YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kozak_Barabasz
2008-11-15, 13:09
Synchronizacja gaźników
Autor Wiadomość
Rafcon 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Siemianowice Śl
Wysłany: 2011-01-29, 14:51   

mnie uczono że najpierw regulacja zaworów a potem synchro gaźników
_________________
DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 862
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2011-01-29, 18:30   

FhissT napisał/a:
apropos regulacji zaworów w DS 1100... jak przewiduje producent co ile tys km? w 1100 są po 2 zawory na cylinder no nie?

wg mnie regulacje zaworów powinno się robić po synchro gaźników. nie warto obu czynności rozciągać w czasie...
Regulacje zaworów zawsze powinno się robić przed synchronizacją gaźników. Jeżeli, któryś z zaworów np. będzie nie domykał nie uzyskasz odpowiedniego podciśnienia w gaźnikach i wtedy synchronizacja robi się bez celowa, ponieważ po regulacji zaworów podciśnienie będziesz miał już inne. ;p
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2011-01-31, 13:16   

macie chłopaki racje, najpierw regulacja zaworów a potem synchro gaźników...

jak jest w instrukcji do DS 1100? co ile tys km nalezy to robić?
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-01-31, 15:43   

Do roku 2005 jeżeli się nie mylę ale jeszcze sprawdzę jak dotrę do domu co 6 tys. km po roku 2005 co 10 tys km
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-03-28, 19:10   

Cytat:
Jezeli jednak kogos interesuja wartosci to dla XVS1100 CLYMER podaje 34.7 - 37.3 kPa (260 - 289 mm Hg [10.2 - 11.4 in. Hg])


potrzebuję takie dane dotyczące 650, może ktoś pomóc
 
 
Pipen 



Rocznik: 1997
Wiek: 35
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 487
Skąd: Linia
Wysłany: 2011-03-31, 18:51   

nie wiem gdzie to podpiąc więc pisze tutaj:

czy wężyk wydchodzący z dwóch gazników to normalna rzecz???
kiedy w niego dmucham słyszę powietrze w gaźnikach

TO NORMALNE??

Czy może z spadł ?? ?
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2011-03-31, 19:21   

Napisałem to raz już, ale gdzieś wcięło posta, na szczęście był krótki, to napiszę raz jeszcze ...

Dlaczego synchronizacja gaźników ?

Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale ja do tej pory znalazłem w DSie jeden gaźnik :nie_wiem:

Aktualnie w dużej Gwieździe też nie wiem gdzie jest drugi?

To czemu "synchronizacja gaźników" ?
_________________
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-03-31, 19:35   

Cytat:
] wartosci to dla XVS1100 CLYMER podaje 34.7 - 37.3 kPa (260 - 289 mm Hg [10.2 - 11.4 in. Hg])


Cytat:
potrzebuję takie dane dotyczące 650, może ktoś pomóc


chciałem ponowić prośbę, przecież wśród tylu motórzystów lol chyba najdzie się ktoś, kto zna takie dane
 
 
marek-stom 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 218
Skąd: krakow
Wysłany: 2011-03-31, 21:43   

Pipen ten wężyk schodzący na sam dół to PRZELEW -a o ten chodzi ? /jak dmuchasz to właśnie do gaż . powietrze wpada/
_________________
V STAR
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-04-05, 09:45   

może takie informacje mówią ludziom że są dwa gaźniki

Cytat:
Gaźnik


2 gaźniki MIKUNI BSR37


Cytat:
Dzięki zmianom w gaźnikach i zastosowaniu katalizatora motocykl może podołać normie czystości spalin Euro 2.


a to wszystko z
Cytat:
http://www.ndp.cba.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=10:yamaha-drag-star-1100&catid=8:yamaha&Itemid=6


a żeby było śmieszniej to cytat z tego forum z działu Dane techniczne
Cytat:
Gaźniki
CLASSIC oraz CUSTOM
Typ x ilość: BDS28 x 2
Producent: MIKUNI
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-04-05, 12:56   

Czy aby patryk_c, nie umieścił nam rysunku z XVS 125 ?



[ Dodano: 2011-04-05, 12:57 ]
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
HORSZCZAR 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1529
Skąd: Nowa Mała Wieś
Wysłany: 2011-04-05, 17:35   

witek1965, patryk_c, w Dragusiach są dwa gaźniki a w Road Starach jeden i o co chooozi :nie_wiem:
_________________

Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...



Road Star XV 1700 Midnight
 
 
majkelpl 


Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 466
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 2011-04-07, 14:28   

Nie, czemu porzadek. Moze zwyczajnie mylace sa pojecia. Jeden gaznik a podzial na dwa krócce dolotowe ?
Moze tak myslac zarowno w 1600 jak i 1700 sa "dwa" gazniki ?
Wyciagalem z 650 i z 1600 i jak dla mnie sa tam wstawione po jednym gazniku.
Co innego rzędowa 4 w ktorej sa cztery gazniki po jednym na kazdy cylinder, ot co.
_________________
WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2011-04-07, 15:24   

ttom napisał/a:
majkelpl, wychodzi, że ktoś Ci jeden zajumał...


Możliwe, możliwe :pokooj: A tak poważnie - jeśli są dwie gardziele, dwie przepustnice i dwa króćce - to chyba mamy do czynienia z dwoma gaźnikami? :poddajesie:
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2011-04-07, 15:27   

Bardziej się już nie da... ;D
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2011-04-07, 15:41   

Na TYM FILMIE ładnie widać, że to są dwa identyczne gaźniki. Przepustnice są połączone wspólną osią, dlatego jest tylko jeden komplet linek gazu. Przewód dolotowy wchodzi pomiędzy gaźniki i tam ma trójnik, rozdzielający paliwo. Z mojej strony koniec tematu, bo to się robi bicie piany.
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2011-04-07, 15:55   

:gazeta:


Douczyłem się, no i pozostaje mi tylko powiedzieć - przepraszam za zamieszanie

:uklon3:





No ale przynajmniej coś się działo :pokooj:
_________________
 
 
żmija 



Rocznik: 2002
Wiek: 63
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 1540
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2011-04-11, 20:46   

Jestem po synchronizacji, korzystałem z wakuometra CARBTUNE PRO. Wakuometr precyzyjny, nie wymaga zestrojenia. Regulacja poszła bardzo sprawnie, chociaż w pewnym momencie zaczęło mi się wszystko " rozjeżdżać ". Przyczyną była wysoka temperatura pomiędzy cylindrami, gdyż końcówki wężyków popękały i zasysały lewe powietrze. Wymiana na grubościenne załatwiła sprawę. Prawdopodobnie zbyt długo bawiłem się regulowaniem i producent nie przewidział, że wężyk może być poddany przez dłuższy czas działaniu wysokiej temperatury.

carbtune.jpg
Plik ściągnięto 567 raz(y) 161.51 KB

carbtune-&-Yamaha.jpg
Plik ściągnięto 600 raz(y) 183.9 KB

koncowki.jpg
Plik ściągnięto 490 raz(y) 168.57 KB

pomiar.jpg
Plik ściągnięto 634 raz(y) 224.52 KB

_________________
ssssssssssssss, co to tak syczy, a teraz? przestało.
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 862
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2011-04-11, 23:43   

Żmija schładzałeś wężyki w lodówce, czy może coś innego? ;D bo widzę że otwarta...
 
 
żmija 



Rocznik: 2002
Wiek: 63
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 1540
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2011-04-12, 11:34   

Lodówka, głównie do browara ;D , a właściwie robi za szafkę warsztatową ;D , jestem ekologiczny ;d
_________________
ssssssssssssss, co to tak syczy, a teraz? przestało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group