YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Kozak_Barabasz
2011-11-16, 22:14
Kłódki, łańcuchy, blokady na tarczę
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 100
Posty: 13632
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2013-02-18, 09:39   

OldDiver napisał/a:
Napotkałem też negatywą opinię o tym produkcie
w tym artykule są napisane również bzdury. Kto posiada Xenę, ten wie gdzie się minięto z prawdą. No, ale cóż, jakoś trzeba kombinować.
Druga sprawa, że wystarczy porządnie zmrozić korpus i pęknie jak kryształ po uderzeniu czymś ostrym. Pierwsze blokady skrzyń biegów (te zewnętrzne) tak łamano. Gość jest strasznie zdziwiony, że ścianka taka cienka, a co nie widać przed zakupem ? Niech sobie kupi wielkości melona, będzie miał grubszą .

A odnośnie zniżki w PZU, to Waść o AC pytasz ? Na stronie niekoniecznie muszą umieścić wykaz, które zabezpieczenia są honorowane, a które nie.

Ogólnie, to można sobie na tarczę przyczepić 10 takich najróżniejszych blokad. co to za różnica skoro w 20 sekund można wsadzić do busa lub dużego vana motocykl. Taka blokada ma tylko co najwyżej odstraszyć smarkaterię, która chce pobawić się manetkami.

https://www.youtube.com/watch?v=D96QM-lzLM8

od 3:14
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2013-02-18, 09:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2241
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-02-18, 09:46   

witek1965 napisał/a:
w tym artykule są napisane bzdury
To w takim razie w "innych" też piszą bzdury?

Zniżki - miałem na myśli AC.
_________________
Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 100
Posty: 13632
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2013-02-18, 09:53   

OldDiver, jak kiedykolwiek się spotkamy to mi przypomnij, udowodnię ci w którym miejscu tego artykułu napisano bzdurę, tylko weź go ze sobą.
Zerknij, że edytując dodałem słowo "również"

[ Dodano: 2013-02-18, 10:00 ]
OldDiver, zerknij sobie jeszcze tu : http://www.xenasecurity.c.../alarm/showall/ i pokaż mi, który model jest wykonany z żeliwa

[ Dodano: 2013-02-18, 10:00 ]
tak więc wyłapałem już co najmniej dwie bzdury
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2241
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-02-18, 10:12   

witek1965,
Spoko.
Rozważam zakup jakiegoś zabezpieczenia - blokady. Czytając to forum (i Ciebie też) "pochyliłem" się nad Xeną. I googlując co miedzy innymi wyczytałem:
- alarm niestabilnie działa
- alarm czasami po sezonie pada i zostaje nam droga kłódka
- da sie go rozpieprzyć przy pomocy młotka i przecinaka
- Firma wycofała niektóre modele ze sprzedży - nie sprawdziły się
to takie zastrzezenia które mi utkwiły.
A najbardziej do mnie trafia opinia że kazda "dobra" kłódka Gerdy jest lepsza i tańsza od Xeny. No ale może na Xene PZU daje obnizkę i dlatego jak na razie podtrzymuję zainteresowanie Xeną . (nawet sciągnąłem szablon do wyboru modelu w zaleznosci od tarczy ;D ).

[ Dodano: 2013-02-18, 10:20 ]
witek1965 napisał/a:
który model jest wykonany z żeliwa
. "Jest" - czas teraźniejszy. A może kiedyś były modele żeliwne, a może podróby ?
_________________
Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 100
Posty: 13632
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2013-02-18, 10:21   

OldDiver, posiadam ksenę i :

alarm działa i nie padł jeszcze, a ni nie wymieniałem baterii, zapewne da się ją rozpieprzyć za pomocą młotka i przecinaka - taka to już uroda wysoko hartowanych stopów stali, a jeszcze jak to zmrozić, to już bajka - pytanie, która blokada się temu oprze.

No i Xena Xenie nierówna. 160 zeta i 300 zeta. Skoro jest różnica w cenie, to musi być i w jakości.

Cytat:
A najbardziej do mnie trafia opinia że kazda "dobra" kłódka Gerdy jest lepsza i tańsza od Xeny.



