V-Star a Drag-Star |
Autor |
Wiadomość |
Robhut
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2008-10-15, 23:55 V-Star a Drag-Star
|
|
|
Witam, mam zamiar zakupić sobie Drag Stara w najbliższym czasie. Przeglądam ogłoszenia. Jeszcze nie wiem czy 650 czy 1100. Napewno customa. Mam pytanie czy amerykańska wersja V-star różni się czymś oprócz nazwy, czy wszystkie części są identyczne jak wersji europejskiej? |
Ostatnio zmieniony przez Kozak_Barabasz 2008-10-16, 00:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2008-10-16, 00:02
|
|
|
Robhut napisał/a: | Witam, mam zamiar zakupić sobie Drag Stara w najbliższym czasie. Przeglądam ogłoszenia. Jeszcze nie wiem czy 650 czy 1100. Napewno customa. Mam pytanie czy amerykańska wersja V-star różni się czymś oprócz nazwy, czy wszystkie części są identyczne jak wersji europejskiej? |
Na pewno licznik masz w milach. No ale to oczywista oczywistość |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2008-10-16, 00:16
|
|
|
Robhut bardzo fajnie, że wpadłeś z takim pytaniem.
Zapewne bardzo dużo ludzi zastanawia się właśnie czy to są dokładnie te same modele.
Małe wyjaśnienie z mojej strony.
To są dokładnie te same motocykle z tym, że troszkę przerobione pod rynek USA.
Jak już kolega moondek wspomniał licznik mamy w milach, lampa świeci asymetrycznie- trzeba zmienić odbłyśnik (zazwyczaj każdy zmienia całą lampę) oraz kierunki świecą cały czas ale akurat z tym to nie problem TUTAJ TEMAT.
Najbardziej mnie drażni licznik wyskalowany w milach, dlatego nie kupię samochodu czy motocykla z USA czy Anglii
Oczywiście można go zmienić ... |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
Madźka
Rocznik: 2000
Wiek: 38 Dołączyła: 08 Wrz 2008 Posty: 326 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2008-10-16, 08:41
|
|
|
z tym licznikiem w milach to nieraz powoduje śmieszne sytuacje, kiedyś usłyszeliśmy taki komentarz dot. moto kumpla: " eee cienki jest, mój stary ma więcej na liczniku w swoim polonezie!"
co do różnic, zdaje się że vstar jest ciut mocniejszy od draga? |
|
|
|
|
RafV
Model: SYMPATYK
Wiek: 53 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 286 Skąd: Ujście/Piła
|
Wysłany: 2008-10-16, 08:43
|
|
|
Witam!
Ja posiadam V-Stara i jeśli chodzi o licznik, to u mnie są dwie skale, większa w milach i mniejsza w km. Co do części to jest to samo, tylko ewentualnie detale mogą być trochę inne, aczkolwiek wszystko z europy pasuje. Np mam customa w wersjii black i miałem do wymiany obudowę lampy (gnojki w transporcie ją urwali) w wersji europejskiej była i pasowała, ale tylko "chrom" natomiast czarną oryginalną musiałem ściągnąć z USA.
Pozdr |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2008-10-16, 08:52
|
|
|
Moc jest inna? Przecież to te same silniki |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
|
Madźka
Rocznik: 2000
Wiek: 38 Dołączyła: 08 Wrz 2008 Posty: 326 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2008-10-16, 15:12
|
|
|
macie rację, przeczytałam to kiedyś na jakimś forum ale nigdzie indziej nie znalazłam potwierdzenia tej informacji, sory za zamieszanie!
"Różnice między wersją USA i europejską dotyczą tylko świateł i odblasków. Po włączeniu stacyjki na ON zapalają się lampa główna i kierunki przednie. Palą się zawsze. W amerykańskich nie ma przełącznika świateł (wyłączone - pozycyjne-mijania), światło pozycyjne w lampie głównej nie występuje. Nie ma też (z lewej strony kiery) przycisku do mrugania światłem drogowym (długim). W amerykańskiej po obu stronach z przodu (widelec) i tyłu (koło tablicy) są odblaski (w wersji Silverado także na sakwach).
No i licznik jest wyskalowany w milach (ale prędkościomierz ma też podane mniejszymi cyframi km)." - ściągnięte z innego forum.
więc chyba tylko światła i licznik stanowią różnice |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2008-10-16, 15:17
|
|
|
Madźka więc potwierdziłaś moją wypowiedź, dzięki
Mogę tylko dodać, że teraz prawie wszystkie motocykle na rynek EU niestety nie mają włącznika i wyłącznika świateł (zawsze świecą łącznie z postojówką) |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
marian00
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 304 Skąd: Wólka Kosowska
|
Wysłany: 2008-10-16, 16:51
|
|
|
1. V-Star ma 42 KM a z tego co wiem Drag 39KM przynajmniej tak mi sie wydaje!!!
Ja tez mam Silverado i jakoms cudem nie mam odblaskow na sakwach...??? |
|
|
|
|
Madźka
Rocznik: 2000
Wiek: 38 Dołączyła: 08 Wrz 2008 Posty: 326 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2008-10-16, 17:31
|
|
|
marian00, to jest właśnie to o czym ja czytałam, niestety trochę mało jest na ten temat wiadomości w polskim necie, dzisiaj tego szukałam i nie znalazłam nic
..ale... zauważ że jak wpiszesz w googlach np hasło "star 650 kW" to tam gdzie jest o dragu będzie informacja o mocy 29 kW natomiast o vstarze - dokładnie 29,8 kW
to chyba nie przypadek? |
|
|
|
|
marian00
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 304 Skąd: Wólka Kosowska
|
Wysłany: 2008-10-16, 17:40
|
|
|
Dokladnie o to mi chodzi i wychodzi na to ze V-Star jest mocniejszy |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2008-10-16, 17:44
|
|
|
ja tylko dodam ze clasic w USA bywa tez na felgach alu a jesli chodzi o roznice w mocy to mozliwe ze na europe sa inne normy emisji spalin i stad mniejsza moc, czytalem ze midnight stara ograbili o 10 kucykow w porownaniu do USA. |
|
|
|
|
Robhut
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2008-10-17, 21:43
|
|
|
Czyli aby V-Star przwszedł przegląd w Polsce trzeba zmodyfikować lampę tak aby były światła pozycyjne (muszą być według polskich przepisów) oraz przerobić kierunkowskazy. |
|
|
|
|
RafV
Model: SYMPATYK
Wiek: 53 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 286 Skąd: Ujście/Piła
|
Wysłany: 2008-10-17, 22:46
|
|
|
Ja nic nie przerabiałem i bez problemu zrobiłem przegląd. Tylko oglądali jaka piękna maszyna |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2008-10-17, 23:05
|
|
|
RafV napisał/a: | Ja nic nie przerabiałem i bez problemu zrobiłem przegląd. Tylko oglądali jaka piękna maszyna |
No właśnie, u nas tak już jest
I dobrze to i źle ...
Tak czy owak prawnie musi być zgodnie z przepisami czyli do przerobu. |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
adun2
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 541 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008-10-18, 10:17
|
|
|
Ja też nie przerabiałem lampy i już dwa przeglądy załatwiłem i nikt sie o nic nie pytał. Kierunki mam wyłączone z podświetlenia. |
_________________
|
|
|
|
|
Robhut
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2008-10-18, 21:19
|
|
|
A ja miałem problem z przeglądem motoru sprowadzonego Włoch. Z tym że przegląd ten odbył się "jak należy" tzn. "proszę włączyć światła pozycyjne, proszę włączyć światła mijania itd" |
|
|
|
|
marian00
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 304 Skąd: Wólka Kosowska
|
Wysłany: 2008-10-18, 22:32
|
|
|
Ja jak pojechalem do znajomej stacji okregowej na przeglad to typek (znam jego szefa) wsiadl na moto, przejechal sie po placu i pierwszy przeglad w RP zrobiony... |
|
|
|
|
Gucio68
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 669 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008-10-19, 15:10
|
|
|
Kierunki odłączyłem,ale i tak oglądał wizualnie i cieszył się,że mam specyfikację techniczną-nie musiał szukać.Na światła nawet nie spojrzał.Zresztą rozumie motocyklistów jego syn ma virago.
Teraz założyłem cobry lo boy-zobaczymy co powie,"leciutko"KRZYCZĄ.
Zacytuje Kozaka-dobrze to i żle...Tylko może lepiej niech "trzepią" za hamulce i zawieszenie+łyse opony(myślę o samochodach).W v starach swiatła i tak się palą po przekręceniu kluczyka,a być widocznym i widzieć to najważniejsze. |
_________________ Gucio68 pozdrawia :-)
|
|
|
|
|
|