują posiadacze 1100. A znów posiadacze 650 powiedzą że Ci to 650 spokojnie wystarczy na początek... Pojeździsz sezon albo dwa i sam przemyślisz czy to dla Ciebie odpowiednio czy nie a moto przez ten czas nie straci na wartości aż tak bardzo.

Ja posłuchałem posiadaczy 650 i swojego głosu rozsądku. Uznałem że na swój pierwszy moto wezmę 650 bo nie chcę świrować, wolę opanować dobrze sztukę jazdy a później będę się zastanawiał co dalej. Na razie jeźdzę sam i jestem lekki jak na faceta i bardzo dobrze dynamicznie mi się ta ślicznoscią jeździ.

Moje początkowe założenie było że nie na początku nie wsiądę na nic co jest większe od 1L i slowa dotrzymałem. Do tego jestem mega zadowolony.

Myśl Stary! Będzie dobrze! Trochę cierpliwości też dobrze Ci zrobi. Choć znam to parcie... a błedow tyle narobilem bo piszę szybko, ładna pogoda za oknem ide się przejechać nad zalew. Pozdrawiam!
_________________
W rytmie V2 przejechane już:
Yamaha XVS 1100 - 28 545 km (2016: 6743 km | 2015: 4013 km | 2014: 10 962 km | 2013: 6827 km)
Yamaha XVS 650 - 44 893 km (2012: 12 330 km | 2011: 15 543 km | 2010: 17 020 km)

Stan na koniec 2016: 23 141 m
 
 
Lolek 



Model: BĘDZIE
Wiek: 31
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 29
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-03-24, 16:34   

Zaś bez przesady że to MrHans, nie uciągnie , ja waże prawie 75 kg i jeżdzę na virago 125 i bez problemu wyprzedzam rowery ;p tak na poważnie jak dałem sie przejechac tacie (ok.100kg) to miał mały problem pod górke :nie_wiem:
Moim zdaniem kup 650 odrazu , mi na 125 brakuje mocy , sam bym kupił na początek gwiazdeczke 650ale rodzice i kasa i przede wszystkim wiek na prawko :beczy:
pozdrawiam
_________________
Narazie virago xv 125 , potem drag star 650 classic
 
 
MrHans 



Rocznik: 2004
Wiek: 44
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 229
Skąd: Newcastle
Wysłany: 2010-03-24, 16:39   

Fajnie dzieki za rade.
Mysle ze jezeli juz kupie to pewnie 1100 classic bo jest... ladny :-) poza tym ze mnie kawal chlopa jest... ech te miesnie (czy. tluszcz).
Odnosnie sezonu to sie nie martwie bo w Anglii wlasciwie mozna jezdzic caly rok nie ma bowiem ostrej zimy (no moze w tym roku byla co bylo szokiem dla wszystkich). Jednakze patrzac z punktu widzenia sezonu to moze byc ciezko bowiem czas oczekiwanie na test to czasami nawet 1 miesiac wiec juz to bedzie powodowac pewne opoznienie.
No nic trza bedzie poczekac i dazyc do celu.... ciesze sie ze dolaczylem do tego forum bowiem moglbym popelnic pomylke a tak dzieki Wam (i cierpliwosci) bede za jakis czas szczesliwym posiadaczem Draga 125...eee przepraszam chcialem powiedziec Draga 1100 :)

ooooo mam zyletke!!!!
_________________
"As i walk through the valley of the shadow of death I have no fear because I am the meanest motherfucker in the whole valley"
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2010-03-24, 19:00   

Powiem tak: większość posiadaczy 650 rozgląda się za 650. Ci co się nie rozglądają, odkładają kasę, i będa się rozglądać. Ja teraz nie kupiłbym 650.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-03-24, 19:14   

zen chyba ci sie cyferki pomylily :)
kup sobie tego malca i nauczysz sie jezdzic, wiadomo ze lepszy duzy silnik ale skoro mozesz tylko taki to to lepsze niz nic :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group