YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana zaworu .
Autor Wiadomość
Arie76nl 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 7
Skąd: Holandia
Wysłany: 2019-09-22, 09:28   Wymiana zaworu .

Witam . Mam pytanie czy ktoś z Was wymieniał kiedyś ten nieszczęsny zawór który niby klepie w większości drag starów .? U mnie zawór ssący z przedniego cylindra tak już tłucze że mnie serce zabolało od słuchanie tego hałasu i stwierdziłem że ten zawór wymienię . Kupiłem nowy zawór oraz prowadnice zaworu i mam go zamiar w najbliższym czasie wymienić i tu moje pytanie .Czy aby dostać się do tego zaworu muszę sciągnąć głowice ? Pytanie takie bo chcę być przygotowany na 100 % z wszystkimi uszczelkami itd .... podpowiedzcie co dokładnie jeszcze muszę dokupić żeby nie dać plamy przy wymianie .
_________________
Nie ważne dokąd, ważne że jeden ślad za tobą
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-09-22, 20:20   

zakładam, że wyregulowałeś luz zaworowy wcześniej.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Arie76nl 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 7
Skąd: Holandia
Wysłany: 2019-09-22, 20:33   

Tak nie raz i przy ustawianiu luzu akurat ten jeden tak hałasuje że aż żal ściska
_________________
Nie ważne dokąd, ważne że jeden ślad za tobą
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-09-22, 22:09   

nigdy nie wymieniałem zaworów w silniku motocyklowym, ale w silniku samochodowym, rzędowym owszem. Trzeba zdemontować głowicę, i dotrzeć gniazdo zaworowe.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Arie76nl 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 7
Skąd: Holandia
Wysłany: 2019-09-23, 05:36   

Dzięki kolego . W aucie właśnie sprawa jest prostsza bo i dostęp lepszy .
_________________
Nie ważne dokąd, ważne że jeden ślad za tobą
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2019-09-23, 21:11   

I w związku z tym (wspomniałeś że chcesz wszystko przygotować) musisz mieć uszczelkę pod głowicę , pod dekiel klawiatury , uszczelniacz zaworu - najlepiej na wszystkie zawory . Radzę też , żeby sprawdzić szczelność wszystkich zaworów i w razie usterek , czyli nieszczelności przeszlifować zawory i gniazda - tak to się zwykle robi przy tego typu usterkach , sprawdza się całą głowicę..
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Arie76nl 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 7
Skąd: Holandia
Wysłany: 2019-09-24, 18:20   

Dzięki za info . Pozdrawiam
_________________
Nie ważne dokąd, ważne że jeden ślad za tobą
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group