YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
V-Star a Drag-Star
Autor Wiadomość
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2009-10-20, 09:32   

pan_wiewiorka napisał/a:
A mój jest pomalowany w płomienie i jajek ani linii nie posiada. Znaczy skąd? Z kosmosu?
Miodzik, możesz pokazać mi przykład jajka i linii, bo nie do końca łapię o co loto :nie_wiem:


Jajko - owal wokół boku baku, Linia - dola część baku inny kolor, górna inny. Taki podział poziomy. Malowanie jednokolorowe posiada tylko szparunek w ww formacie.

Oczywiście były malowania specjalne, tak jak płomienie itp.

pan_wiewiorkaA nie przyplają Ci te płomienie jajek? ;d
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-10-20, 10:03   

miodzik, w takim wypadku się nie zgodzę. Wcześniej miałem 650 fajfokloka i oryginalne malowanie było właśnie w jajko. Model na 100% europejski.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2009-10-20, 15:44   

Hmm mało widać jeszcze widziałem.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2009-10-24, 22:12   

W moim malowaniu jeździ od cholery i jest jajko, a też herbatkowiec pospolity, więc teoria jest chyba nie do końca prawidłowa.
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2009-10-25, 12:11   

Hmm, sugerowałem się licznikiem w milach. Może to jest tak, że malowanie zależy od skalowania licznika ;) Najpewniej po numerze VIN. Jak nie wchodzi w VIN checkerach to przez serwis Yamahy. Działa bezbłędnie.
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2009-10-25, 13:50   

Ja na szczescie nie mam problemu z kolorem Pepe ma jedyny słuszny kolor czyli czarny a na baku ma tylko szaro-srebrną kalkomanie ze znakiem firmowym . Teraz planuje malowac bak wiec zmienie naklejki na naklejany emblematy z czerwonymi elementami . Były na allegro ale nie kupiłem a teraz kiedy juz sie zdecydowałem na zmany to nic sie nie pojawia. Moze ktos wie gdzie cos mozna je kupic?
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-10-25, 15:04   

kostass napisał/a:
Ja na szczescie nie mam problemu z kolorem Pepe ma jedyny słuszny kolor czyli czarny a na baku ma tylko szaro-srebrną kalkomanie ze znakiem firmowym . Teraz planuje malowac bak wiec zmienie naklejki na naklejany emblematy z czerwonymi elementami . Były na allegro ale nie kupiłem a teraz kiedy juz sie zdecydowałem na zmany to nic sie nie pojawia. Moze ktos wie gdzie cos mozna je kupic?


Poczekaj cierpliwie, będę miał takie nalepki na bak za tydzień lub dwa.
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2009-11-25, 16:53   

Ja doszukałem się jeszcze paru różnic. Nie wiem jak jest w starszych modelach ale w roczniku 2006 w wersji 1100A w wersji amerykańskiej (jaką posiadam :D ) brak jest:
- włącznika świateł awaryjnych,
- immobilizera,
- pozycji "P" w stacyjce (tak zwana pozycja parkingowa - palą się światła postojowe, inne układy elektryczne wyłączone, można wyjąć kluczyk ze stacyjki)
_________________
Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%.
 
 
jkurnik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 193
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-11-25, 16:54   

CaponeAl napisał/a:
Ja doszukałem się jeszcze paru różnic. Nie wiem jak jest w starszych modelach ale w roczniku 2006 w wersji 1100A w wersji amerykańskiej (jaką posiadam ) brak jest:
- włącznika świateł awaryjnych,
- immobilizera,
- pozycji "P" w stacyjce (tak zwana pozycja parkingowa - palą się światła postojowe, inne układy elektryczne wyłączone, można wyjąć kluczyk ze stacyjki)


W mojej wersji v-star z 2005 jest identycznie.
_________________
YAMAHA XVS 1100A Classic
YAMAHA XVS 1100A Custom
HONDA Shadow VT 125
Minsk 125 typ 400
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2009-11-25, 17:07   

Z tego co wiem to światła awaryjne były montowane od rocznika 2003.
_________________
Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%.
 
 
krotom 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2821
Skąd: brać czas i chęci
Wysłany: 2009-11-25, 19:16   

CaponeAl, chyba nie do końca, mam V-Stara z 2004 i w/w funkcji też nie ma :/
_________________


AB Rh+
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2009-11-25, 20:41   

krotom napisał/a:
CaponeAl, chyba nie do końca, mam V-Stara z 2004 i w/w funkcji też nie ma :/

krotom czytaj uważnie, przecież napisałem, że V Star tego nie ma.
_________________
Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%.
 
 
krotom 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2821
Skąd: brać czas i chęci
Wysłany: 2009-11-25, 21:04   

sorki, ale w takim razie po co napisałeś
CaponeAl napisał/a:
Z tego co wiem to światła awaryjne były montowane od rocznika 2003.
to mnie troche zmyliło, widać źle zinterpretowałem Twój skrót myślowy że nagle zacząłeś pisać o europejskich modelach idea
_________________


AB Rh+
 
 
szczota5 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 15
Skąd: kraków
Wysłany: 2009-12-10, 21:13   

Wtracę swoje dwa zadania laika.. ;d Przymierzam sie do zakupu, nawet mam zabukowanego Draga 6650 customa z 1997r. W pełni sezonu, żeby nie było potem z mojej strony rozczarowania-dosiadłem po znajomości Drag Stara 650 custom z 1999r o raz V Stara z 2006 ( takie sie trafiły wśród znajomych ;p ). Obiektywne odczucia..-dziwna rzecz ale V Star jakby niewiele bardziej ale bardziej-lepsze przyspieszenie jesli chodzi o start spod świateł i ogólnie jakby troche mocniejszy przy przyspieszeniach. Nie miałem co prawda okazji nawinąć zbyt wiele km na jednym i drugim ale jak dla mnie zdecydowanie V Star mocniejszy. Niby koników tyle samo a nie..

[ Dodano: 2009-12-10, 21:15 ]
Poza tym wizualnie V Star wydaje sie chyba cięższy- bradziej zabudowany. ma ktoś wiedze na temat różnicy w wadze? Może to złudzenie albo materiały inne i stąd różnica w "pędzie" ;D ;D ;D
_________________
szczota5
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2009-12-10, 21:25   

szczota, a może po prostu serducho już nie to... Rożnica w wieku ogromna...
To tak jak ja (nie wiem jak Ty ;) ) przyrównywałbym się do 20-latka w starcie na pasach...
Mi bezwładność nie pozwoli... ;D
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
szczota5 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 15
Skąd: kraków
Wysłany: 2009-12-10, 22:28   

cóż.. może dobrze prawisz ale wrażenia miałem jak mówie... ;d
_________________
szczota5
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2009-12-10, 22:57   

A może po prostu jeden był wyregulowany a drugi nie i tyle
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
szczota5 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 15
Skąd: kraków
Wysłany: 2009-12-10, 23:02   

Może i racja a może moje wrażenia wynikają z nieobycia ze sprzetem w układzie V ;d ;d Co do szlifierek to możemy pogadać :hahaha: :hahaha:
Miło mi przede wszystkim gadać z ludźmi siedzącymi w temacie..
Mnóstwo przyjemnie, że się załapałem na formu DS :dumny: :dumny: :dumny:
_________________
szczota5
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2009-12-10, 23:04   

Szczota prawda jest taka że dawno nie regulowany (synchro gazników, zawory) 1100 wymięka przy 650 zaraz po dobrej regulacji.
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
szczota5 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 15
Skąd: kraków
Wysłany: 2009-12-10, 23:17   

Przydatna wiedza.. Trzeba pamietać o detalach do których dużo osób nie przywiązuje wagi.. Jeździ to spoko.. ;p U mnie zawsze było tip top.. Nie toleruję półśrodków i zamienników na sztukę. Oczywiście w granicacch rozsądku finansowego..

[ Dodano: 2009-12-10, 23:19 ]
Pytanie sie nasuwa samo.. Regulacja w Dragu 650 co ile? Co sezon, przebieg? Nie posiadam wiedzy na ten temat. Przyznam się, że tez nie szukałem info ;D
_________________
szczota5
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group