YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dragstar licznik
Autor Wiadomość
raf.ftr. 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 172
Skąd: Tczew
Wysłany: 2009-11-20, 00:26   Dragstar licznik

Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem tutaj pierwszy raz i dopiero przymierzam się do zakupu draga. Mam pytanie do użytkowników tych maszyn, czy one wszystkie na licznikach nie mają wskaźnika paliwa? Widziałem tylko w Road starach kontrolkę rezerwy. A jak to jest z Dragiem?

Proszę przeczytać punkt 1 regulaminu i się do niego dostosować

Następny post oficjalne ostrzeżenie evil LARRY/ Mod
Ostatnio zmieniony przez LARRY 2009-11-20, 06:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1747
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2009-11-20, 00:31   

niestety wszystkie nie maja do rezerwy kontrolek itp.
tylko kranik
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-11-20, 02:12   

Proponuję zerknąć do 1. pkt. regulaminu forum. Wyszczególniony przy rejestracji. Jest specjalny dział do przywitania. Niemniej jednak witam.
Co do kontrolki rezerwy, koszerny ma rację.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Królowa 



Model: PLECACZEK
Wiek: 40
Dołączyła: 11 Sie 2009
Posty: 236
Skąd: Malbork
Wysłany: 2009-11-20, 12:39   

No nie :) odstraszą nam kociewiaka, raf.ftr. najpierw powitalnia:)
_________________
"...chwila,która trwa może być najlepszą z Twoich chwil..."
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4809
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2009-11-20, 12:53   

evil
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
jkurnik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 193
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-11-20, 17:07   

Mój drag nie ma kontrolki paliwa. To że cza sna tankowanie czuje po tym, że muszę kranik przekręcić na rezerwę.
_________________
YAMAHA XVS 1100A Classic
YAMAHA XVS 1100A Custom
HONDA Shadow VT 125
Minsk 125 typ 400
 
 
Jacek 


Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Zielonka k/W-wy
Wysłany: 2009-11-20, 19:50   Re: Dragstar licznik

raf.ftr. napisał/a:
Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem tutaj pierwszy raz i dopiero przymierzam się do zakupu draga. Mam pytanie do użytkowników tych maszyn, czy one wszystkie na licznikach nie mają wskaźnika paliwa? Widziałem tylko w Road starach kontrolkę rezerwy. A jak to jest z Dragiem?

Proszę przeczytać punkt 1 regulaminu i się do niego dostosować

Następny post oficjalne ostrzeżenie evil LARRY/ Mod
We wszystkich dragach nie ma czegoś takiego jak wskaźnik paliwa. Jest kranik, który ma funkcję rezerwy, ale ja stosuję zasadę - przejechałem 200 km, tankuję.
 
 
Gucio68 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 669
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-11-20, 20:19   

raf.ftr. napisał/a:
nie mają wskaźnika paliwa

Niestety-to i umiejscowienie stacyjki się "japanom"nie udało,ale reszta :meksyk: :zespol: :zespol: :zespol:

[ Dodano: 2009-11-20, 20:19 ]
idzie z tym żyć
_________________
Gucio68 pozdrawia :-)
 
 
raf.ftr. 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 172
Skąd: Tczew
Wysłany: 2009-11-20, 21:07   

Co do powitania to zrobiłem mam nadzieję wszystko prawidłowo.
To, że nie wyszło "japanom" umiejscowienie stacyjki no i brak kontrolki to pewnie można im wybaczyć jeśli cała reszta (jak słyszę i czytam) jest ok.
Jkurnik, a ile na rezerwie można jechać?

[ Dodano: 2009-11-20, 21:09 ]
Nie zauważyłem Jacek już odpowiedział.
_________________
Boulevard C 109 RT
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-11-20, 21:13   

Ja stosuję zasadę 180 mil tankuję na rezerwie jakieś 15 mil, czyli około 20 km, ale na pewno nie wiem nie próbowałem do sucha jeździć.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
raf.ftr. 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 172
Skąd: Tczew
Wysłany: 2009-11-20, 22:00   

Gorsza sprawa kiedy podróżuje się po poważnych bezdrożach. Od jednej stacji do drugiej +- 200km. wtedy lipa, jedyne wyjście to chyba awaryjnie jakiś kanisterek przy sobie wozić.
_________________
Boulevard C 109 RT
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-11-20, 22:03   

to chyba na syberii ;D
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2009-11-20, 22:14   

raf.ftr. napisał/a:
Gorsza sprawa kiedy podróżuje się po poważnych bezdrożach. Od jednej stacji do drugiej +- 200km. wtedy lipa, jedyne wyjście to chyba awaryjnie jakiś kanisterek przy sobie wozić.

