YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
oring filtra oleju
Autor Wiadomość
rod91 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-12, 09:24   oring filtra oleju

Witam, zabieram się za wymianę oleju w DS650 i prosze o informację (numer katalogowy) oringu pod deklem filtra oleju. Szukałem w necie i na forum i nigdzie nie znalazłem takiej informacji.
Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
VenoMek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 1417
Skąd: Grupa Śląska
Wysłany: 2016-01-12, 10:18   

Dla większości motocykli znajdziesz w necie szukając w ten sposób:
nazwa modelu+parts list

pewnie chodzi Ci o nr 40 z rysunku jak niżej:

http://www.cmsnl.com/yama...08.html#results
_________________
VenoMki: Tomek i Ola (Lilu)
Honda XL1000 V Varadero Travel '08
"Jeśli możesz dotknąć horyzontu, jesteś u kresu swojej podróży."
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2016-01-12, 11:54   

pamiętaj tylko o tym aby odwrotnie nie założyć filtra bo zniszczysz silnik
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
robert_p (vel Hipis) 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 1803
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2016-01-12, 12:00   

Alternatywnie:
Jesteś z Warszawy a więc na pewno znajdziesz sklep który ma oringi w ofercie. Bierzesz w łapkę i do sklepu :) Lub mierzysz, dzwonisz i jak mają atakujesz :) .
W necie bez problemu znalazłem taką firmę.
_________________
Hipis
 
 
Tatuś 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 1166
Skąd: ok Bydgoszczy
Wysłany: 2016-01-12, 12:06   

najprościej kupić filtr razem z oringiem
http://allegro.pl/filtr-o...5010067744.html
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-01-12, 15:49   

Takiego rozwiązania jednak ze swojego doświadczenia nie polecam ;-) .
O-Ring w komplecie był lekko przymaławy, został uszkodzony przez to przy montażu i miałem problem z zaciekami. Kupiłem oryginał i jest gitara :-)
_________________
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-01-12, 18:02   

wymiary O-ringów sa podane. Nie ma potrzeby kopować ASO. A jak w ASO, to nie jest potrzebny nr katalogowy, oni go znajda sami bez problemu. Maja do tego narzędzie odpowiednie narzędzie w postaci wyszukiwarki części.
No, ale skoro nalegasz, to proszę : 93210-64297-00
Tatuś napisał/a:
najprościej kupić filtr razem z oringiem
zwłaszcza, że ów FILTR OLEJU YAMAHA XVS 125 250 650 1100 jest uniwersalny, ale juz O-ringi niekoniecznie. Do jakiego motocykla pasuje ten co jest w opakowaniu ? :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Tatuś 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 1166
Skąd: ok Bydgoszczy
Wysłany: 2016-01-12, 18:43   

Kita napisał/a:
O-Ring w komplecie był lekko przymaławy, został uszkodzony przez to przy montażu i miałem problem z zaciekami. Kupiłem oryginał i jest gitara :-)


ja kupiłem w komplecie i nie było żadnego problemu i pasował jak by był od mojego moto
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-01-12, 19:07   

Tatuś napisał/a:
pasował jak by był od mojego moto
to tylko się cieszyć.
Właściciel XVS 1100 już nie byłby taki happy. Raz, że idą dwa o-ringi, a dwa, że są one inne.

93210-56459-00

93210-54452-00
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Tatuś 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 1166
Skąd: ok Bydgoszczy
Wysłany: 2016-01-12, 19:19   

witek1965 napisał/a:
Właściciel XVS 1100 już nie byłby taki happy


na szczęście rod91 ma DS 650 Custom, więc do Jego motocykla też by pasował.
 
 
rod91 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-14, 10:21   

Dziekuje za informację już zabieram się za szukanie w necie.
Mam jeszcze jedno pytanie jak radzicie sbie z przykręceniem osłony filtra. Czytałem, że potrzebny jest klucz dynamometryczny. Jakos nie uśmiecha mi się kupowanie specjalnie klucza ktory będę używał raz w roku:)
 
 
Tatuś 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 1166
Skąd: ok Bydgoszczy
Wysłany: 2016-01-14, 11:35   

ja dokręcałem do pierwszego oporu plus 1/5 obrotu i jest ok. oczywiście wszystko w wyczuciem
 
 
Kita 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 347
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-01-14, 13:40   

No ja właśnie coraz bardziej zastanawiam się nad kupnem takiego klucza. Bo uwierz mi, że raz w roku on się nie przydaje ;-)
_________________
 
 
Bluesmen 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 113
Skąd: Żagań
Wysłany: 2018-10-04, 17:11   

Ma ktoś z Was zapisane wymiary oringów 93210-54452 (55x....) oraz 93210-56459(56x....) do DS1100?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-10-05, 22:42   

rod91 napisał/a:
Czytałem, że potrzebny jest klucz dynamometryczny.
tak naprawdę to do każdej śruby podany jest moment dokręcania, więc powinno się to robić kluczem dynamometrycznym. Czy to sie robi na wyczucie, czy kluczem, to juz inna sprawa.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
tino2003 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2012
Wiek: 50
Dołączył: 28 Sie 2018
Posty: 67
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-04-05, 10:38   

Macie jakiś filmik gdzie znajduje się filtr oleju w 1100 i jak się do niego dobrać?
_________________
Yamaha Drag Star 1100 '05
Honda GL1800 '01
Honda GL1800 '12
droga jest celem... Freedom
 
 
Bluesmen 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 113
Skąd: Żagań
Wysłany: 2019-04-05, 17:17   

Sprawdź na YT
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2019-04-05, 17:50   

Pod warunkiem, że jest tam gdzie fabryka dała ;D
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 1941
Skąd: Skątowni
Wysłany: 2019-04-05, 19:21   

tino2003, jak w tytule, uważaj na oring, który znajduje się na dolnej śrubie osłony filtra. Lubi się zgubić jak go nie zauważysz.
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 
 
Harakiri 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 31
Dołączył: 04 Lis 2017
Posty: 70
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 2019-04-05, 21:42   

Gdzie tam jest oring? Sprawdzałem dzisiaj serwisówke i jedyny oring, to jest ten duży od filtra



edit w tym linku od VenoMek również nie ma żadnego więcej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group