YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
AMORTYZATOR TYLNEGO ZAWIESZENIA
Autor Wiadomość
Bulioner 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Skrzynice-Kolonia
Wysłany: 2015-10-06, 19:23   

Dzięki
a jak jest z tymi cięgłami czy jak to zwał myślę że faktycznie może to zmienić dźwignię i przez to tak to działa.

co do amorka. czy można kupić sam amorek?
_________________
Piotrek
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2015-10-06, 20:49   

można kupić ,ale lepiej regenerować ;D
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1856
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-06, 22:14   

Polecam Ohlinsa.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-10-06, 23:43   

Bulioner napisał/a:
a jak jest z tymi cięgłami czy jak to zwał myślę że faktycznie może to zmienić dźwignię i przez to tak to działa.
najpierw sprawdź, czy faktycznie coś zmieniono.
Nie spotkałem się z samym amortyzatorem nowy w ofertach sprzedaży, a i używane raczej ze sprężynami, natomiast, tak jak napisał pyra, można regenerować.
Cytat:
Polecam Ohlinsa.
nawet jest promotion http://www.genialmotor.it...-SHOCK-ABSORBER
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Bulioner 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Skrzynice-Kolonia
Wysłany: 2015-10-07, 10:15   

W zasadzie mogłem go sprawdzić chyba na wstrząsarce samochodowej?
W każdym razie jak go już wyjmę to będę mógł sprawdzić tylko ręcznie, bo chyba nie ma urządzeń które to mierzą.
Co do cięgieł jeszcze. Czy ktoś mógłby zmiezyć odległość między otworami w cięgle?
To wyeliminuje mi tą ewentualność.
_________________
Piotrek
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-10-07, 20:18   

jak amor padł to ręcznie sprawdzisz. jak go wciśniesz, to już nie wyjdzie prawdopodobnie. Oczywiście bez sprężyny.
Nie mam pojęcia czy na "trzepaku" szłoby sprawdzić

[ Dodano: 2015-10-07, 20:25 ]
długość kości zmierzę Ci jutro.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Bulioner 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Skrzynice-Kolonia
Wysłany: 2015-10-08, 08:15   

amor wypłynięty więc jest opcja że to amor.
Ale długość kości też trzeba sprawdzić.
_________________
Piotrek
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-10-08, 18:21   

Bulioner napisał/a:
długość kości też trzeba sprawdzić.

długość w osiach otworów ok 140 mm.
Cytat:
amor wypłynięty więc jest opcja że to amor.
to nie opcja, to pewnik.

[ Dodano: 2015-10-08, 18:22 ]
mozna regenerować. Jest sporo ofert w sieci. Jedna z nich : http://www.nagengast.pl/r...rtyzatorow.html
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Bulioner 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Skrzynice-Kolonia
Wysłany: 2015-10-11, 12:19   

dzięki. Kości mam wobec tego oryginalne.
Wpadłem natomiast na dziki plan, żeby utwardzić dodatkowo sprężynę, po regeneracji amorka włożę pod nią podkładkę np. o grubości 5 mm. Co szanowni koledzy na taką modyfikację?
Sprężyna ma zapas- mierzyłem.
_________________
Piotrek
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-10-11, 20:54   

Bulioner, nie utwardzaj, tylko kup utwardzoną. Wiem, że to nie jest tyle co na flaszke, ale warto. ja kupiłeem w Lidorze. Sprowadzili w tej samej cenie co ja bym kupił na ebayu, tyle, ze bez cła i kosztów przesyłki ;D Czekałem ok. miesiąca. Teraz ma taka ładną, czerwoną
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2015-10-11, 21:03   

Podaj rozmiar mam utwardzoną do MSa
_________________
Bo droga jest celem
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-10-11, 21:49   

średnica 80, długość 185 mm
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Bulioner 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Skrzynice-Kolonia
Wysłany: 2015-10-12, 15:22   

A jaki jest koszt utwardzonej?
_________________
Piotrek
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-10-12, 16:13   

82 $

https://baronscustom.com/catalog/display/573/index.html
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2015-10-12, 16:47   

Moja 83mm zew, 55 wew , 180 w stanie wolnym lol ,gdyby był chętny odsprzedam tanio
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-10-12, 18:16   

pyra napisał/a:
Moja 83mm zew
zmieści się. Moja jest szersza.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Bulioner 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Skrzynice-Kolonia
Wysłany: 2015-11-22, 14:29   

PAnowie zregenerowałem amorek ale przy okazji nasuwa się pytanie.: Czy macie na amorku tylnym odbój gumowy? Ja nie miałem i moto bardzo nisko schodziło. Przy regeneracji fachman mi założył odbój i mam wrażenie że jest lepiej. Problem żeby dobrze wypróbować przy tej pogodzie ;-)
_________________
Piotrek
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2016-11-20, 14:56   

Wypróbowane ?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-11-20, 16:06   

Bulioner napisał/a:
Czy macie na amorku tylnym odbój gumowy?
fabrycznie nie jest montowany odbój.
Bulioner napisał/a:
Przy regeneracji fachman mi założył odbój
możesz wrzucić zdjęcie ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1856
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-20, 16:43   

Bulioner napisał/a:
zregenerowałem amorek


Gdzie ? Jaki zakres prac i koszt ?
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group