|
Kask Airoh Rev - uszkodzenie |
Autor |
Wiadomość |
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3065 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2020-11-28, 12:21 Kask Airoh Rev - uszkodzenie
|
|
|
[Dodano 09.09.2020]
Zepsuł mi się mechanizm obrotowy mocowania szyby do kasku. Tam jest napędzane sprężyną odchylanie szyby. Musiałem przy otwartej już szybie o coś nią uderzyć bo wyłamał mi się taki plastikowy zaczep mocujący szybę. Zrobiony jest z cieniutkiego, wiotkiego plastiku.
Więc Uwaga na odchylane szyby w tych kaskach.
[ Dodano: 2020-10-28, 09:25 ]
19 września oddałem kask do naprawy do sklepu w którym go kupiłem - BikerStar zrzeszonym w dobresklepymotocyklowe.pl . Po 2 tygodniach dowiedziałem się że uznana została naprawa w ramach gwarancji i kask został przekazany do naprawy. Dowiadywałem się po tym chyba 3 razy i otrzymywałem informacje typu proszę czekać. Dwa dni temu dowiedziałem się że kask został wysłany do producenta celem naprawy i trzeba czekać znowu ok. 2 tygodnie. I to podobno wszystko zgodnie z regulaminem / przepisami (??!!) a poza tym … COVID.
Element uszkodzony to kawałek plastiku wielkości małego palca.
[ Dodano: 2020-11-28, 12:18 ]
Dzisiaj odebrałem kask po naprawie. Mimo że był zdefektowany "zaczep plastikowy" w kasku została też wymieniona szyba ( mimo że wg mnie stara nie była uszkodzona). Mam teraz szybę z nowszego modelu Rev 19 z możliwością podpięcia pinlocka. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2020-11-28, 15:14
|
|
|
nie ma w tym nic dziwnego.
W jednej z bardziej znanych marek na świecie serwis wygląda nastepująco :
1. W Serwisie Lokalnym:
- sprawdzisz stan techniczny kasku przed sezonem,
- wyregulujesz wizjer,
- prawidłowo zamontujesz pinlocka,
- dobierzesz wkładkę centralną lub wkładki policzkowe w odpowiednich rozmiarach,
- dokonasz wymiany wlotów i wylotów powietrza.
2. W Serwisie Centralnym:
- usuniesz wszelkie mankamenty, wynikające z fabrycznych wad materiałowych i konstrukcyjnych kasku (z wyjątkiem napraw opisanych w kolejnym punkcie)
- do powyższej naprawy wykonamy pakiet usług komplementarnych:
• sprawdzenie pracy i regulacja mechanizmów wizjera i pinlocka,
• sprawdzenie działania pracujących mechanizmów wentylacji,
• konserwacja uszczelek i elementów gumowych.
3. Do serwisu europejskiego przekazujemy przypadki wymagające:
- wymiany centralnego EPS,
- wymiany nitów lub zapięć,
- wymiany uszczelek.
Z tego wniosek, że w serwisie lokalnym nic nie naprawia, nawet byle pierdoły, trzeba wysyłać do serwisu centralnego.
Tak więc nie jest to takie proste, jakby sie nam wydawało - oddac do sklepu i na drugi dzień odebrac zrobione.
Być może Airoch nie ma w Polsce serwisu wcale i wysyłają z każdą pierdołą do producenta.
Właściwie to powinieneś być zadowolony w naprawy. Masz usuniętą usterkę i na dodatek nowy wizjer. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3065 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2020-12-11, 15:29
|
|
|
W związku z tym że przez kilka tygodni miałem problemy z moim kaskiem Airoh Rev posiadłem wiedzę o linii Rev (Revolution) kasków od Airoh'a. W szczególności o różnicach pomiędzy modelem Airoh Rev a Airoh Rev 19 i dlaczego.
Gdyby ktoś był zainteresowany tym kaskiem to polecam się ze swoją wiedzą. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2020-12-11, 22:00
|
|
|
OldDiver, a nie lepiej pięknie opisac to dla wszystkich, nie tylko dla jednostek. Opisz pięknie wady, zalety, różnice. Przecież czasu masz dośc. Każesz się prosić ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3065 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2020-12-12, 20:36
|
|
|
OldDiver, i bardzo ładnie opisałeś. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|