|
Wymiana zaworu . |
Autor |
Wiadomość |
Arie76nl
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2018 Posty: 7 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 2019-09-22, 09:28 Wymiana zaworu .
|
|
|
Witam . Mam pytanie czy ktoś z Was wymieniał kiedyś ten nieszczęsny zawór który niby klepie w większości drag starów .? U mnie zawór ssący z przedniego cylindra tak już tłucze że mnie serce zabolało od słuchanie tego hałasu i stwierdziłem że ten zawór wymienię . Kupiłem nowy zawór oraz prowadnice zaworu i mam go zamiar w najbliższym czasie wymienić i tu moje pytanie .Czy aby dostać się do tego zaworu muszę sciągnąć głowice ? Pytanie takie bo chcę być przygotowany na 100 % z wszystkimi uszczelkami itd .... podpowiedzcie co dokładnie jeszcze muszę dokupić żeby nie dać plamy przy wymianie . |
_________________ Nie ważne dokąd, ważne że jeden ślad za tobą |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2019-09-22, 20:20
|
|
|
zakładam, że wyregulowałeś luz zaworowy wcześniej. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Arie76nl
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2018 Posty: 7 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 2019-09-22, 20:33
|
|
|
Tak nie raz i przy ustawianiu luzu akurat ten jeden tak hałasuje że aż żal ściska |
_________________ Nie ważne dokąd, ważne że jeden ślad za tobą |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2019-09-22, 22:09
|
|
|
nigdy nie wymieniałem zaworów w silniku motocyklowym, ale w silniku samochodowym, rzędowym owszem. Trzeba zdemontować głowicę, i dotrzeć gniazdo zaworowe. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Arie76nl
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2018 Posty: 7 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 2019-09-23, 05:36
|
|
|
Dzięki kolego . W aucie właśnie sprawa jest prostsza bo i dostęp lepszy . |
_________________ Nie ważne dokąd, ważne że jeden ślad za tobą |
|
|
|
|
tygrys
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 68 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 1621 Skąd: warmia
|
Wysłany: 2019-09-23, 21:11
|
|
|
I w związku z tym (wspomniałeś że chcesz wszystko przygotować) musisz mieć uszczelkę pod głowicę , pod dekiel klawiatury , uszczelniacz zaworu - najlepiej na wszystkie zawory . Radzę też , żeby sprawdzić szczelność wszystkich zaworów i w razie usterek , czyli nieszczelności przeszlifować zawory i gniazda - tak to się zwykle robi przy tego typu usterkach , sprawdza się całą głowicę.. |
_________________ W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze. |
|
|
|
|
Arie76nl
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2018 Posty: 7 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 2019-09-24, 18:20
|
|
|
Dzięki za info . Pozdrawiam |
_________________ Nie ważne dokąd, ważne że jeden ślad za tobą |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|