YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
AMORTYZATOR TYLNEGO ZAWIESZENIA
Autor Wiadomość
kubus1982 


Rocznik: 2001
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: gostyń
Wysłany: 2010-02-03, 18:31   

jak sie pierwszy raz przejechałem z plecaczkiem to mowiła mi pozniej ze ja boli kazde tąpniecie. ustawiony byl na 7 zmniejszyłem na cztery i mowi ze o niebo lepiej
_________________
kubuś
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-02-03, 18:48   

ja mialem na 7 i zmienilem na maxa bo przy duzych predkosciach z plecaczkiem i bagazami na winklach hustal a teraz jest spoko i bez problemu mozna to zrobic sciagajac tylko siedzenie i ta plastikowa oslonke z gory.
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2010-02-03, 18:58   

A wiecie co jest piękne przy Parowoziku? Regulacja do- i odbicia zajmuje 1 minutę (oczywićsie przód + tył) :hahaha:
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-02-03, 19:19   

jednym slowem ograbili cie z gry wstepnej :hahaha:
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2010-02-03, 20:48   

fazzi napisał/a:
jednym slowem ograbili cie z gry wstepnej :hahaha:

A w d***i mam taką grę wstępną kiedy na zakończenie mam mieć łapy utytłane i zero ochoty na kontynuację :hahaha:
A tak, wyregulujesz wsio i... Jedziesz :dumny:
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Mariusz 


Rocznik: 1999
Wiek: 40
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 12
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-04-25, 14:46   

hej słuchajcie postanowiłem sobie wyregulować amorek w mojej 650 i jest problem ustawienie jest na 4 patrząc od góry bo nie widzę znacznika chyba że koledzy wiedzą jak patrzeć? i problem w tym że za diabła nie chce się przekręcić ani w jedną ani w drugą nie wiem czy amerykaniec coś spartolił proszę o jakieś porady dzięki
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2010-04-25, 17:19   

Mariusz napisał/a:
hej słuchajcie postanowiłem sobie wyregulować amorek w mojej 650 i jest problem ustawienie jest na 4 patrząc od góry bo nie widzę znacznika chyba że koledzy wiedzą jak patrzeć? i problem w tym że za diabła nie chce się przekręcić ani w jedną ani w drugą nie wiem czy amerykaniec coś spartolił proszę o jakieś porady dzięki

podlewaruj powinno byc latwiej
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-04-25, 17:55   

Mariusz napisał/a:
hej słuchajcie postanowiłem sobie wyregulować amorek w mojej 650 i jest problem ustawienie jest na 4 patrząc od góry bo nie widzę znacznika chyba że koledzy wiedzą jak patrzeć? i problem w tym że za diabła nie chce się przekręcić ani w jedną ani w drugą nie wiem czy amerykaniec coś spartolił proszę o jakieś porady dzięki

tu nie ma czego doradzac tylko trzeba ciagnac :hahaha:
musisz pokonac sile tej sprezyny a ona nie jest mala
 
 
Dawid0407 



Rocznik: 2003
Wiek: 43
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 75
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-04-25, 17:59   

dla wszystkiego nałóż grubą rękawicę, tak na wypadek gdyby klucz sie zemknął - reszta w twoich rekach!
_________________
http://img260.imageshack..../dsc00787ec.jpg
 
 
Gilba 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-04-28, 23:36   

Dzisaj też regulowałem. Patrz na ułożenie klucza, lubi ułożyć się tak, że haczy o występ na amortyzatorze. Występ zobaczysz przez owalne otworki (o ile pamiętam są dwa występy, jeden z każdej strony amora). Ząbek na kluczu osadzony w owalnym otworze lubi o ten występ haczyć.
Jeśli dobrze ułożysz klucz w otworze to nie potrzeba zbyt wiele siły, aby zmienić naciąg sprężyny.
Powodzenia.
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-04-29, 11:09   

Ja niedawno ustawiałem na twardsze, teraz mam na przedostatnim "ząbku" do ustawieniu na najbardziej twardy amor. Różnica na plus duża. Do tego wystarczyło zdjąć siedzenie i plastki znajdujące się pod nim. Dostęp przyzwoity, trzeba tylko uważać z ustawieniem klucza bo lubi łatwo się "smyknąć" a przy mocniejszym naciąganiu łatwo rozwalić sobie dłoń kiedy klucz wyskoczy.
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
Luk 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 840
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-04-29, 13:31   

Biorąc pod uwagę "trudności" przy zmianie ustawień tylnego amorka w Dragu 1100 tak się zastanawiam czy nie warto zainwestować w coś takiego:

http://www.dollarrider.co...485&sblid_name=

Z amortyzatorem jest kabelek ( widać na zdjęciu ) który sprawia, że zmiana ustawień jest dziecinnie prosta.

Może ktoś z Was już sobie coś takiego sprawił?
Co o tym sądzicie? warto?
_________________
Pozdrawiam
Luk
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-04-29, 13:33   

Luk, ale pojechałeś ;D Ta cena roll
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
Luk 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 840
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-04-29, 13:48   

no wiem - cena to istna masakra - ale można znaleźć taniej...troszkę :doh:
_________________
Pozdrawiam
Luk
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-04-30, 19:08   

Luk, za taką kasę to przeróżne warsztaty do końca dni Jadźki będą ci ostawiać tylny amor jak tylko zechcesz. No ale skoro masz taki kaprys to dlaczego nie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
dadamos 



Rocznik: 2004
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 397
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-05-02, 17:49   

A może Luk, chce podczas jazdy zmieniać parametry tylnego amortyzatora ? ;p Uważam, że ustawia się raz no może dwa razy na całe posiadanie motocykla więc wyrzucone pieniądze.
_________________
sex & motorcycles & rock'n'roll
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-05-03, 00:57   

Pytanko czy to jest ten klucz do regulacji tylniego amortyzatora.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...e=STRK:MEWNX:IT
_________________
Dawid Z.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-05-03, 02:05   

to tego typu klucz ale orginalny ma tylko polowe tego z linku a z tylu mozna nalozyc rurke przedluzajaca, trudno powiedziec jaki on jest duzy :nie_wiem:
jesli ktorys z tych owali jest odpowiedniej wielkosci to mozesz odciac polowe nakladac ta rurke :)
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-05-03, 02:08   

Dzięki Fazzi.
Sprawdzę z której strony będzie pasował a z drugiej opiłuję tak żeby rurkę założyć. Nie miałem i kupiłem przyda się bo muszę ustawić amortyzator bo jak jadę z plecaczkiem po jakichś wybojach to dobija.
_________________
Dawid Z.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-05-03, 02:19   

moze sie zmiesci bez obcinania, mi wygodniej bylo zalozyc bez rurki i nakladac ja gdy klucz juz byl zalozony, bo wtedy moglem ja lekko odgiac. Uwazaj na palce , bo trzeba mocna ciagnac i latwo przyczasnac o rame ;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group