YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kozak_Barabasz
2008-11-15, 13:09
Synchronizacja gaźników
Autor Wiadomość
Ryszard 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 1
Skąd: net
Wysłany: 2011-04-26, 23:14   

Witam wszystkich, jestem nowy na forum i już od razu proszę o pomoc,
próbuję zrobić synchronizację gaźników w ds 1100 i nie mogę znaleźć tej właściwej śruby do regulacji. DS z 2007r z USA.
Z góry dziękuję za pomoc.
Ryszard :poddajesie:
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2011-04-26, 23:46   

Każda nowa osoba na forum najpierw odwiedza ten dział: http://yamaha-dragstar.pl/viewforum.php?f=18 Zapraszam.
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
adajeto 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 62
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 7
Skąd: Przysietnica
Wysłany: 2011-06-25, 21:05   

Cześć.
Przeleciałem te 4 strony i jestem trochę w kropce. trochę się wymieszało 650 i 1100. Mam v-starkę 1100 z 2002 i koniecznie potrzebuję zsynchronizować gaźniki. Wiem, gdzie jest regulacja - dzięki Wam, ale nie wiem, gdzie faktycznie są te króćce, do których należy podłączyć waku. Kierując się Waszymi wskazówkami, po zdjęciu filtra powietrza odłączyłem przewód gumowy ze sprężynującą opaską i nałożyłem na króciec przewód waku - ta samo z drugiej strony. Po włączeniu silnika z odłączonych przewodów wypłynęła benzyna. Dlatego też zaślepiłem odłączone gumowe przewody, ale po chwili od włączenia silnik zaczął tracić obroty i zgasł, a wakumetry stały w miejscu.
Gdyby ktoś poczuł się, jak się się z tego powodu czuję i miał wiedzę oraz ochotę pouczyć mnie, to proszę o przesłanie dokładnej informacji, jak rozwiązać problem. Będę mile zaskoczony, jeśli do opisu będzie dołączone foto lub rysunek. Może być na Tym Forum, ew. adajeto@buziaczek.pl.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-06-26, 17:22   

w serwisowce sa dokladne rysunki i opis (niestety po ang) ale jak sie to robi wiesz wwiec to chyba nie problem
 
 
adajeto 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 62
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 7
Skąd: Przysietnica
Wysłany: 2011-06-27, 10:32   

Witam ponownie. Jestem już po synchronizacji. Problemem było znalezienie króćców. Nie przyszło mi do głowy, że jeden ustawiony jest poziomo, a drugi poziomo. Na jednym jest gumowy kapturek, a na drugim wężyk. W każdym razie dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi. Pozdrawiam.
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 862
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2011-06-27, 23:08   

adajeto napisał/a:
Problemem było znalezienie króćców. Nie przyszło mi do głowy, że jeden ustawiony jest poziomo, a drugi poziomo.
Jak jeden i drugi są ustawione poziomo to co za problem????? ;p
 
 
adajeto 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 62
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 7
Skąd: Przysietnica
Wysłany: 2011-06-28, 10:24   

...łatwiej znaleźć - przynajmniej dla początkującego, jak ja...
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-12-14, 22:24   

Bakteria77 nie wiem czy potrzebujesz jeśli nie to będzie dla zainteresowanych
dla 650
-vacucm at idle speed 220mm Hg czyli podciśnienie przy prędkości biegu jałowego
-maximum vacuum difference between cylinders 10 mm Hg czyli maksymalna różnica podciśnienia pomiędzy cylindrami
dla 1100
-vacucm at idle speed 260 to 280 mm Hg czyli podciśnienie przy prędkości biegu jałowego od/do
-maximum vacuum difference between cylinders 10 mm Hg czyli maksymalna roznica podciśnienia pomiędzy cylindrami
Źródło HAYNES
PZDR
 
 
teodor2424 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 12
Skąd: Sierakowice
Wysłany: 2011-12-20, 23:10   

A ja mam pytanie: Jak Prawidłowo wyregulować poziom paliwa w komorach pływakowych?? Nie mam Draga lecz Bulldoga 1100 ale to ten sam silnik i gaźnik, więc regulacja będzie tak samo.
I najbardziej interesuje mnie od czego i jak mierzyć poziom, bo gaźniki nie sa ze sobą połączone równo tylko obrócone o pewien kąt, i płaszczyzna styku pokrywy komory pływakowej z gaźnikiem również nie jest równoległa do poziomu, więc w którym miejscu przyłożyć wężyk sprawdzający aby odczyt był właściwy?? No i od jakiego znaku mierzyć??
A może pomiar ma być wykonany jak na tym filmie?? od 2:30 minuty :
http://www.youtube.com/watch?v=_CX9bN4AJvc

Poziom chciałbym ustawić teraz kiedy mam wyjęte gaziory, bo później to będzie trudniejsza sprawa z dojściem.
 
 
robroy 


Rocznik: 1998
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 15
Skąd: witków
Wysłany: 2012-04-29, 21:33   

Witam. Mam takie pytanie odnośnie drag stara 650. Założyłem puste wydechy i motor chodzi fatalnie. robiłem synchronizacje gaźników, regulacje luzów zaworowych. Wymieniłem fajki świece i wszystkie filtry. przestawiłem iglice w najwyższy punkt. Skład mieszanki 72.Bez zmian moto "duka" a nie jedzie. Nie przyspiesza płynnie tylko z jakimiś oporami aż nim trzepie. Pytanie czy wymiana przepustnic na większe coś pomoże? jeśli tak to na jakie?
_________________
W ŻYCIU PIĘKNE SĄ TYLKO CHWILE, TA CHWILA TO JAZDA MOTOCYKLEM.
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
Wysłany: 2012-06-07, 20:51   

Pytanko jest takie bo V-starze 650 z systemem dopalania spalin jeden króciec gaźnikowy jest podłączony wężykiem do tego ustrojstwa na dole. Czy synchro gaźników robi się zdejmując wężyk z tego króćca czy jakoś inaczej ?


