YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kozak_Barabasz
2008-11-15, 13:10
SPRZĘGŁO - WYMIANA - REGULACJA
Autor Wiadomość
Toledo 


Rocznik: 1998
Wiek: 54
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 19
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2013-09-08, 20:12   

Dziękuję, faktycznie kosa nie była złożona.
Serdeczne dzięki za pomoc :)
_________________
Drag Star Regit
 
 
hopbec 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 1772
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-10-14, 13:09   

Panowie czy nie odbijająca klamka sprzęgła to problem końca sprzęgła czy samej klamki ?
Po wciśnięciu klamki do manetki klamka zostaję :( bieg wchodzi ale moto stoi. Dopiero sam jak odepchnę klamkę do samego końca moto rusza. Linka chodzi ale klamka jest strasznie oporna :(
_________________
PROSPEED odzież motocyklowa www.sklep.prospeed.pl
na odzież 10% zniżki dla forumowiczów na zawsze
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-10-14, 13:22   

sprężyny tarcz sprzęgła sprawdź,sam klamka po odpięciu linki jest luźna
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-10-14, 18:50   

To nie sprezyny - najprawdopodobniej cos sie blokuje w ukladzie klamka/linka/dzwignia/ popychacz -najpierw rozlacz elementy ktore sa na zewnatrz i sprawdz czy kazdy z nich chodzi bez oporow. Jak tu bedzie ok to trzeba bedzie szukac glebiej.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
hopbec 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 1772
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-10-15, 13:43   

Klameczka śmiga aż miło... zapiekła się - poluzowałem śrubę i cud ;p
dzięki za wskazówki... bo już myślałem że koniec sprzęgła ;p
to latamy dalej :czoper:
_________________
PROSPEED odzież motocyklowa www.sklep.prospeed.pl
na odzież 10% zniżki dla forumowiczów na zawsze
 
 
mich210 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 47
Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 4
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2013-10-19, 21:28   tarcze sprzęgłowe DS 650

Właśnie dotarły tarcze sprzęgłowe orginały yamaha w cenie za komplet 7 szt 239 zł szkoda kasy na jakies podróby
 
 
tplonka 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 90
Skąd: Kęty
Wysłany: 2014-03-06, 10:47   

Proszę o pomoc :beczy: Wymieniłem tarcze sprzęgła, sprężyny, olej, wszystko zgodnie z instrukcją, która jest na forum i mam problem :beczy: :nie_wiem:
Sklejają mi się tarcze. Rano na zimnym silniku jak trzymam klamkę sprzęgła i mam moto na biegu to nie mogę go rozbujać. Musze grzać silnik około 10 minut na luzie to wtedy mogę wrzucić bieg. Nawet jak zrobię dłuższą przejażdżkę i po zgaszeniu motocykla i odpaleniu go po 3 minutach tarcze znowu się sklejają i jak chce wrzucić 1 to motocykl gaśnie. Proszę o pomoc bo tak nie da się jeździć. :beczy: :beczy: :beczy:
_________________
Tomek
SREU #0895
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1857
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-06, 10:55   

tplonka,

Linka sprzęgła dobrze wyregulowana ? Jaki olej zalałeś ?
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
tplonka 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 90
Skąd: Kęty
Wysłany: 2014-03-06, 10:58   

remol71 napisał/a:
tplonka,

Linka sprzęgła dobrze wyregulowana ? Jaki olej zalałeś ?

linka dobrze wyregulowana. Olej Motul 5100 10w40.
_________________
Tomek
SREU #0895
 
 
RIZI 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 24
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-07, 00:28   

poczytaj wcześniej , problem podobny.

flashmaniac napisał.

Po przeszlifowaniu tarcz EBC pilnikiem ( i nie było to jedno "przejechanie" )
problem zniknął ! !

Wniosek z tego taki że nie opłaca się ( w przypadku tarcz sprzęgłowych ) kupować zamienników EBC bo za 299zł można kupić oryginały.

Dla potomnych. Tarcze muszą wchodzić LEKKO do kosza sprzęgłowego ! !
Jeśli wchodzą ciężko to nie wypychać na siłę tylko przeszlifować.
 
 
tplonka 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 90
Skąd: Kęty
Wysłany: 2014-03-07, 10:23   

:beczy:
RIZI napisał/a:
poczytaj wcześniej , problem podobny.

flashmaniac napisał.

Po przeszlifowaniu tarcz EBC pilnikiem ( i nie było to jedno "przejechanie" )
problem zniknął ! !

Wniosek z tego taki że nie opłaca się ( w przypadku tarcz sprzęgłowych ) kupować zamienników EBC bo za 299zł można kupić oryginały.

Dla potomnych. Tarcze muszą wchodzić LEKKO do kosza sprzęgłowego ! !
Jeśli wchodzą ciężko to nie wypychać na siłę tylko przeszlifować.


Nic nie wpychałem na siłę. Wszystko wchodziło gładko. Nie miałem żadnych dziwnych objawów przed wkładaniem tarcz. Zastanawiam się dlaczego są takie objawy :nie_wiem: :nie_wiem: :nie_wiem: :beczy: :beczy: :beczy:
_________________
Tomek
SREU #0895
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-03-07, 10:26   

tplonka, miałem to samo po założeniu EBC . Moja teoria , że powinny być namoczone przed zamontowaniem w oleju . Pojeździłem i było coraz lepiej , aż się uspokoiło .
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
kiszka 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 44
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 625
Skąd: JANKES(Zwardoń)
Wysłany: 2014-03-07, 10:47   

oldnita napisał/a:
miałem to samo po założeniu EBC

Nita czyli co-objaw był taki sam.Nie rozkręcałeś ponownie aby,dotrzeć,doszlifować czy nasmarować...
Jeździć i samo powinno się dotrzeć dopasować
_________________
Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 
 
tplonka 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 90
Skąd: Kęty
Wysłany: 2014-03-07, 10:56   

oldnita, a po ilu km problem ustąpił?
_________________
Tomek
SREU #0895
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-03-07, 11:48   

Nie wiem czy identyczne , ale nawet po godzinnym postoju się sklejały . Wystarczyło jednak szarpnąć motocyklem na 2 z wciśniętym sprzęgłem i puszczało . Nic nie rozbierałem . Po ilu km ustąpiło to nie napiszę , bo Drag służy mi jako 2 moto do przejażdżek . Mogło to być 500 km , a mogło 2000 .
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-03-07, 18:30   

Zatem wyglada na to, ze tarcze EBC sprawiaja najwiecej klopotow, a ich wykonanie pozostawia wiele do zyczenia ( to, ze wymagaly potraktowania pilnikiem to zgroza jakas ). To, ze tarcze zaleca sie namoczyc w oleju przed zalozeniem, to oczywista oczywistosc... Nie calkiem jest dla mnie jasne czy problemy oldnity byly z tym powiazane ( byly, czy nie byly moczone ? ), jak rowniez tplonka wyraznie nie napisal, czy tarcze moczyl. Chociaz prawde mowiac nie bardzo bym laczyl fakt zalozenia suchych tarcz z opisywanymi problemami - ale to w teorii... Uzywalem tarcz TRW Lucas i klejenie tez sie pojawialo ( nie tak drastycznie wprawdzie ) regularnie - kazdorazowo po nocce tarcze byly sklejone. Natomiast wystarczylo wcisniecie klamki aby wszystko powrocilo do normy. Aktualnie jezdze na sprzegle Barnetta i klejenia nie odnotowalem ani razu ( rowniez w zimie ).
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
tplonka 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 90
Skąd: Kęty
Wysłany: 2014-03-07, 19:49   

F.I.P. Berek, tarcze posmarowałem a nie moczyłem może w tym tkwi problem.
_________________
Tomek
SREU #0895
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-03-07, 22:18   

Tak jak napisalem - teoretycznie nie powinno to dac takiego efektu jak u Ciebie. Teoretycznie... Jezeli oldnita rowniez zalozyl bez moczenia i rezultat byl podobny to by znaczylo, ze w praktyce ma to bezposredni zwiazek...
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-03-08, 06:39   

F.I.P. Berek, nie moczyłem tylko posmarowałem .
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-03-08, 09:55   

No to mamy jakas analogie...

[ Dodano: 2014-03-08, 09:57 ]
tplonka
a jakiego producenta tarcze zapodales ?
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group