Atestowana kłódka Gerdy to też spory, wydatek, zwłaszcza za certyfikowaną Zircon 106/116 w cenie 355 do 405 http://www.one1.pl/klodki.html
czy chociażby HSS 632Z za połowę tej ceny. Pytanie czy da się założyć na tarczę
GERDA ZIRCON

Spełnia swoje zadanie w zakresie, o który napisałem wcześniej - odstraszacz.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
Madburn 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Posty: 359
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-03-06, 13:30   

ja mam lancuch spawany, hartowany z drutu 12mm + Gerda HSS - wyszlo cos 90zl w ciastoramie


a co do klodek czy tych alarmow - większość na tarcze wystarczy podwazyc i da się zdjąć z tarczy

lancuchy sa dość skuteczne ... poki nie leza na ziemi - wtedy metrowe obcinaczki i poniżej 20s po lancuchu czy klodce - jedno ramie przecinaka klada na ziemi a na drugie napierają ciężarem ciala - wiec żeby utrudnić to trzeba by kolo opleść gdzies pod błotnikiem i do wahacza lapac - żeby nie było gdzie nożyc wsadzić

a klodki z tzw disklock czyli gerda HSS czy ta zircon - proponuje sprawdzić na youtube - lockpicking disk lock - jest trudnij niż zwykla wkladke , jest odporna na bumpkey, i trzeba mieć skomplikowany przyrząd - niemniej da sie to tez w pol minuty otworzyć

naszych chyba tak nie kradna za bardzo - problemem jest masa - to nie scigarka która dwóch karkow wkłada do busa - choć 3 karkow już da rade pewnie :/
 
 
filipesku 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Posty: 3645
Skąd: Wilcza Góra WzM
Wysłany: 2013-04-23, 21:22   

Tu jest całkiem niezły sposób na dobry łańcuch http://arbiter.pl/zdjecie/6192, użytkownik AdamP proponuje zakup łańcucha górniczego o sporej wytrzymałości http://www.fasing.pl/inde...n=page&page=36, do tego kłódka. Ponoć cały zestaw wynosi ok 100 zł.
_________________
Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....


---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela
 
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 55
Posty: 3314
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2013-04-23, 21:32   

Waga zestawu 5 kg, no i kłódka Topex. Jaka wytrzymałość górniczego łańcucha na rozerwanie czy na przecięcie?
Nie mnie nie przekonuje.
_________________
Maciek
MS (mastodont) 1900
XL1000 Varadero

Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
filipesku 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Posty: 3645
Skąd: Wilcza Góra WzM
Wysłany: 2013-04-23, 22:00   

Tu jest norma na ten łańcuch http://www.aip.com.pl/13,pn-g-46701, jeśli ktoś się zna może ocenić (ja niestety nie :( ). No i oczywiście nie bierzemy pod uwagę kłódki Topex.
_________________
Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....


---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela
 
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2241
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-05-01, 18:37   

W jakiej pozycji bolca przechowywać Xenę ? Czy jest jakiś "mechanizm" wyłączania zasilania elektroniki ?
_________________
Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
Andrzej666 



Model: SYMPATYK
Wiek: 31
Posty: 40
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-05-02, 09:58   

To ja może takie głupie pytanie na początek... jaki rozmiar trzpienia pasuje do blokad tarczy w Drag Star 1100 Custom? Nie mam akurat motocykla pod ręką, a chciałbym już coś zamówić... po reckach i opiniach, pewnie produkt OXFORD Quartz.

Pozdrowienia
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2241
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2017-07-09, 13:13   

"W jakiej pozycji bolca przechowywać Xenę ? Czy jest jakiś "mechanizm" wyłączania zasilania elektroniki ?"

Przeczytałem dokładnie instrukcję, rozebrałem ponownie blokadę i wychodzi na to że po włożeniu baterii elektronika jest cały czas pod napięciem niezależnie od położenia bolca. Moim zdaniem w przypadku przewidywanego dłuższego nieużytkowania wskazanym jest wyciągniecie baterii.

[ Dodano: 2017-07-09, 14:12 ]
Pojechałem na miasto. Zostawiłem moto na ulicy i zabezpieczyłem Xeną. Zazbroiła się prawidłowo, ale po kilku minutach włączył się alarm. Tak że po kilku razach odczepiłem zabezpieczenie. Pomyślałem, ze bateria już pada, słonce mocno grzało. :nie_wiem: W garażu założyłem ponownie i też alarm się włączał. Rozebrałem ją ;p przetarłem, przeczyściłem co się dało i jak na razie OK.
Czy ktoś coś takiego miewał ?
_________________
Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 100
Posty: 13632
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2017-07-09, 20:09   

OldDiver napisał/a:
Czy jest jakiś "mechanizm" wyłączania zasilania elektroniki ?"
tak, wyjąć baterię

[ Dodano: 2017-07-09, 21:12 ]
Cytat:
Czy ktoś coś takiego miewał ?
ja, ale nie od razu. Po dłuższym czasie, na pewno ponad dwa lata minęło, bo inaczej bym reklamował w ramach gwarancji. Musiałem wyjąc baterie, bo włączała się alarm po kilkun minutach, a czasami kilkunastu sekundach od zapięcia. Nigdy sie nie właczał jak bolec był otwarty. Iczaej wyłaby podczas transportu w sakwie. Tak więc
OldDiver napisał/a:
"W jakiej pozycji bolca przechowywać Xenę ?
nasuwa się samo przez się.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2241
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2017-07-10, 06:34   

Ja przechowuję Xenę z wciśniętym bolcem i nic się nie dzieje.
Zrobię test garażowy - nałożę ją na tarczę tak aby nie spadła ale nie wcisnę bolca. Zobaczymy czy się zazbroi.

[ Dodano: 2017-07-10, 13:11 ]
Założyłem Xenę na tarczę bez wciśniętego bolca - blokada się prawidłowo zazbroiła i było wszystko OK - dopiero po ruszeniu zaczęła wyć. Po zdjęciu z tarczy wyć przestała. Mój wniosek: układ czujników i alarmu jest niezależny od układu mechanicznego - bolca.
Jak przemyślałem swój przypadek "z miasta" to mogło tak być że założyłem blokadę na pierwszy z brzegu otwór przy zewnętrznej krawędzi tarczy, tak że układ optyczny nie był lub nie był całkowicie zasłonięty tarczą, co może skutkowało tym włączaniem się alarmu.
Po kilku próbach i blokowania bolcem na otworach wewnętrznych - wycie nie wystąpiło.
Więc Panowie - z bolcami to tylko daleko i głęboko. ;p
_________________
Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
burza 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 43
Posty: 6737
Skąd: GŁ Koluszki
Wysłany: 2017-07-10, 12:32   

OldDiver napisał/a:
Ja przechowuję Xenę z wciśniętym bolcem

OldDiver napisał/a:
Założyłem Xenę na tarczę bez wciśniętego bolca

OldDi, a co Ty chcesz od Xeny ?

:nie_wiem: :nie_wiem: :nie_wiem:
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2241
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2017-07-10, 12:44   

;D
_________________
Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
robert_p 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 48
Posty: 1317
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2017-07-10, 13:21   

Ja mam tak , że ladnie się uzbraja, jest piknięcie. Ale przy poruszeniu też tylko pika, tak ostrzegawczo. Nie chce zawyć :( Mieliście może tak ? Bateria padła ?
_________________
Hippis
 
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2241
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2017-07-10, 13:27   

robert_p napisał/a:
że ladnie się uzbraja, jest piknięcie
U mnie nie jest to pikniecie a taki jeden nawet donośny "gwizd".
_________________
Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
robert_p 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 48
Posty: 1317
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2017-07-10, 13:41   

OldDiver napisał/a:
robert_p napisał/a:
że ladnie się uzbraja, jest piknięcie
U mnie nie jest to pikniecie a taki jeden nawet donośny "gwizd".


Czyli tak samo jak u mnie :)
_________________
Hippis
 
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2241
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2017-07-10, 14:14   

robert_p, ... no ale po ruszeniu to u mnie jest wycie że plomby wypadowywują.
_________________
Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta