V-Star a Drag-Star |
Autor |
Wiadomość |
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2009-10-20, 09:32
|
|
|
pan_wiewiorka napisał/a: | A mój jest pomalowany w płomienie i jajek ani linii nie posiada. Znaczy skąd? Z kosmosu?
Miodzik, możesz pokazać mi przykład jajka i linii, bo nie do końca łapię o co loto |
Jajko - owal wokół boku baku, Linia - dola część baku inny kolor, górna inny. Taki podział poziomy. Malowanie jednokolorowe posiada tylko szparunek w ww formacie.
Oczywiście były malowania specjalne, tak jak płomienie itp.
pan_wiewiorkaA nie przyplają Ci te płomienie jajek? |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-10-20, 10:03
|
|
|
miodzik, w takim wypadku się nie zgodzę. Wcześniej miałem 650 fajfokloka i oryginalne malowanie było właśnie w jajko. Model na 100% europejski. |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2009-10-20, 15:44
|
|
|
Hmm mało widać jeszcze widziałem. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
zen
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
Wysłany: 2009-10-24, 22:12
|
|
|
W moim malowaniu jeździ od cholery i jest jajko, a też herbatkowiec pospolity, więc teoria jest chyba nie do końca prawidłowa. |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2009-10-25, 12:11
|
|
|
Hmm, sugerowałem się licznikiem w milach. Może to jest tak, że malowanie zależy od skalowania licznika Najpewniej po numerze VIN. Jak nie wchodzi w VIN checkerach to przez serwis Yamahy. Działa bezbłędnie. |
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2009-10-25, 13:50
|
|
|
Ja na szczescie nie mam problemu z kolorem Pepe ma jedyny słuszny kolor czyli czarny a na baku ma tylko szaro-srebrną kalkomanie ze znakiem firmowym . Teraz planuje malowac bak wiec zmienie naklejki na naklejany emblematy z czerwonymi elementami . Były na allegro ale nie kupiłem a teraz kiedy juz sie zdecydowałem na zmany to nic sie nie pojawia. Moze ktos wie gdzie cos mozna je kupic? |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
EDDIE
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 1109 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2009-10-25, 15:04
|
|
|
kostass napisał/a: | Ja na szczescie nie mam problemu z kolorem Pepe ma jedyny słuszny kolor czyli czarny a na baku ma tylko szaro-srebrną kalkomanie ze znakiem firmowym . Teraz planuje malowac bak wiec zmienie naklejki na naklejany emblematy z czerwonymi elementami . Były na allegro ale nie kupiłem a teraz kiedy juz sie zdecydowałem na zmany to nic sie nie pojawia. Moze ktos wie gdzie cos mozna je kupic? |
Poczekaj cierpliwie, będę miał takie nalepki na bak za tydzień lub dwa. |
_________________ Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.
Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.
Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
|
|
|
|
|
CaponeAl
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 423 Skąd: Kórnik
|
Wysłany: 2009-11-25, 16:53
|
|
|
Ja doszukałem się jeszcze paru różnic. Nie wiem jak jest w starszych modelach ale w roczniku 2006 w wersji 1100A w wersji amerykańskiej (jaką posiadam ) brak jest:
- włącznika świateł awaryjnych,
- immobilizera,
- pozycji "P" w stacyjce (tak zwana pozycja parkingowa - palą się światła postojowe, inne układy elektryczne wyłączone, można wyjąć kluczyk ze stacyjki) |
_________________ Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%. |
|
|
|
|
jkurnik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 193 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2009-11-25, 16:54
|
|
|
CaponeAl napisał/a: | Ja doszukałem się jeszcze paru różnic. Nie wiem jak jest w starszych modelach ale w roczniku 2006 w wersji 1100A w wersji amerykańskiej (jaką posiadam ) brak jest:
- włącznika świateł awaryjnych,
- immobilizera,
- pozycji "P" w stacyjce (tak zwana pozycja parkingowa - palą się światła postojowe, inne układy elektryczne wyłączone, można wyjąć kluczyk ze stacyjki) |
W mojej wersji v-star z 2005 jest identycznie. |
_________________ YAMAHA XVS 1100A Classic
YAMAHA XVS 1100A Custom
HONDA Shadow VT 125
Minsk 125 typ 400 |
|
|
|
|
CaponeAl
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 423 Skąd: Kórnik
|
Wysłany: 2009-11-25, 17:07
|
|
|
Z tego co wiem to światła awaryjne były montowane od rocznika 2003. |
_________________ Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%. |
|
|
|
|
krotom
Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2821 Skąd: brać czas i chęci
|
Wysłany: 2009-11-25, 19:16
|
|
|
CaponeAl, chyba nie do końca, mam V-Stara z 2004 i w/w funkcji też nie ma |
_________________
AB Rh+ |
|
|
|
|
CaponeAl
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 423 Skąd: Kórnik
|
Wysłany: 2009-11-25, 20:41
|
|
|
krotom napisał/a: | CaponeAl, chyba nie do końca, mam V-Stara z 2004 i w/w funkcji też nie ma |
krotom czytaj uważnie, przecież napisałem, że V Star tego nie ma. |
_________________ Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%. |
|
|
|
|
krotom
Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2821 Skąd: brać czas i chęci
|
Wysłany: 2009-11-25, 21:04
|
|
|
sorki, ale w takim razie po co napisałeś CaponeAl napisał/a: | Z tego co wiem to światła awaryjne były montowane od rocznika 2003. | to mnie troche zmyliło, widać źle zinterpretowałem Twój skrót myślowy że nagle zacząłeś pisać o europejskich modelach idea |
_________________
AB Rh+ |
|
|
|
|
szczota5
Model: BĘDZIE
Rocznik: 1997
Wiek: 54 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2009-12-10, 21:13
|
|
|
Wtracę swoje dwa zadania laika.. Przymierzam sie do zakupu, nawet mam zabukowanego Draga 6650 customa z 1997r. W pełni sezonu, żeby nie było potem z mojej strony rozczarowania-dosiadłem po znajomości Drag Stara 650 custom z 1999r o raz V Stara z 2006 ( takie sie trafiły wśród znajomych ). Obiektywne odczucia..-dziwna rzecz ale V Star jakby niewiele bardziej ale bardziej-lepsze przyspieszenie jesli chodzi o start spod świateł i ogólnie jakby troche mocniejszy przy przyspieszeniach. Nie miałem co prawda okazji nawinąć zbyt wiele km na jednym i drugim ale jak dla mnie zdecydowanie V Star mocniejszy. Niby koników tyle samo a nie..
[ Dodano: 2009-12-10, 21:15 ]
Poza tym wizualnie V Star wydaje sie chyba cięższy- bradziej zabudowany. ma ktoś wiedze na temat różnicy w wadze? Może to złudzenie albo materiały inne i stąd różnica w "pędzie" |
_________________ szczota5 |
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1692 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2009-12-10, 21:25
|
|
|
szczota, a może po prostu serducho już nie to... Rożnica w wieku ogromna...
To tak jak ja (nie wiem jak Ty ) przyrównywałbym się do 20-latka w starcie na pasach...
Mi bezwładność nie pozwoli... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
szczota5
Model: BĘDZIE
Rocznik: 1997
Wiek: 54 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2009-12-10, 22:28
|
|
|
cóż.. może dobrze prawisz ale wrażenia miałem jak mówie... |
_________________ szczota5 |
|
|
|
|
Lokis
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 3451 Skąd: JANKES-BOROWIANY
|
Wysłany: 2009-12-10, 22:57
|
|
|
A może po prostu jeden był wyregulowany a drugi nie i tyle |
_________________
Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
|
|
|
|
|
szczota5
Model: BĘDZIE
Rocznik: 1997
Wiek: 54 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2009-12-10, 23:02
|
|
|
Może i racja a może moje wrażenia wynikają z nieobycia ze sprzetem w układzie V Co do szlifierek to możemy pogadać
Miło mi przede wszystkim gadać z ludźmi siedzącymi w temacie..
Mnóstwo przyjemnie, że się załapałem na formu DS |
_________________ szczota5 |
|
|
|
|
Lokis
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 3451 Skąd: JANKES-BOROWIANY
|
Wysłany: 2009-12-10, 23:04
|
|
|
Szczota prawda jest taka że dawno nie regulowany (synchro gazników, zawory) 1100 wymięka przy 650 zaraz po dobrej regulacji. |
_________________
Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
|
|
|
|
|
szczota5
Model: BĘDZIE
Rocznik: 1997
Wiek: 54 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2009-12-10, 23:17
|
|
|
Przydatna wiedza.. Trzeba pamietać o detalach do których dużo osób nie przywiązuje wagi.. Jeździ to spoko.. U mnie zawsze było tip top.. Nie toleruję półśrodków i zamienników na sztukę. Oczywiście w granicacch rozsądku finansowego..
[ Dodano: 2009-12-10, 23:19 ]
Pytanie sie nasuwa samo.. Regulacja w Dragu 650 co ile? Co sezon, przebieg? Nie posiadam wiedzy na ten temat. Przyznam się, że tez nie szukałem info |
_________________ szczota5 |
|
|
|
|
|