YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
AMORTYZATOR TYLNEGO ZAWIESZENIA
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-08-30, 19:30   

OK. Promień okręgu jaki pokazuje krzywizna klucza to 3,5 cm. W zasadzie nie jest to idealny okrąg, tylko owal 6na7 . Nakrętka na amorze jest oczywiście okrągła, a nie owalna.

[ Dodano: 2011-08-30, 19:32 ]
weź pod uwagę, że długi klucz nie wejdzie, dlatego dali przedłużkę. Wsadza się klucz, zahacza, nakłada przedłużkę i kręci. Chyba, że się rozpruje pół motonga jak na tym filmiku i dojście będzie z boku, a nie od góry

_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2011-08-30, 19:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3291
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2011-08-30, 19:40   

Wielkie dzięki, teraz wiem wszystko. ;D
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2011-09-21, 14:12   

W zdjęciach z manuali wszystko wygląda pieknie, tylko, że u mnie jest inaczej. :(
Nie ma cyferek, a jedynie nacięcia schodkowe. Kolejny problem to, to że w manualach aby utwardzić każą kręcić w prawo. Czyli stojąc po stronie biegów kluczem od siebie, a u mnie żeby frez (który jest po prawej i po lewej stronie amora, czyli dwa frezy a nie jak pisał Jeżyk jeden) wspinał się po schodkach do góry i aby nakrętka ściskała sprężynę co mam nadzieję powoduje utwardzenie zawieszenia, trzeba kręcić do siebie.
Jednym słowem, aby utwardzić to ściskamy sprężynę, a żeby zmiękczyć zawieszenie to rozciągamy?
Jeżeli tak to u mnie jest odwrotnie niż w manualu. Czy ktoś tak jeszcze ma? :shock: :shock:

Jeszcze jedno:
Co do trudności w kręceniu. Faktycznie jak stoi moto na stopce to nieźle trzeba się wysilić, a po podniesieniu moto na podnośniku, dziecko nakrętkę by przekręciło. Przynajmniej tak to chodzi u mnie. :)
_________________
Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%.
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-09-21, 20:20   

Sam się nadyskutowałem o kierunku kręcenia.
Żeby utwardzić kręci się "nakrętką" w prawo tak jak nakrętką na śrubie z prawym gwintem, żeby dokręcić.
Nieporozumienia biorą się z różnego opisywania tego dokręcania. Jeśli stoisz za amorem, a nie możesz stać inaczej, to klucz jest tak założony (w tył moto), że żeby dokręcać "nakrętkę" w prawo końcówkę klucza czy przedłużką pchasz w swoje (no i moto) lewo :idea:
Czyli żartobliwie - pchasz w lewo, a kręcisz w prawo - taki amorowy przeciwskręt :hahaha:
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2011-09-21, 21:51   

Czyli dobrze zrobiłem. ;D ;D ;D
Choć żeby Cię Demolka zrozumieć browca musiałem walnąć. :hahaha: :hahaha:
_________________
Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%.
 
 
Miszel 



Rocznik: 2002
Wiek: 53
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 134
Skąd: Kostomłoty
Wysłany: 2012-05-06, 20:05   

Temat prawie wyczerpany, tylko z tego co czytam jest kilka rodzaji amortyzatorów (1100) ściślej sposobów zmiany twardości, w mojej DS są cyferki 1-7 kręcąc w prawo zmniejszam wartość na skali,wg postu Fazziego aby utwardzić należy kręcić w lewo (np. na poz. 7) stojąc tyłem do kierownicy ;D od strony dzwigni zmiany biegów .Sprężyna była ustawiona na 3 (zbyt miękko przy jeżdzie z plecakiem) ustawiłem na 6 jak przetestuję to napiszę. Regulacja trwa góra 10 min., przy podniesionym moto oczywiście.
_________________
Michał
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-23, 10:14   

Czy ktoś taki klucz może dorabiał, albo ma 2?

[ Dodano: 2012-07-23, 10:46 ]
Któryś z tych to by był?
_________________

 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-23, 11:16   

Jeżeli to taki kształt jak na rysunku wyżej, to ja mam.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-23, 11:17   

To pożyczysz może na parę dni kiedyś, to sobie pokręcę i popróbuję.
_________________

 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-23, 11:22   

Odezwę się do Ciebie dziś po południu, bo chyba wreszcie usawimy się dziś z Vaderem, i mógłbyś wpaść. Jak tak CEPIK? Wie już, że możesz jeździć? Klucz mam zawsze pod siodłem, więc nie ma problemu.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-23, 11:26   

W CEPiK nie ma możliwości sprawdzania ale wątpię. W piątek po południu jeszcze nie było papierów z O(d)lewniczej na Białołęce...
_________________

 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-23, 11:41   

A nie masz znajomego policjanta?
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
Robiro 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 58
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 176
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-07-23, 11:47   

jeden ze sposobów regulacji

http://www.youtube.com/watch?v=oRL5v9L6W0E
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-23, 12:23   

Jak ja się cieszę, że mam customa. U mnie zajmuje to 5 min. i potrzebna jest jedna ręka. Klucz wygląda na taki sam.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-23, 12:53   

To nie wynika z różnicy Custom/Classic a z różnicy 650/1100. Filmik też jest o cutomie...
_________________

 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-23, 13:05   

Racja ;/
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-07-23, 19:25   

classic, custom, 650, 1100 nie ma różnicy. reguluje się identycznie i łatwo. warunek. Podnieś na podnośniku motocykl, bo się za............ NIe wiem po kiego grzyba ten koleś na filmie rozebrał pół motocykla do minuty 28 sek wystarczy. Łapa z kluczem wejdzie :nie_wiem: Można i tak jak ktoś lubi
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-23, 19:29   

No tak, ale kto ma podnośnik? Ma ktoś z Warszawy?
_________________

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-07-23, 20:14   

Dzarko, na upatrego wystarczy popularna "żaba" zwana również "pieskiem". Podnosisz tylko tył, podstawiasz deski i po problemie. Nie szukaj problemów tam gdzie ich nie ma, rozwiązuj je
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-23, 20:20   

Ja mam w samochodzie taki dziwny podnośnik boczny. Ten nie nada się na pewno.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group