YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
AMORTYZATOR TYLNEGO ZAWIESZENIA
Autor Wiadomość
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-05-30, 17:02   

To szkoda, że nie kręciłem jak z grzechem rozbieraliśmy i składaliśmy mój do najdrobniejszej śrubki. Tylko było by tego parę godzin. ;D
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
MarcinBig 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 2178
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2009-06-03, 22:15   

Filmik super. Monkton załóż internetowy poradnik dragstarowicza i kaska sama popłynie... Zabrałem się dzisiaj za moją szafę ale dałem sobie spokój z demontażem chromowanej osłony i wyciąganiem bocznego panelu. Było mało miejsca ale wystarczająco by założyć klucz najlepiej w drugim rzędzie otworów i max od strony filterka paliwa i po jednym stopniu ustawiać. Było ciężko ale poszło... Do sprawdzenia czy zostało przestawione wszystko jak należy użyłem lusterka i latarki. Wystarczyło tylko trochę chęci i sprawnych rąk. A jak się lakier na rączkach porysuje to trzeba użyć znieczulacza :brawo: i wszystko będzie OK
_________________
There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 
 
Novy 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 267
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2009-06-05, 02:08   

W 650 jest o wiele łatwiej. Zdejmujecie siedzenie pasażera, następnie przewodniczącego i już widać amortyzator. Teraz wystarczy włożyć kluczyk i kręcić - w prawo twardziej, w lewo bardziej miękko. Właśnie zrobiłem sobie amerykańską limuzynę i zastanawiam się, czy dzisiaj na trasie nie będę musiał poprawiać ;/
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2009-06-24, 12:12   

wiewior nie wymiekaj, dzisiaj regulowalem w 1100 i wystarczy sciagnac te plastiki (fajnie ze podejrzalem na filmiku ze sie je wciska , bo pewnie bym je pourywal lol ) i okazalo sie mimo ze lapska mam raczej duze, ze wystarczy zalozyc klucz bez przedluzki, potem lekko przechylic do gory i po zalozeniu przedluzki idzie bez problemu. Zastanawia mnie tylko czy faktycznie krecac w prawo utwardzilem, wiec musze wyrwac plecaczka z piany w wannie i sie przejechac :)
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2009-06-24, 20:37   

Idzie zdecydowanie latwiej jak sie podlewaruje, a jak stales od strony biegow i kreciles od siebie to utwardziles . Juz troche pojezdzilem na tym ustawieniu i fajnie sie jezdzi , motocykl sztywniejszy, fajniej sie prowadzi, nie dobija na policjantach i wcale dupsko nie boli.A dalem na 7.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2009-06-24, 21:13   

ja dalem do konca i bylo dzis OK, troche twardo ale planuje zaladowac gwiazde na maxa i z plecaczkiem odjechac hiszpanie
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1747
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2009-06-24, 21:19   

fazzi czy kręciłeś stojąc od strony biegów od siebie czy do siebie
patrząc na zdjęcie to masz na najwyższym 9 czy na najniższym 1
bo już się pogubiłem gdzie jest najtwardszy

t_reg_662.jpg
Plik ściągnięto 242 raz(y) 39.1 KB

 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2009-06-24, 22:17   

krecilem w kierunku (a) tylko ze wtedy znacznik pokazywal coraz nizej shock , cyfr nie widzialem, bo nie rozebralem calego motocykla a mam za duza glowe by ja tam wsadzic przez ta szpare
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1747
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2009-06-24, 22:46   

fazzi napisał/a:
krecilem w kierunku (a) tylko ze wtedy znacznik pokazywal coraz nizej shock , cyfr nie widzialem, bo nie rozebralem calego motocykla a mam za duza glowe by ja tam wsadzic przez ta szpare

czyli w tej chwili masz na najwyższym położeniu patrząc od góry i wtedy jest najtwardszy
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2009-06-24, 23:25   

krecac w prawo zeby stoja w miejscu a wskaznik przesuwa sie w prawo czyli wedlug rysunku schodzi na 1 ;p a to wedlug logiki miekko.
W instrukcji pisze ze krecac w kierunku (a) zwiekszamy obciazenie wstepne ale co to znaczy shock
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2009-06-25, 01:18   

ten rysunek jest o kant dupy amortyzator wyglada inaczej proponuje zerknac na fote w temacie o poszukiwaniu amorka, nie ma tam zadnych zebow jak sie kreci to on sie albo skraca albo wydluza
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1747
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2009-06-25, 08:25   

monkton napisał/a:
ten rysunek jest o kant dupy amortyzator wyglada inaczej proponuje zerknac na fote w temacie o poszukiwaniu amorka, nie ma tam zadnych zebow jak sie kreci to on sie albo skraca albo wydluza

masz rację to znaczy jak go skrócę na maxa to wtedy będzie twardszy ?
 
 
Piterson 



Rocznik: 2006
Wiek: 54
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 20
Skąd: Leszno
Wysłany: 2009-06-25, 16:01   

Wczoraj zmieniłem ustawienie w swojej 650-ce. Miałem na 3, zmieniłem na 4. Właściwie tylko po to, aby sprawdzić, czy będzie różnica. Zmieniłem tylko o jeden stopień, więc pewnie nie odczuję. Tak czy inaczej, operacja była banalna. Należy zdjąć tylną kanapę, potem przednią i ewentualnie pokrywkę na klucze z lewej strony, jest wtedy lepszy widok. Klucz do zmiany powinien być na wyposażeniu, należy pamiętać, aby nałożyć na niego dodatkowo "rurkę" (też na wyposażeniu), wtedy nie trzeba przykładać zbyt dużej siły, aby zmienić ustawienie sprężyny ;D U mnie, jest widocznych siedem ustawień, od 1 do 7. Przy 3 było oznaczenie, taka metalowa wypustka. Przekręcając metalowy "koszyczek", zmienia się jego położenie, oraz położenie cyfr, które znajdują się właśnie na tym "koszyczku". Przekręciłem o jedną pozycję i teraz przy tej metalowej wypustce mam cyfrę 4, czyli sprężyna będzie sztywniejsza :hahaha:
 
 
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2009-06-25, 18:26   

o jeden to pewnie nie odczujesz... miałem tak i z 2 na 3 a potem od razu na 6 :)
Teraz to mi się wydaje , że przedednie miękkie jak cholera!!! pewnie w przyszłym sezonie wymiana oleju na "twardszy"
:)
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2009-06-25, 18:45   

koszerny napisał/a:
monkton napisał/a:
ten rysunek jest o kant dupy amortyzator wyglada inaczej proponuje zerknac na fote w temacie o poszukiwaniu amorka, nie ma tam zadnych zebow jak sie kreci to on sie albo skraca albo wydluza

masz rację to znaczy jak go skrócę na maxa to wtedy będzie twardszy ?
no i zong bo niby bedzie twardszy, na 1 ma najkrotszy skok i tu raczej bedzie dupa bolala przy wszelakich dziurach, ale jak dasz na 7 to wcale nie znaczy ze bedzie bujac jak na kanapie , pewnie przy zurzytym amorku tak by bylo . Moje odczucia z jazdy na 7 sa takie ze to wlasnie teraz jest sztywniej, wczesniej byla 3 i motocykl byl mieciutki. Proponuje dac na 7 i pojezdzic . VStar ma bardzo mala "ladownosc" bo tylko 200kg ja sam zalatwiam polowe tego a jak dodam plecak to na bagaz zostaje juz tylko jakies 30kg, jezeli mamy w motocyklu jeszcze jakies dodatki jak gmole, oparcie czy co tam jeszcze to na bagaz zostaje jeszcze mniej. I jak zaladujesz tak moto a amorek bedziesz mial na 1 to raczej malo komfortowo bedzie sie podrozowalo. No chyba ze lubisz w starym stylu "na sztywno" :czoper: . Ale az zęby bola jak zawieszenie dobija przy najmniejszej nierownosci.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2009-06-25, 19:14   

wszystko pieknie wyjasniles tylko ze w instrukcji pisze ze:
1- 2 miekki
3 normalny
4-7 twardy
 
 
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2009-06-25, 19:18   

i zgadza się ja na 6 mam twardy :)
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
Jeżyk 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 1019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-25, 20:41   

Ja 2-wa sezony przed, miałem ustawiony amorek na 3 ale przy jeździe z plecaczkiem dobijał więc w zeszłym sezonie przestawiłem na 7 . Było OK przy jeździe z pasażerką ale indywidualnie to trochę za twardo :( . W tym sezonie zmieniłem na 5 i jest w sam raz,
tzn. jest kompromis.
Mogę powiedzieć, że przy odrobinie wprawy można tę regulację wykonać bez zdejmowania dekla i półki.
_________________
MOJA GWIAZDECZKA

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
DRAD 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 1538
Skąd: ODERWANI
Wysłany: 2009-08-17, 06:48   

bardzo dziękuję, tego szukałem, a za film należy się Oskar ;D
_________________
MORSOWNIA 1 i 1/2 czyli wielka dogrywka już niedługo :D
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-01-15, 19:03   

I ja też będę musiał utwardzić amorek z tyłu pooglądałem filmik poczytałem wypowiedzi i wiem już jak do tego się fachowo zabrać. To forum to Skarbiec wiedzy.
_________________
Dawid Z.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group