YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
REGULATOR NAPIĘCIA V-Star 1100
Autor Wiadomość
senio 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Posty: 97
Skąd: Koło.wlkp
Wysłany: 2010-05-01, 23:44   REGULATOR NAPIĘCIA V-Star 1100

Przeszukałem forum. Nie znalazłem odnośnie 1100. Odnośnie 650 jest tu :

http://yamaha-dragstar.pl...er=asc&start=20

Chodzi mi o to gdzie jest umiejscowiony regulator napięcia w V-Starze 1100 Calsic. Nie chcę rozkopać pół motocykla żeby go odnaleźć. Może ktoś już to odkrył i się podzieli informacją gdzie go szukać ?. Najlepiej łopatologicznie odkręć to i to i tam jest. Fotka umiejscowienia regulatora mile widziana :)

Jak był taki temat proszę o wskazanie go bo nie mogę znaleźć.
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kiszka 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 39
Posty: 626
Skąd: JANKES(Zwardoń)
Wysłany: 2010-05-02, 07:51   

Kapa taka mała pod wydechem-troszkę trudno odkręcić i wyjąc regler z przykręconym wydechem.
http://yamaha-dragstar.pl/download.php?id=3040






edit vaaks
_________________
Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
senio 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Posty: 97
Skąd: Koło.wlkp
Wysłany: 2010-05-02, 10:03   

kiszka napisał/a:
Kapa taka mała pod wydechem-troszkę trudno odkręcić i wyjąc regler z przykręconym wydechem.


Rozumiem w takim razie że pod tą pokrywką tak ?

Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pandzioch2003 



Rocznik: 2002
Wiek: 36
Posty: 200
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-02, 10:39   

Dokladnie pod ta pokrywa. Tyle ze jest ja trudna zdjec, bez zdejmowania wydechow.
_________________
Współtowarzysze
ISRA 31256
 
 
senio 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Posty: 97
Skąd: Koło.wlkp
Wysłany: 2010-05-02, 11:17   

pandzioch2003 napisał/a:
Dokladnie pod ta pokrywa. Tyle ze jest ja trudna zdjec, bez zdejmowania wydechow.


Ok.Dzięki. Zlokalizowany i wyjęty. Raczej do wymiany bo ma przerwana gumową izolację a ładowanie jest na poziomie 18wolt. Po odpaleniu lightbarów ładuje normalnie 13 wolt ale to dlatego że więcej alternator nie wydoli podać.
 
 
pandzioch2003 



Rocznik: 2002
Wiek: 36
Posty: 200
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-02, 11:30   

Jak bedziesz kupowal to zwroc uwage na gniado pod wtyczke - sa dwa rodzaje - na male i duze piny.
_________________
Współtowarzysze
ISRA 31256
 
 
senio 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Posty: 97
Skąd: Koło.wlkp
Wysłany: 2010-05-02, 12:49   

pandzioch2003 napisał/a:
Jak bedziesz kupowal to zwroc uwage na gniado pod wtyczke - sa dwa rodzaje - na male i duze piny.


Wiem już bo popatrzyłem sobie na te regulatory yamahy. Mój jest na cienkich pinach 6 sztuk o symbolu SH650D-11. ten wydaje mi się identyczny :

http://cyklo-motorelektry...products_id/322

Macie jakieś inne źródła może bardziej sprawdzone / potwierdzone odnośnie kupna takiego regulatora.
 
 
krzycho_r 


Rocznik: 2000
Posty: 51
Skąd: Kolno
Wysłany: 2011-06-24, 01:15   

Witaj

Przydażyła mi się kilka dni temu mała awaria. Jadwiga zaniemogła. :beczy:

Wybrałem się z kumplem do Augustowa , ale niestety po krótkim postoju na kawę w Mikołajkach kontrolki zgasły natychmiast po naduszeniu przełącznika rozrusznika.
Sprawdziłem bezpieczniki- Oki.
Czyżby aku , który założyłem w maju ?
Aku był tak goracy, że nie dało się go wziąć w łapy. Sprawdziłem go na zwarcie cienkim kabelkiem i diagnoza była jedna- zero prundu.

Do domu wróciłem na "holu"
Jadźka dostała nowy akumulator . Po pomiarze ładowania okazało się , że ma 18V na wolnych obrotach i rośnie. Regulatorek do wymiany. Udało mi sie załatwić jakieś używki , ale i te były padnięte. W końcu w prezencie dostałem nowy regulatorek od Hondzi(wiekszej mocy). Po przelutowaniu kabelków wszystko działa jak należy. Przejechałem 500 km i już tak zostanie. Szkoda tylko , że Jadwiga puściła się z Hondzią :>

P.S.
Jestem bogatszy o nowe doswiadczenie
_________________
Junaczysko znów furcy aż miło:)
Pozdrawiam Krzycho_R
http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 28
Posty: 1410
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2011-06-27, 14:32   

Dlatego fajne są bajeranckie chromowane wskaźniki napięcia na kierownicę ;)
Cieszyć się tylko, że napięcie było na poziomie 18v a nie znacznie wyższym ......

Wtedy cała elektryka by się ładnie popaliła ..... (bezpieczniki nic by nie pomogły).
_________________
NIE CHCESZ KORZYSTAĆ Z FORUM ?? ZMIEŃ DANE W PROFILU I NIE LOGUJ SIĘ NA FORUM ! NIE MA KASACJI KONT ORAZ ZMIANY NAZWY UŻYTKOWNIKA !
 
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 56
Posty: 3356
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2011-06-27, 16:44   

krzycho_r napisał/a:
W końcu w prezencie dostałem nowy regulatorek od Hondzi(wiekszej mocy). Po przelutowaniu kabelków wszystko działa jak należy. Przejechałem 500 km i już tak zostanie. Szkoda tylko , że Jadwiga puściła się z Hondzią :>

P.S.
Jestem bogatszy o nowe doswiadczenie


Napisz coś o sposobie przerobienia, kosztach przeróbki, cenie regulatora z Hondy.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900
XL1000 Varadero

Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
krzycho_r 


Rocznik: 2000
Posty: 51
Skąd: Kolno
Wysłany: 2011-06-28, 12:48   

Kozak_Barabasz napisał/a:
...
Cieszyć się tylko, że napięcie było na poziomie 18v a nie znacznie wyższym ......

Wtedy cała elektryka by się ładnie popaliła ..... (bezpieczniki nic by nie pomogły).


Napięcie na aku było 18 Volt na tylko na wolnych (jak pisałem wcześniej)
Na średnich siegało grubo ponad dwadzieścia kilka Volt. Widziałem sfajczone zegary i całe motocykle , dlatego nie próbowałem nawet sprawdzić jakie napięcie osiąga na wyzszych obrotach.
A co do wskaźnika , to w Junaku posiadam amperomierz zaadoptowany z Triumph'a
I myślę o czymś podobnym do Jadwini.Ważne , aby był to Amperomierz nie Voltomierz.


Merlin napisał/a:


Napisz coś o sposobie przerobienia, kosztach przeróbki, cenie regulatora z Hondy.

Tak jak pisałem wcześniej regulator dostałem za free , a przeróbka... no cóż potrzebne było jedynie gniazdo ze starego regulatorka i przylutować kabelki. Trochę cyny kilka centymetrów koszulki i izolacji - to całe koszta.
Jeśli interesuje Cię dokładny opis podłączenia to mogę zrobić fotki
_________________
Junaczysko znów furcy aż miło:)
Pozdrawiam Krzycho_R
http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR
 
 
Budyniasty 



Rocznik: 2000
Wiek: 33
Posty: 297
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-19, 14:06   

CZy w customie regiel jest w tym samym miejscu co w classicu? (r.2000)
i jakie ma oznaczenie? też takie samo jak w classicu?
_________________
1100 Custom!
Blues to korzenie reszta muzyki to owoce
 
 
Bulioner 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Posty: 21
Skąd: Skrzynice-Kolonia
Wysłany: 2017-06-22, 19:11   

A ja mam taki problem, że padły mi już dwa rygle. Pierwszy rok temu. Dopóki akumulator mógł, to ratował instalację. Jak się ugotował, to wszystko zabłysło, sfajczyły się wszystkie żarówki i zgasło. Na szczęście była noc więc zauważyłem i zgasiłem moto. Dzięki temu po wymianie regla działało jak trzeba. Problem tylko, że zamontowałem zamiennik (oryginały mają cenę z czapy). Wytrzymał koło 6000 km. Padł na ostatniej paradzie tym razem robiąc zwarcie.
Pytanie: jaki zamiennik użyć żeby wytrzymał i nie było dużo przeróbek. Swoją drogą na zdrowy rozum regul to regul. Napięcia z alternatora i odbiór w większości moto jest podobny. Skąd pomysł na taką cenę regulatora akurat w Dragu?
_________________
Piotrek
 
 
wojs40 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 51
Posty: 98
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-07-08, 12:33   REGULATOR NAPIĘCIA V-Star 1100 - ot

Powiedzcie proszę jaka jest różnica między regulatorami napięcia? Otóż można kupić nówkę do DS 1100 za 100 zł i można kupić za 350 zł. Czy warto?
_________________
"BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ...
Ostatnio zmieniony przez ciecio 2018-07-08, 19:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14001
Skąd: gdzieś z zadupia

Wysłany: 2018-07-08, 20:10   

Bulioner napisał/a:
Skąd pomysł na taką cenę regulatora akurat w Dragu?


sam sobie odpowiedziałeś
Cytat:
Pytanie: jaki zamiennik użyć żeby wytrzymał i nie było dużo przeróbek.
Bulioner napisał/a:
oryginały mają cenę z czapy
jeżeli jest to zamiennik, to nie ma żadnych przeróbek.

[ Dodano: 2018-07-08, 20:21 ]
https://www.partzilla.com...4XY-81960-00-00 jak na oryginał, to cena do przyjęcia
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
arkadiuk 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 36
Posty: 32
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2018-07-17, 17:44   

Cześć,
Z góry przepraszam jeśli pominąłem podobny do mojego temat , lecz szukałem czytałem i nie znalazłem ;)

Do rzeczy, Aku zaczął mi płatać figle ( częste rozładowywanie, a nawet brak doładowania po ok 40km jazdy)- ładowałem w domu akumulator 12h prądem ok 1A i pomierzyłem napięcia po założeniu do moto i niespodzianka:

-Napięcie na aku przy wyłączonym zapłonie 12,75V
- Napięcie na aku przy wolnych obrotach ok 14,2V

aleee...

- po odkręceniu manetki pojawia się napięcie ok 18V

czyżby Regulator walnięty?
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14001
Skąd: gdzieś z zadupia

Wysłany: 2018-07-17, 21:49   

raczej tak. 18V to zdecydowanie za dużo.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
arkadiuk 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 36
Posty: 32
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2018-07-18, 19:14   

Jak myślicie? Jest szansa, że aku jeszcze chwilę pożyje po wymianie regulatora (który zresztą już do mnie jedzie)?
 
 
wojs40 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 51
Posty: 98
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-07-19, 12:47   

No cóż, ja bym na razie nie kupował nowego, podjedź do elektryka samochodowego i tam ci sprawdzą sprawność obecnego akumulatora. Wtedy podejmiesz decyzję.
_________________
"BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta