YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Drag czy VTX?
Autor Wiadomość
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2011-04-20, 20:13   

Co Wy wiecie o braku chłodnicy......

XV1900 Stratoliner .... :nie_wiem: totalny brak chłodnicy .... a jakie osiągi 8)
No ...może jedna malutka od oleju by się znalazła.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 340
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-04-20, 20:25   

Ale chłodnica oleju już robi swoje. Zresztą przy takiej pojemności to musi być moc :-)
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6500
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2011-04-20, 20:27   

jeśli się nie mylę to jest to forum ludzi którzy są posiadaczami bądź miłośnikami DS a chyba jednym z uroków tego cacuszka jest silnik chłodzony powietrzem :nie_wiem: , więc drodzy właściciele motorów z silnikiem chłodzonym cieczą, te peany o chłodnicy to może nie tutaj, dobra ? ;D :pokooj:
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
DRAD 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 1538
Skąd: ODERWANI
Wysłany: 2011-04-20, 21:28   

patryk_c napisał/a:
A co XV 1700 ?.... Kurde - No dla mnie motocykl doskonały


mam na ten sezon XV1700 i jako ex użytkownik VTX'a 1300 stwierdzam, że Honda lepiej się prowadzi, ale hamulce w XV są zdecydowanie lepsze w XVS również. Co do silnika to za wcześnie żeby porównywać. Natomiast silnik i osiągi XVS 1100 w porównaniu do VTX'a 1300 były przeciętne.
_________________
MORSOWNIA 1 i 1/2 czyli wielka dogrywka już niedługo :D
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-04-20, 21:40   

DRAD napisał/a:
Natomiast silnik i osiągi XVS 1100 w porównaniu do VTX'a 1300 były przeciętne.
z tym porównaniem to lepiej byłoby VTX 1300 do XVS 1300. I tu poniekąd VTX klęka. (tak czytałem) XVS 1100 ma jednak 200 ccm mniej, a w związku z tym mniejszą moc itd.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
DRAD 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 1538
Skąd: ODERWANI
Wysłany: 2011-04-21, 04:56   

Witek, VTX 1300 - 75KM (gaźnik), XVS 1300 - 72KM (wtrysk). XVS mimo masywnego wyglądu jest o prawie 40kg lżejszy na sucho. Nie latałem XVS 1300, ale producent podaje prędkość max. 175km/h, a z VTX'a wykręcisz spokojnie 200km/h.
_________________
MORSOWNIA 1 i 1/2 czyli wielka dogrywka już niedługo :D
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-04-21, 11:42   

DRAD napisał/a:
ale producent podaje prędkość max. 175km/h
też to zauważyłem, co ciekawego w XVS 950 podaje max 210, a masa prawie taka sama :nie_wiem:
tak, czy siak nie powinno sie porównywać 1300 do 1100, bo 1100 jeżeli to nie będzie rzędówka musi wysiąść.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-04-21, 13:22   

DRAD napisał/a:
Witek, VTX 1300 - 75KM (gaźnik), XVS 1300 - 72KM (wtrysk). XVS mimo masywnego wyglądu jest o prawie 40kg lżejszy na sucho. Nie latałem XVS 1300, ale producent podaje prędkość max. 175km/h, a z VTX'a wykręcisz spokojnie 200km/h.


Tez to zauwazyłem ... ale praktyka mowi mi cos innego . Z szyba i kuframi na autostradzie było 185 km/h i jeszcze miał ochote trochę pogonic ale ja odpusciłem . Rozmawiałem z Jaraczem i mowił mi ze przekroczył 190 . Pytanie tylko jakie znaczenei ma predkosc maksymalna . Jak i tak jezdzi sie w zakresie 80-140 . Za to bardzo dobrze sie zbiera , nawet pod obciazeniem , którego wcale nie czuć. Nie jezdziłem VTX wiec nie bede porównywał
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
koks79 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 832
Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-04-21, 21:02   

ale po co porównywać te motocykle??? wsiadasz na DS-a potem na VTXa - najpierw 1300 Retro :) potem 1800 w opcji F2 i decydujesz na czym lepiej kopulować...moc, koniki, masa... to brednie działu marketingu hondy i yamahy. Wsiadasz i wiesz !
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
;)
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 340
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-04-21, 21:44   

A może lepiej mieć tego i tego na stanie i co dzień wybierać sobie którym jeździć :-)
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-04-21, 22:26   

witek1965 napisał/a:
DRAD napisał/a:
ale producent podaje prędkość max. 175km/h
też to zauważyłem, co ciekawego w XVS 950 podaje max 210, a masa prawie taka sama :nie_wiem:
tak, czy siak nie powinno sie porównywać 1300 do 1100, bo 1100 jeżeli to nie będzie rzędówka musi wysiąść.