No to na każdej trzeba tankować... Zbiornik ma 16 litrów...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
raf.ftr. 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 172
Skąd: Tczew
Wysłany: 2009-11-20, 22:57   

Nie koniecznie na Syberii. Mieszkam nie tylko w Polsce, ale ze względu na pracę też w Norwegii (północnej). Jadąc tutaj śmigam przez Szwecję. Samochodem nie ma problemu bo mam tylko jedno tankowanie w połowie drogi, a zauważyłem, że nocą większość stacji jest niestety zamknięta. Jest odcinek ok 200 km. gdzie jest kompletne bezludzie. Wspomniałem o takim prawie ekstremalnym przypadku bo (jak już kupię draga) w przyszłym roku wybieram się tutaj motorem. Oczywiście wcześniej muszę dokładnie przeanalizować trasę.
_________________
Boulevard C 109 RT
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2009-11-20, 23:53   

Bez obaw. Na pełnym baku w trasie zrobisz około 350km na całym baku ;)
Sprawdzone ;)
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-11-21, 00:29   

Po prostu nie wolno dopuszczać do tego, by gwiazdeczka traciła moc z powodu braku paliwa. Chociaż w Virażce jest kontrolka rezerwy, to już po 100 milach zajeżdżałem na tankstacje (bak 8,5l) To samo będę praktykował z gwiazdeczką i każdemu polecam wdrożyć tą zasadę.



raf.ftr. napisał/a:
To, że nie wyszło "japanom" umiejscowienie stacyjki no i brak kontrolki to pewnie można im wybaczyć jeśli cała reszta (jak słyszę i czytam) jest ok


To może nie mieć żadnego znaczenia jeśli masz taki alarm (jak ja), który ma funkcję nieużywania kluczyka i zapalania z pilota.


raf.ftr. napisał/a:
a ile na rezerwie można jechać?


To jest bardzo względna sprawa. Przy spokojnej jeździe możesz przyjąć minimum 50km.
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
jkurnik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 193
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-11-21, 10:43   

raf.ftr. napisał/a:
Jkurnik, a ile na rezerwie można jechać?


Nie wiem nie sprawdzałem - ale raz pchałem już draga bo jak sie okazało był nieszczelny wężyk przy kraniku a zostawiłęm moto na kraniku ustawionym na rezerwę - no i całe paliwo wykapało przez noc. Przejechałem 2 kilometry i stop:(

EDDIE napisał/a:
nie wolno dopuszczać do tego, by gwiazdeczka traciła moc z powodu braku paliwa.


Czemu nie wolno? Ja zawsze tak jeżdzę że jak czuje spadek mocy to się przełączam na rezerwę i szukam stacji. Stacje mam pod nosem jedna za drugą więc zero stresu. Na dłujższym wypadzie tankuje zawsze pod korek na każdej napotkanej stacji.

EDDIE napisał/a:
a ile na rezerwie można jechać?


To jest bardzo względna sprawa. Przy spokojnej jeździe możesz przyjąć minimum 50km.


A komuś sikę udało tyle przejechać?
_________________
YAMAHA XVS 1100A Classic
YAMAHA XVS 1100A Custom
HONDA Shadow VT 125
Minsk 125 typ 400
 
 
raf.ftr. 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 172
Skąd: Tczew
Wysłany: 2009-11-21, 11:13   

W Polsce myślę, że nie ma takiego problemu. Kozak pisze o 350 km. na pełnym zbiorniku, ale pewnie jest różnica też między 650,a 1100. Ile pod korek wchodzi do jednego i drugiego, no i ile średnio (faktycznie) Wam spalają?
_________________
Boulevard C 109 RT
 
 
krotom 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2821
Skąd: brać czas i chęci
Wysłany: 2009-11-21, 13:02   

raf.ftr. napisał/a:
[...] Ile pod korek wchodzi do jednego i drugiego, no i ile średnio (faktycznie) Wam spalają?
o paliwożerności Dragów jest osobny, 8-stronicowy, temat miłej lektury

[ Dodano: 2009-11-21, 13:09 ]
o pojemności baków (i innych rzeczach) przeczytasz w dziale technicznym

650-ka
Cytat:
Zbiornik paliwa
CLASSIC oraz CUSTOM
Rodzaj paliwa: PB 95 (benzyna 95- oktanowa)
Całkowita pojemność zbiornika: 16 l
W tym rezerwa: 3 l


1100-ka
Cytat:
Zbiornik paliwa
CLASSIC oraz CUSTOM
Rodzaj paliwa: PB 95 (benzyna 95- oktanowa)
Całkowita pojemność zbiornika: 17 l
W tym rezerwa: 4,5 l


:szukaj:
_________________


AB Rh+
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-11-21, 16:15   

jkurnik napisał/a:


EDDIE napisał/a:
nie wolno dopuszczać do tego, by gwiazdeczka traciła moc z powodu braku paliwa.


Czemu nie wolno? Ja zawsze tak jeżdzę że jak czuje spadek mocy to się przełączam na rezerwę i szukam stacji. Stacje mam pod nosem jedna za drugą więc zero stresu. Na dłujższym wypadzie tankuje zawsze pod korek na każdej napotkanej stacji.


Ano dla braku stresu. Brak mocy może ciebie spotkać w najbardziej nieodpowiednim momencie, na przykład przy wyprzedzaniu, kiedy to zabraknie ci 10 metrów by dokończyć manewr. Po co narażać się na własne życzenie ? roll
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group