YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
AMORTYZATOR TYLNEGO ZAWIESZENIA
Autor Wiadomość
Grzegorz Anis 



Model: MS1300
Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 1069
Skąd: Chelm
Wysłany: 2009-02-26, 16:21   

andy, Zabierz jedną do kieszeni i pomykaj do sklepu motoryzacyjnego, z tego co pamiętam chyba w maluchu były takie spinki do tapicerki, coś tam na pewno Ci dopasują
_________________
Organizator V meetingu "WILD EAST" Drag Star
 
 
Robo 



Rocznik: 1999
Wiek: 51
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 50
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 2009-02-26, 20:10   

Grześ ma rację w sklepie motoryzacyjnym na pewno coś zaradzą.
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 63
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 72
Skąd: śląsk
Wysłany: 2009-02-26, 21:15   

witajcie ponownie
ok tak jak piszecie spróbuję, dam wam znać co z tego wyjdzie
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
dragbiker 


Rocznik: 2006
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 22
Skąd: Tychy
  Wysłany: 2009-04-02, 08:35   Regulacja twardości tylnego zawieszenia

Witam wszystkich
Prosiłbym aby użytkownicy gwiazdek wypowiedzieli się co do spostrzeżeń odnośnie regulacji twardości tylnego zawieszenia.
Pozdrowienia
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2009-04-02, 10:06   

Czary mary i opcja "SZUKAJ" ;) Tu masz LINK
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
mikssdaniel 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 43
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 287
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-04-02, 11:20   

Merlin napisał/a:
Mnie gostek w serwisie przestawiał i jak widziałem z jaką siłą działał (miał właśnie taki krótki klucz) to pomyślałem, że jakby klucz zeskoczył, to gościu by się nie pozbierał.
Merlin

Ja jak miałem rozebrane moto to od razu przekręciłem nastawę na 6. Ale tak jak pisał Merlin siły do tego trzeba a zbyt dużo miejsca nie ma. Także uwaga na łapki coby nie zmieniły koloru na fioletowy.
_________________
Yamaha STAR ….
 
 
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2009-04-02, 11:50   

czołem ,

ja też na 6 jeżdżę po tym jak obniżyłem Drga to musiałem na 6 przestawić bo często dobijało. teraz na 6 jest w miarę ok. :)
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2009-04-02, 11:57   

Czy rzeczywiście jest tak, jak chłopaki piszą, że przy odrobinie 'szczęścia" można sobie zęby tym kluczem powybijać? :mysli:
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
mikssdaniel 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 43
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 287
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-04-02, 12:40   

Może nie zęby ale ręce można poobijać jak klucz wypadnie z uchwytu na amortyzatorze.
Zęby tylko wtedy jak będziesz chciał się dokładnie przyjrzeć co robisz i będziesz trzymał głowę za blisko klucza. ;D
_________________
Yamaha STAR ….
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2009-04-09, 21:14   

Nie kumam tego ustawienia roll
Muszę przestawić swój na twardszy ale nie wiem jak sprawdzić jaki teraz mam :/

W chwili obecnej jak stoję na wprost tego amortyzatora (widok z góry) to widzę cyfrę 7.
Nie kumam tej instrukcji :brednie:

amor.JPG
Plik ściągnięto 18052 raz(y) 20.51 KB

_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
mikssdaniel 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 43
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 287
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-04-09, 21:22   

Czy mnie oczy nie mylą, że na tej kozakowej instrukcji to klucz składa się z dwóch części? shock . A ja tylko tej jednej używałem. I pewnie przez to trzeba było tyle siły użyć. :hahaha: :koksik:

Kozak :nie_wiem: nie pamiętam ale zaznaczone na pewno jest. Sam tego także szukałem.
_________________
Yamaha STAR ….
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-04-09, 21:48   

mikssdaniel, oczywiście że masz klucz i do niego rurke spłaszoną z jednej strony i to się razem składa
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1747
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2009-04-09, 21:51   

ja szukałem oznaczenia ale nie mogłem się doszukać więc ustawiłam licząc ząbki na 7 wycięcie ale wyszukałem że w instrukcji jest 9 pozycji i to 9 to jest najtwardszy
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2009-04-09, 22:02   

koszerny napisał/a:
ja szukałem oznaczenia ale nie mogłem się doszukać więc ustawiłam licząc ząbki na 7 wycięcie ale wyszukałem że w instrukcji jest 9 pozycji i to 9 to jest najtwardszy

W 650 jest 7.
Tylko gdzie ma być ta liczbowa wartość ? Na środku, z prawej strony, lewej czy na dole ?
Nie mogłem zauważyć tam żadnego znacznika ...
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1747
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2009-04-09, 22:28   

Wyszukałem i ja mam dokładnie takie ustawienie jak na zdjęciu tylko numeracji nie widziałem u mnie

REG.JPG
Plik ściągnięto 332 raz(y) 73.96 KB

 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2009-05-27, 08:32   

nie dalej jak wczoraj podregulowalem tyl a oto efekt mojej pracy http://www.youtube.com/watch?v=oRL5v9L6W0E
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-05-27, 08:46   

monkton napisał/a:
nie dalej jak wczoraj podregulowalem tyl a oto efekt mojej pracy http://www.youtube.com/watch?v=oRL5v9L6W0E

To jakaś masakra! Po ostatniej jeździe z Asią zastanawiałem się jak zmienić skok ale chyba odpuszczę. Z filmiku wynika, że pół Gwiazdy 3eba rozebrać. To jakaś masakra, Chińczyk to projektował uwzględniając swoje małe, chińskie łapki? shock
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Sylwek 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 2552
Skąd: Luzino
Wysłany: 2009-05-27, 15:48   

Monkton - super , wielkie dzięki za filmik :brawo:
_________________
AB Rh+
HONDA VTX 1800 Neo

:D MODERATOR EMERYT :D
Nie wdawaj się w dyskusję z głupcem, bo najpierw sprowadzi Cię do własnego poziomu, a później pokona doświadczeniem
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2009-05-27, 17:21   

Tak na prawde panowie to zajelo to godzinke, owszem wyglada tak strasznie i musze przyznac ze mialem pewne obawy czy poskladam to do kupy :) ale nic mi nie zostalo takze jest git. Niczego nie odlaczalem, wszystkie weze i kable sa wystarczajaco dlugie zeby to poodsuwac i dostac sie do amorka.Nie wiem kto zaprojektowal wtryskarke do zrobienia tej polki ale musial miec leb jak sklep, tam po drodze widac filtr paliwa i jak widac wcale nie trzeba sciagac baku zeby go wymienic a dwie sruby od tego chromowanego dekla to podpucha, sa bo sa, chyba tylko po to zeby zachowac proporcje, a na zachete jeszcze powiem ze po robocie browar smakowal jak nigdy salut
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2009-05-30, 16:44   

wielki szacun za filmiki :brawo:
takie filmiki powinno sie robic przy sciaganiu tylnego kola, regulacjach i innych czynnoscich serwisowych :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group