Zerknij na takie maszyny jak VTR1100 (2 cylindry V), wciąga 90% rzędówek nosem. Tylko że to jest sportowa maszyna.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
DRAD 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 1538
Skąd: ODERWANI
Wysłany: 2011-04-21, 22:29   

Maniu_85 napisał/a:
A może lepiej mieć tego i tego na stanie i co dzień wybierać sobie którym jeździć :-)


tak to ma Darkside :D
_________________
MORSOWNIA 1 i 1/2 czyli wielka dogrywka już niedługo :D
 
 
koks79 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 832
Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-04-22, 07:02   

:) nowy v-max nie jest sportowy i wciąga nosem wszystko co ma na drodze...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
;)
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-04-22, 09:42   

Wciaga , moze wciaga ale jezdzi nim sie podobno jak cyt"taboretem" . Tam mi powiedział jego kierowca , kiedy stałem nad jednym egzemplarzem i cmokałem z zachwytu . Druga sprawa to jednak jest 200 kucy nad którymi trzeba zapanowac . Ale maszynka zacna .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2011-04-22, 09:59   

koks79 napisał/a:
nowy v-max


V4 ... i inna technologia
_________________
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-04-22, 10:08   

Maniu_85 napisał/a:
Pierwsze moto miałem bez chłodnicy, drugie z chłodniczką oleju, teraz z chłodnicą wody i na każdym jeździ się tak samo.

wiec po co dodatkowy klopot jesli jezdzi sie tak samo ;D

Jak dla mnie bez sensu jest porownywanie mocy, przyspieszenia , bo chyba nikt nie kupuje draga zeby byc demonem predkosci lub objechac kogos na swiatlach.Ja draga kupilem dla jego pieknej klasycznej lini oraz dlatego ze z powodu norm ekologicznych to juz ostatni taki silnik na swiecie :)
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 340
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-04-22, 11:12   

W nowszym modelu DS też dali chłodnice więc na coś sie przydaje.
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-04-22, 11:29   

fazzi napisał/a:
Maniu_85 napisał/a:
Pierwsze moto miałem bez chłodnicy, drugie z chłodniczką oleju, teraz z chłodnicą wody i na każdym jeździ się tak samo.

wiec po co dodatkowy klopot jesli jezdzi sie tak samo ;D

Jak dla mnie bez sensu jest porownywanie mocy, przyspieszenia , bo chyba nikt nie kupuje draga zeby byc demonem predkosci lub objechac kogos na swiatlach.Ja draga kupilem dla jego pieknej klasycznej lini oraz dlatego ze z powodu norm ekologicznych to juz ostatni taki silnik na swiecie :)


Kupiłem z tych samych powodów co Ty. I nagle odkryłem że lubię ostro startować spod świateł i objeżdżać wypasione fury. Więc robię to na dragu. :hahaha: :hahaha:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-04-22, 11:32   

patryk_c napisał/a:
koks79 napisał/a:
nowy v-max


V4 ... i inna technologia


to na pewno nie był nowy V-max ....

[ Dodano: 2011-04-22, 11:37 ]
miodzik napisał/a:
I nagle odkryłem że lubię ostro startować spod świateł i objeżdżać wypasione fury. Więc robię to na dragu.

I co to za frajda skoro od razu wiadomo ze 99,9% samochodów zostaje na swiatłach nawet w przypadku DS 650 . Zmierz sie z R1 albo CBR to jest wyczyn lol .
A tak na prawde to nie o predkosc i przyspieszenei chodzi tylko przyjemnosc z jazdy i zeby dojechac . A jak sie jedzie to juz zalezy od nastroju .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
ROMY-F 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 49
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 218
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-04-22, 11:48   

Maniu_85, heheh i dokładnie tak robię :)
_________________
Nie spieszno mi nigdzie...
VTX 1800 Retro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group