YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Road Star 1600 nie odpala pół obrotu i cisza
Autor Wiadomość
christiano94 


Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2019
Posty: 11
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2019-12-28, 14:41   Road Star 1600 nie odpala pół obrotu i cisza

Witam wszystkich. Zakupiłem motocykl ze Stanów, miał odpalać a tu gong.
Rozrusznik kręci wałem ale tak jakby nie miał siły nim obkrecic. Aku założone dodatkowo od auta na kablach także akumulator raczej wykluczam. Czy to wina rozrusznika czy szukać dalej? Ktoś może ma jakiś pomysł? Podsyłam link do filmiku jak to wygląda :) https://youtu.be/foub3yYo7zY :nnie:
_________________
Mokrzański
 
 
Ryszard1962 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 62
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 605
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-12-28, 15:18   

Tak jakby aku był słaby , nie może zakręcić silnikiem , spróbuj podładować akumulator , sprawdź również czy silnik obraca odkręć po jednej świecy z cylindrów wbij najwyższy bieg i sprawdź czy możesz przetoczyć moto , jeśli nie to może świadczyć o uszkodzonym silniku
_________________
Pozdrawiam
Rysiek

Do 2016r. Kawasaki VN1500 NOMAD
Od 2016r. Yamaha V Star 1100
Od 2017r. Yamaha Road Star 1600
 
 
christiano94 


Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2019
Posty: 11
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2019-12-28, 16:00   

Tak też już sprawdzałem, jak wbije bieg mogę przetoczyc motocykl i słychać że się kręci wał. Akumulator na kablach od samochodu który napewno jest dobry. Dziwi mnie też że przy tak mocnym akumulatorze w czasie naciśnięcia przycisku start przygasają lekko światła i kontrolki. Nie wiem czy ten model tak ma ale wydało mi się to trochę dziwne.
_________________
Mokrzański
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2019-12-28, 16:05   

Sprawdź "tor prądowy" do rozrusznika. Wygląda na to że po drodze występuje jakiś duży spadek napięcia. Jeśli masz jakiś woltomierz 12V= to podepnij go pod akumulator i sprawdź jak się zachowuje podczas rozruchu.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
christiano94 


Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2019
Posty: 11
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2019-12-28, 16:19   

Właśnie to zrobiłem, nawet pod 2 akumulatorami prąd spada nawet do 6V

[ Dodano: 2019-12-28, 16:19 ]
Jak mogę sprawdzić tor prądowy?
_________________
Mokrzański
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2019-12-28, 16:30   

Nie znam tego moto. Jeśli masz dostęp to sprawdź kable od aku do rozrusznika. Tu trzeba by poprosić o radę użytkowników tego moto.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
christiano94 


Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2019
Posty: 11
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2019-12-28, 16:32   

Dzięki, spróbuję coś pogmerać :)
_________________
Mokrzański
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2019-12-28, 16:34   

Czy masz dostęp do zacisków (wiesz gdzie to jest) rozrusznika ?
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
christiano94 


Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2019
Posty: 11
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2019-12-28, 16:48   

Nie wiem za bardzo o co chodzi. Coś na rozruszniku czy może przekaźnik?
_________________
Mokrzański
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2019-12-28, 16:57   

christiano94 napisał/a:
prąd spada nawet do 6V
Nie prąd a napięcie ! ;p To źle może świadczyć o a) akumulatorze b) o w/w torze prądowym.
To że coś tam usiłuje kręcić oznacza że przekaźnik działa. Jakbyś miał dostęp do zacisków rozrusznika to można by zmierzyć a) jakie napięcie dostaje rozrusznik; b) jaki jest spadek napięcia na plusowym odcinku (kablu) pomiędzy aku a rozrusznikiem; c) jaki jest spadek napięcia na minusowym odcinku pomiędzy aku a rozrusznikiem.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
christiano94 


Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2019
Posty: 11
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2019-12-28, 17:44   

Minus na akumulatorze, plus na rozruszniku spada do 4.9v a jak puszczę start to chwilowo nawet pokazuje napięcie minusowe jakieś -2V
Minus na rozruszniku, plus na akumulatorze spada do 5,5V
Minus na akumulatorze, plus na akumulatorze spada do 6V
Minus na rozruszniku, plus na rozruszniku spada do 4,5V

Oczywiście wszystkie pomiary skaczą 10v, 8v, 5v i do maksymalnie takich jak napisałem wyżej. Czy o to chodziło?
_________________
Mokrzański
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2019-12-28, 17:53   

Czy te pomiary są podczas rozruchu ?
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
christiano94 


Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2019
Posty: 11
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2019-12-28, 17:55   

Tak, podczas rozruchu
_________________
Mokrzański
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2019-12-28, 18:00   

Zakładając że akumulator daje te 12V to do rozrusznika dochodzi za małe napięcie. Coś po drodze robi zbyt duży spadek napięcia. Napięcie na odbiorniku (rozruszniku) to jest napięcie akumulatora minus spadki napięć na przewodach "po drodze".

[ Dodano: 2019-12-28, 18:05 ]
Odłącz rozrusznik od przewodów. Zmierz napięcie na przewodach po "zapodaniu" rozruchu.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
christiano94 


Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2019
Posty: 11
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2019-12-28, 18:19   

10,4V napiecie na przewodach od rozrusznika
_________________
Mokrzański
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2019-12-28, 18:29   

christiano94 napisał/a:
10,4V napiecie na przewodach od rozrusznika

Od czy DO rozrusznika ?
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
christiano94 


Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2019
Posty: 11
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2019-12-28, 18:34   

Plus od miernika wziąłem od kabla który idzie do rozrusznika na plus, a minus miernika do ramy i sprawdzałem napięcie po naciśnięciu start

[ Dodano: 2019-12-28, 18:35 ]
Oczywiście na odpietym rozruszniku
_________________
Mokrzański
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2019-12-28, 19:03   

christiano94 napisał/a:
Oczywiście na odpietym rozruszniku
To powinieneś mieć takie same (no prawie) napięcie jak na akumulatorze /ach. Pisałeś że startowałeś z dwóch akumulatorów. Może być tak że jeden z nich jest już padnięty i obciąża ten drugi. Zrób rozruch z pewnego akumulatora.

[ Dodano: 2019-12-29, 09:27 ]
Jeśli masz dostęp do zacisków rozrusznika to można by podać napięcie bezpośrednio z akumulatora. Jak zastartuje to znaczy że na pewno problem w "torze prądowym".
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2019-12-29, 10:35   

Kolego weź po prostu sprawny akumulator i podłącz bezpośrednio do instalacji motocykla, objawy jakie opisałeś w pierwszym poście świadczą o padniętym aku,
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
lenio 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: słomniki/KRK
Wysłany: 2019-12-29, 12:43   

walnięty aku , tak jak pisze Rob weż sprawny aku i podlącz , napięcie napięciem ale sila rozruchu dupa
_________________
Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group