Pozdrawiam gery
_________________
Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 
 
żmija 



Rocznik: 2002
Wiek: 63
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 1540
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2012-06-07, 20:54   

O synchronizacji 650-tki jest TU
_________________
ssssssssssssss, co to tak syczy, a teraz? przestało.
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
Wysłany: 2012-06-07, 20:56   

No to to ja wiem pytanie dotyczy dopalania spalin a raczej czy synchro robi sie odłączając ustrojstwo do dopalania czy jakos inaczej

gery
_________________
Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 
 
żmija 



Rocznik: 2002
Wiek: 63
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 1540
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2012-06-07, 21:07   

Gery, synchro robisz wg informacji na stronie którą podałem, jeżeli tam nie ma informacji o instalacji dopalania spalin to nic nie odłączasz. Podłączasz wakuometr pod zaznaczone końcówki i regulujesz śrubą, wcześniej ustawiasz obroty biegu "jałowego" na 1150-1250 i to wszystko, powodzenia ;D
_________________
ssssssssssssss, co to tak syczy, a teraz? przestało.
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
Wysłany: 2012-06-08, 09:00   

Jasne tylko do jednego z króćców jest podłączone dopalanie spalin(żeby podłączyc wakuometr musze odłączyc dopalanie spalin - chyba że jakiś trójnik ), drugi jest zaślepiony tak jak powinno być - no i zgłupiałem :)

Trza będzie metodą prób pokombinować

pozdro gery

[ Dodano: 2012-06-13, 21:56 ]
Mam jeszcze jedno pytanko - mam wakuometry i jak je podłączam do króćców za pomocą rurki to mi wskazania strasznie wariują, ale jak wężyki ścisnę czyli zmniejszę podciśnienie to odczyty się uspokajają. Jak czytałem opis waku wykonanego z rurek igieł i oleju to czy igły spełniają rolę czegoś w rodzaju zaworu zwrotnego coby odczyt nie szalał ?

pozdrawiam

[ Dodano: 2012-06-28, 13:47 ]
Może odpowiem samemu sobie, ale w V-starach z dopalaniem spalin synchronizacje gaźników robi się po odłączeniu instalacji dopalania od przedniego króćca ssącego. Pozdrawiam
_________________
Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 
 
radekopo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 104
Skąd: okolice Rybnika
Wysłany: 2012-08-24, 14:03   

http://www.youtube.com/watch?v=YhomLFebOVc

[ Dodano: 2012-08-24, 20:00 ]
Koledzy podpowiedzcie proszę co robię nie tak...
Mam wszystko zrobione i podłączone jak na flmiku http://www.youtube.com/watch?v=YhomLFebOVc
Efekt jest taki że moto nie ma wolnych obrotów muszę go lekko na ssaniu trzymać i o odpaleniu odrazu pociąga olej do króćca tego który jest pod filtrem powietrza.Tak że nie jestem w stanie niczego poregulować.Co mam zrobić?
_________________
Był : Romet R250
Był : V-star 1100
Jest : Royal Star 1300 Venture
 
 
Marecki75 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 236
Skąd: Konin
Wysłany: 2013-10-13, 14:55   

Ryszard napisał/a:
Witam wszystkich, jestem nowy na forum i już od razu proszę o pomoc,
próbuję zrobić synchronizację gaźników w ds 1100 i nie mogę znaleźć tej właściwej śruby do regulacji. DS z 2007r z USA.
Z góry dziękuję za pomoc.
Ryszard :poddajesie:


No włąśnie , mam to samo pytanie. Uzupełnię je o zdjęcia ( na filmikach z działu "krok po kroku ..." - Irek dzięki :) , nie widać wyraźnie śruby regulacyjnej).
Czy to jest ta na pierwszej fotce? Czy na drugiej ?
https://plus.google.com/photos/107670902536158091868/albums/5934220837298346657
Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam :)
_________________
Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)

Motocyklowa Grupa z Konina
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2567
Skąd: PWL
Wysłany: 2013-10-13, 17:53   

Na drugiej.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
Marecki75 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 236
Skąd: Konin
Wysłany: 2013-10-13, 18:45   

vaaks, dzięki :)

[ Dodano: 2015-02-15, 17:05 ]
Fajny film dla posiadaczy 1100. Krok po kroku pokazane jak samodzielnie zrobić synchronizację : https://m.youtube.com/watch?v=MPJMYU_Ub2Y
_________________
Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)

Motocyklowa Grupa z Konina
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-05-24, 19:29   

Moi Drodzy
Należy jednak pamiętać o podstawach a tu ten wątek pominięto:
1. jak chcesz regulować gaźniki to najpierw MUSISZ wyregulować zawory (bo inaczej regulacja gaźników jest bez sensu)
2. Skontrolować lub wymienić świece zapłonowe (należy zrobić to co trzeba)
3. Zakupić browar... lol
4. Regulować gaźniki

Uwaga Niektórzy producenci zalecają regulację z filtrem powietrza założonym, ale moim zdaniem tak się powinno regulować zawsze (w takich warunkach jak pracuje silnik)

Powodzonka ;d

[ Dodano: 2015-05-24, 19:32 ]
O rety zapomniałem o jednym!
Gaźniki powinny być wyczyszczone!!! (nie z zewnątrz - bo to wpływu na ich pracę nie ma, ale wewnątrz (choć komora pływakowa i dysze)
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group