YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Chcę pójść o level wyżej z Draga 650 na 1100 Silverado
Autor Wiadomość
Fisz 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 40
Posty: 38
Skąd: gm. Stare Babice
Wysłany: 2018-06-19, 06:50   Chcę pójść o level wyżej z Draga 650 na 1100 Silverado

Cześć Wam. Jednak odczucie " mocy przybywaj" i mnie dopadło w drugim sezonie. Mam na oku oryginalnego Silverado 1100 i może w tym tyg kupię. Jeździłem w zeszły weekend na Dragu 1100 kolegi (mobilek70 dzięki raz jeszcze) i bardzo mi się spodobało. Jednakże na moim Customie i siodle mustanga siedzi mi się wygodniej, niżej. Nie twierdzę, że źle, ale inaczej. Wygodniej manewrować, może kwestia wagi. Wiem, może to też kwestia przyzwyczajenia.
Proszę Was o porady i o Wasze odczucia szczegolnie tych z Was co się przesiedli z 650 na 1100. Znam kobiety co też przeszły na wyzszą stronę mocy i dają radę :)
Kocham swoje pierwsze moto wiec trudno będzie mi się z nim rozstać. Jest to ten pierwszy, dziewiczy cukiereczek. W miasto ok, ale w trasie troche brakuje tej mocy.
Dziękuję z góry za zachęty do zmiany na 1100 jak i te które okażą się bym nie zmieniał, bo np w mieście będzie mi się lepiej manewrowało 650.

Pozdro
Fisz
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Posty: 1650
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2018-06-19, 07:01   

Po 650 możesz spokojnie rozglądać się za 1600-1700, i to jest dobra zmiana, manewrowanie na mieście tak jak 1100 a przyjemność z jazdy inna
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
robert_p 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Posty: 1414
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2018-06-19, 09:00   

Ja tak jak pisał Robrob poszedłem od razu w 1700 i była wielka frajda :)
Jeśli nie chcesz mieć różnicy w siedzeniu, poza mocą oczywiście , wybierz 1100 custom .
Spokojnie dasz radę i śmiało zmieniaj. Jak 1100 będzie mało pójdziesz wyżej. Zmiany są fajne :)
_________________
Hippis
Ostatnio zmieniony przez robert_p 2018-06-19, 09:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
teper 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 47
Posty: 705
Skąd: Pacew
Wysłany: 2018-06-19, 09:01   

Fisz, mam radka do sprzedania zapraszam na kawę
_________________
If you want to be happy
for a day, drink
If you want to be happy
for a year, marry
If you want to be happy
for a lifetime, ride a motorcycle
 
 
GREEN67 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Posty: 415
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2018-06-19, 09:26   

Fisz, też przesiadłem Się z DS650 na RS1700,także spoko dasz radę na DS1100.
_________________
,,Racja jest jak dupa,każdy ma swoją" J.Piłsudski
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 40
Posty: 727
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: 2018-06-19, 09:46   

RS1700
_________________
Stowarzyszenie Motocyklowe Filii Patriae
 
 
Kita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 32
Posty: 302
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-06-20, 07:51   

Podczepiam się pod temat, Fisz, mam nadzieję że się nie pogniewasz?
Fisz napisał/a:
Kocham swoje pierwsze moto wiec trudno będzie mi się z nim rozstać.

Mam to samo, z tym że dorzuciłbym pierwszy chooper ;) . I szczerze powiedziawszy, gdyby nie pewne braki właśnie tej mocy, to w życiu bym się nie przesiadał... Przeżyłem już 4 fantastyczne sezony na tej maszynie i przekonany jestem że jeszcze wiele lat mogłaby mi z powodzeniem służyć :czoper:
Myślę żeby przesiąść się na MS1300, nie wiem dlaczego ale po prostu podoba mi się ta maszyna.

teper, możesz jakoś zaprezentować swoją maszynę? Może bym się skusił ;) .
_________________
 
 
teper 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 47
Posty: 705
Skąd: Pacew
Wysłany: 2018-06-20, 08:42   

Motocykl jest teścia RS1700 z 2009 roku, ogloszenia jeszcze nigdzie nie ma podaj email na pw to Ci wyślę zdjecia. Cena 21500
_________________
If you want to be happy
for a day, drink
If you want to be happy
for a year, marry
If you want to be happy
for a lifetime, ride a motorcycle
 
 
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Posty: 1550
Skąd: wa wa west
Wysłany: 2018-06-20, 19:23   

Wow, taka cena za RS z 2009, dobra cena ;D
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Człowiek nie jest pijany, dopóki leży o własnych siłach.
 
 
sly1078 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 39
Posty: 1195
Skąd: Dragoni - Wrocław
Wysłany: 2018-06-20, 19:41   

Ja też przesiadłem się z 650 Custom na Road Stara 1700 . Ani razu nie żałowałem tej decyzji. Rozważ taką opcję
_________________
https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw
 
 
 
Fisz 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 40
Posty: 38
Skąd: gm. Stare Babice
  Wysłany: 2018-06-21, 09:01   

Koledzy, mam wielką ochotę zmienić moto ale mimo tego że to po prostu rzecz nabyta jakoś po roku nie mogę tego zrobic mentalnie, jakbym miał oddać swoje wyczekiwane pierwsze dziecko do adopcji, w inne ręce. Biję się ostatnio z myślami...zostaw go jest Twój cukiereczek, a zaraz przeglądam co chwile ogłoszenia i nie mogę spać :( czy wy tez tak mieliście?
poza tym tego już znam objechałem 2 tys mil i nic...nic się nie dzieje...czasem dwójka nie wejdzie bo za lekko w górę daję :) no i boję sie że kupię a okaże się szrot gorszy niz mój 650...

kolejna sprawa... tym 650 przeciskam się po mieście jak na rowerze... niestety w moto powyżej litra chyba byłoby mi juz nie tak łatwo. Wczoraj kolegę wiozłem , szczupaka 60kg i powiem tak...poczułem się jak za dawnych lat kiedy na motorynce przewoziłem drugą osobę, mocy przybywaj ! !!!! bardzo słabo się jechało. mocy ledwo co, ale nie mówię że nie dało się jechać by co niektórych nie urazić haha.

Reasumując, po powrocie z wakacji tj na początku sierpnia będę wykonywał myślę poważne ruchy wystawiająć mojego na sprzedaż, chyba że w rozliczeniu go oddan zamieniając na większy. Czekam na coś ciekawego co będzie miał Polkom bo mam do niego 6km :)
są jeszcze jakieś Motomaliny ale to spory kawałek drogi....

niebawem wrzucę linka ze zdjęciami w grupie sprzedam :( choć się tego boję.
 
 
kusy 



Model: MS1900
Rocznik: 2013
Posty: 199
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-06-21, 09:44   

Z tą zamianą to sobie odpuść. To ty szukasz moto a nie ono ciebie. Po drugie ,wiesz na czym polega zamiana? Kto kogo bardziej zrobi w chu.a.
Ja swoje pierwsze "dziecko" ( DS 650 ) sprzedałem po trzech sezonach. Powód? Przejechałem się 1600. Od razu zachorowałem na te gabaryty i moc. W mojej stajni do tej pory były 3 x 1700 a obecnie szczyt moich marzeń motocyklowych Roadliner S 1900. Nie wahaj się i spełniaj swoje marzenia motocyklowe.
_________________
XV 1900 ROADLINER S
 
 
Fisz 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 40
Posty: 38
Skąd: gm. Stare Babice
Wysłany: 2018-06-21, 10:00   

GREEN67, spajk77, ale RS 1700 są na pasku, ponoć zawsze lepszy kardan, a jak słyszałem tu i tam że pasek bywa tez problemowy a to że na zanieczyszczenia trzeba uważać, a to że cos tam trzeba dokręcać itp itd... wrócę z wakacji i rusze wiec z tematem na ostro. Nkestety nie mam sie jak przejechac na RS czy MS 1700 a 1300 ...na DS m1100 mobilka70 już jechałem ale zapomne za miesiac jak to było :)
Pozdro.
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2016
Wiek: 41
Posty: 1196
Skąd: Złotoryja&WDL
Wysłany: 2018-06-21, 11:00   

Fisz, słyszysz sam siebie ?? ws rodzaju napędu..... ponoć.... ;)
Na pasie masz spokój tzn trzeba sprawdzić dla bezpieczeństwa naciąg i NIC więcej, jest tu z nami w grupie Kolega który ma napasie ponad 100tys czy na tym samym nie wiem ale jak by to było lipne rozwiązanie nie jeździł by tyle na takim moto.
Mój MS1300 37tys na pasie bez najmniejszych problemów kolejny już 20tys
Jak napisał kusy szukaj moto które Tobie podejdzie a nie patrz czy to wał czy pas, OK omijaj łańcuchy ;)
Jak już polatałeś potrzebujesz trochę mocy więc 650>>1100 może być mało ;)
LwG
_________________
Pozdrawiam Tomek


