YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
po rozgrzaniu gasnie
Autor Wiadomość
trupek 15 


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Francja
Wysłany: 2019-09-11, 17:12   po rozgrzaniu gasnie

Witajcie. Mam midnight star 1900. Od pewnego czasu gasnie mi po rozgrzaniu sie. na swiatlach obroty sa nierowne i po chwili gasnie . Mam problem z odpaleleniem. Kiedy odpali trzeba trzymac manetke bo inaczej gasnie. Bylem u trzech mechanikow i zaden nie znalazl problemu. Dopiero czwarty specjalista yamahy znalazl trzy problemy . Po odbiorze motor chodzil swietnie na autostradzie. Po wjechaniu do miasta problem wrocil. Mam go odstawic do niego i ma szukac przyczyn. Moze ktos z forum mial taki problem i moglby cos doradzic. Z gory dziekuje.
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2019-09-11, 17:49   

Jest sonda ?
_________________
Bo droga jest celem
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 768
Skąd: Support 18 Poland
Wysłany: 2019-09-11, 18:12   

wyczysc zawor ISC

forums.delphiforums.com/starroadliner/messages/?msg=27172.24
_________________
Support Your Local 18
 
 
Cebelek 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-11, 19:36   

Ja mam ten sam problem. Wymieniłem ISC, kasatory, regulacja zaworów, przedmuchałem wszystko co możliwe i problem jest dalej. Na zimnym ledwo się silnik rozkręca, dławi się, falują obroty. Jadę w trasę jest ok ,zatrzymam się i kuleje. Potem problemy z uruchomieniem, dopiero za trzecim lub czwartym razem odpali. Proszę o pomoc.
 
 
trupek 15 


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Francja
Wysłany: 2019-09-11, 20:27   

W tym modelu nie ma Iść. Sprawdzali. Wszystko wyczyszczone wyregolowane i nic. W sobotę znowu go oddaję do yamahy. Dam znać.

[ Dodano: 2019-09-11, 20:28 ]
Nie ma ISC
 
 
Cebelek 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-11, 21:49   

czego nie ma ?? ?
ISC jest nad przednim cylindrem schowany w ramie w takiej kieszeni klapka na 4 śruby. Popatrz dokładnie, nad przednim garem wychodzą 3 króćce z wężykami i to jest ISC. Wymontować to ,to jest tragedia trzeba ściągać pokrywę zaworów. Wymieniałem ISC więc wiem.
 
 
trupek 15 


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Francja
Wysłany: 2019-09-11, 22:07   

Cebelek , tak mi powiedzieli w servisie yamahy. Skoro mowisz , ze jest to ok. Jutro to sprawdze. Dobrze ze mi o tym napisales to skroci poszukiwania. Tutaj we Francji nie ma juz mechanikow. Podlaczaja komputer i jak nic nie pokaze to zalamoja rece.
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2019-09-11, 23:36   

Miałem ten sam problem - na trasie światła , staję , silnik gaśnie , po kilku próbach odpala . Po rozgrzaniu na wolnych obrotach chodził , chodził..i zgasł . O tym ISC nic nie wiedziałem i nadal nic mi to nie "mówi" lol . Poradziłem sobie : zwaliłem lewą pokrywę tą gdzie wchodzą linki gazu i dałem śrubką więcej powietrza - dokładnie nie pamiętam , ale chyba pół obrotu . Jest tylko jedna na śrubokręt , maźnięta czerwoną farbą (chyba jako plomba ta farba) - pomykam trzeci rok , silnik równo pracuje nie gaśnie i wszystko jest O key.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Cebelek 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-12, 08:17   

Dzięki Tygrysie za podpowiedź, zaraz będę kręcił.
Co do ISC to można go sprawdzić. Wchodzisz w system diagnostyczny ,ustawiasz pozycję 54 i właczasz czerwony przełącznik ten co gasisz silnik. ISC zaczyna pracować przez 12 sekund, będzie go słychać.

[ Dodano: 2019-09-12, 11:05 ]
Tygrys, możesz troszkę jaśniej o tej śrubie, gdzie dokładnie ona jest bo bez zdjęcia zbiornika to ja tu nic nie widzę. Którą pokrywę odkręciłeś?

[ Dodano: 2019-09-12, 12:48 ]
Dobra, już znalazłem. Dodam jeszcze że po drugiej stronie też jest taka sama śruba. Kręciłem obiema ale to nic nie daje. Wsłuchuję się w prace silnika i słyszę z przodu takie syk syk syk syk cały czas równomiernie. Nigdy na to nie zwracałem uwagi i nie wiem czy gdzieś coś przedmuchuje czy taka jest jego praca.

[ Dodano: 2019-09-22, 16:40 ]
Znalazłem przyczynę. Jest to wada fabryczna. Pęknięta obudowa pompy. Znalazlem dwa filmiki na Youtube oto linki do nich.
https://youtu.be/jKaqwBeV1Vw
https://youtu.be/-EHihUqNgak
Po rozebraniu pompy znalazłem dokładnie identyczne pęknięcie.

[ Dodano: 2019-09-23, 20:40 ]
Pompa sklejona i wszystko chula tak jak piwinno.
Widać że bardzo was to interwsuje , ake ok.
Jak pomogłem to życzę szerokiej drogi.
 
 
trupek 15 


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Francja
Wysłany: 2019-10-12, 06:26   

Witam. Po długich meczarniach odebrałem motor. Zawór IS C wymieniony zawory ustawione wymienione dwie gumy łączące wtryski z silnikiem i problem ciągle ten sam. Gaśnie po rozgrzaniu. Mechanik z yamahy załamał ręce i nie chce już widzieć tego motoru bo nie ma zielonego pojęcia co mu jest. Mówił mi że może by wymienić oba wtryski i trzy przewody powietrzne ale nie jest pewny. Tak czy inaczej jestem w czarnej dupie bo nie da się jeździć.
 
 
Cebelek 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-10-12, 17:57   

Zajrzyj do pompy. Przeczytaj co wyżej napisałem i obejrzyj te dwa linki
 
 
trupek 15 


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Francja
Wysłany: 2019-10-14, 12:49   

Pompe rozbieralem wszystko ok. Przeczyscilem i sprawdziłem wszystkie połączenia elektryczne i nc. K... A
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 768
Skąd: Support 18 Poland
Wysłany: 2019-10-14, 17:55   

mam to samo od roku i zostaje mi niewiele opcji. do tej pory zrobione:
- nowe swiece
- nowe przewody wysokiego napiecia
- wyczyszczony ISC (seafoam i srodkiem do EGR)
- wyczyszczona przepustnica
- sprawdzona pompa
_________________
Support Your Local 18
 
 
Cebelek 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-10-15, 12:47   

Ja miałem pękniętą pompę dokładnie tak samo i tym samym miejscu jak na tych dwóch filmikach które są wyżej, skleiłem i jest wszystko w porządku. To pęknięcie jest jak włosek można nie zauważyć, popatrzcie dokładnie
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2019-10-15, 22:20   

A braliście pod uwagę problem z impulsatorem i cewkami ?
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
trupek 15 


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Francja
Wysłany: 2019-10-16, 17:35   

Sprawdzone wszystko co mozliwe. Dzis sprawdzilem jeszcze Swiece (nowe) ale sa biale czyli jakby zamalo paliwa . Jest jakas mozliwosc zeby podniesc mieszanke? Mysle ze to mogloby zalatwic problem.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2019-10-16, 19:27   

Są śruby regulacyjne od mieszanki. Prawdopodobnie to nie pomoże, gdyż ja przez nieuwagę serwisu 2 tygodnie jeździłem z zakręconym powietrzem do oporu. Efekt taki był że max prędkość spadłą do 180 km/h, przy maxie dostawał drgawek i miał dziwny świst przy przyśpieszaniu.
Więc, jak nawet zakręcone powietrze nie zgasi to motocykla.

A tak na marginesie, co ASO na to?
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
trupek 15 


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Wrz 2019
Posty: 12
Skąd: Francja
Wysłany: 2019-10-17, 07:28   

Cztery stacje aso w regionie umywaja rece. Nie znaja motocykla wiec prouja ale to wszystko. Moj stary mchanik mowi ze skoro swiece sa biale to wystarczy podkecic mieszanke ale jak ?. Tymi dwoma srubami nic nie daje. Ostatnia diagnoza to glowny komputer do wymiany , a to sie wiaze z wymiana stacyjki
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2019-10-17, 20:27   

Tak na chłopski rozum, jeżeli białe świece, to za mało paliwa, za dużo powietrza. Powietrza nie ruszałeś... więc za mało paliwa. Może jednak podłącz jakiś manometr pod pompę paliwa i sprawdź czy daje wystarczające ciśnienie.
Spróbuje znaleźć w serwisówce jakie ciśnienie powinno być na pompie paliwowej. Może jednak coś ona nawala. (wiem że sprawdzałeś..... ale czy sprawdzałeś wartość ciśnienia?)
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-10-17, 21:00   

Pan na filmie którego link jest powyżej (youtube) mówi, że ciśnienie pompy pomiędzy 4 a 6At.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group