WDL na FB

http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
SATURIAN 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 19
Posty: 1025
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2018-06-21, 13:36   

Fisz napisał/a:
jakbym miał oddać swoje wyczekiwane pierwsze dziecko do adopcji, w inne ręce. Biję się ostatnio z myślami...zostaw go jest Twój cukiereczek,


Chłopie , mam nadzieję , że piszesz to po pijaku ......, bo tylko tak to sobie tłumaczę :nie_wiem:
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Posty: 5038
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-06-21, 18:37   

Fisz napisał/a:
ponoć zawsze lepszy kardan, a jak słyszałem tu i tam że pasek bywa tez problemowy a to że na zanieczyszczenia trzeba uważać, a to że cos tam trzeba dokręcać itp itd...
jeszcze będziesz błagał o pas , jak ci wał nawali ;D to pas jest bardziej bezobsługowy, niż wał. Rozmawiaj tylko z tymi, co jeździli na pasie , a nie z tymi,co ponoć.....

Fisz napisał/a:

kolejna sprawa... tym 650 przeciskam się po mieście jak na rowerze... niestety w moto powyżej litra chyba byłoby mi juz nie tak łatwo.
a porównałeś sobie wymiary czy tylko chyba ?
  
 
 
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Posty: 1550
Skąd: wa wa west
Wysłany: 2018-06-21, 19:38   

Fisz, kup DS 1100 i będzie pan zadowolony, po co masz mieć problemy z pasem :nie_wiem:
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Człowiek nie jest pijany, dopóki leży o własnych siłach.
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 40
Posty: 727
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: 2018-06-21, 22:44   

pyra napisał/a:
Fisz napisał/a:
ponoć zawsze lepszy kardan, a jak słyszałem tu i tam że pasek bywa tez problemowy a to że na zanieczyszczenia trzeba uważać, a to że cos tam trzeba dokręcać itp itd...
jeszcze będziesz błagał o pas , jak ci wał nawali ;D to pas jest bardziej bezobsługowy, niż wał. Rozmawiaj tylko z tymi, co jeździli na pasie , a nie z tymi,co ponoć.....


pas, pas, pas. kardan zabiera duzo mocy i trza sie o niego troszczyc. pasa nie dotykalem od zakupu moto. aktualny przebieg ~51000km.



Fisz napisał/a:
kolejna sprawa... tym 650 przeciskam się po mieście jak na rowerze... niestety w moto powyżej litra chyba byłoby mi juz nie tak łatwo.


a za mna jadacym na 1900 nie nadazales sie przeciskac :P to nie o grubosc motocykla a o kierownika idzie ;)
_________________
Stowarzyszenie Motocyklowe Filii Patriae
 
 
mobilek70 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 48
Posty: 117
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-06-22, 00:38   

spajk77 napisał/a:
nie o grubosc motocykla a o kierownika idzie ;)


Spajk bez przesady taki najchudszy to ty nie jesteś :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
DRAG STAR 1100


wszystko jest możliwe wystarczy bardzo chcieć i w to uwierzyć :)
 
 
jaro 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Posty: 3623
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2018-06-22, 06:33   

Każdy chwali swoje, a najwięcej jest o RS 1700. Więc przewrotnie zadam pytanie co w nim jest takiego najlepszego?. Jeździłem DS 650(około 24 tyś km) potem był DS1100 (około 40tyś km), teraz jest MS1300 (ponad 27tyś km). Dodam że jeździłem też MS1700, VTX 1300, VTX 1800, Yamaha Super Tenere, HD Electra Glide (4 tyś km). Co bym teraz najchętniej kupił ? i tu niespodzianka DS 1100. Bo to nim najlepiej mi się jeździło. Jak znajdę odpowiednią sztukę to kupię.
Fisz, Masz ochotę przymierzyć się do MS1300, to zapraszam masz blisko, a przy okazji pogadamy o odczuciach z jazdy różnymi motocyklami.

[ Dodano: 2018-06-22, 06:35 ]
mobilek70, Ciebie też zapraszam ;D
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta