YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Kłopot z manetka gazu i mocą
Autor Wiadomość
stasork 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2000
Posty: 69
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-02-13, 17:59   Kłopot z manetka gazu i mocą

Witam. Dzisiaj zauważyłem że moja manetka gazu nie chce odbijać. Żeby odciąć gaz musiałem manualnie przykręcić gaz. Ponadto zauważyłem gwałtowny spadek mocy silnika! Tira nie potrafię wyprzedzić, a żeby ruszyć z pod świateł musiałem mocno gazować. Gdzie jesienią „przypieprzyć” potrafiłem nieźle, to teraz nie potrafię rozwinąć 100 na liczniku. Zastanawiam się czy te 2 kłopoty ni są ze sobą zkorelowane. Być może jest za zimno, filtr powietrza zatkany, gremlin kajś wyskoczył? Zaznaczę że silnik pracuje równo. I większość zimy jednak nim jeździłem (poza najgorszymi dniami). Ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem?
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba 2 dni poczekać.
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14017
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2015-02-13, 18:03   

stasork napisał/a:
Dzisiaj zauważyłem że moja manetka gazu nie chce odbijać.
w jakim stanie są linki ? Odczep od strony gaźnika i sprawdź czy lekko chodzą. Przy okazji sprawdzisz, czy działa prawidłowo "półksiężyc" do którego są przypięte.
Czas 15 minut, no chyba, że z wypiciem piwka, to więcej. Nie potrzeba skomplikowanych narzędzi ani specjalistycznej wiedzy. Nic nie można zepsuć.

[ Dodano: 2015-02-13, 18:05 ]
stasork napisał/a:
filtr powietrza zatkany
no to to chyba łatwo sprawdzić, i raczej nie ma nic wspólnego z cięzko pracującymi linkami, czy półksiężycem. Linki oczywiście mogły zamarznąć, ale to tez można szybko sprawdzić.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
VenoMek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Wiek: 36
Posty: 1427
Skąd: Grupa Śląska
Wysłany: 2015-02-13, 18:05   

Problem nie odbijania gazu to nienasmarowane linki. Sprawdź jak się zachowuje manetka na skręconej maksymalnie kierownicy, raz w lewo raz w prawo.
Co do braku mocy :nie_wiem: może być wiele powodów... Może coś z linkami rzeczywiście. Sprawdź czy jak odkręcasz na maksa czy otwiera całkiem przepustnice...
_________________
VenoMki: Tomek i Ola (Lilu)
Honda XL1000 V Varadero Travel '08
"Jeśli możesz dotknąć horyzontu, jesteś u kresu swojej podróży."
 
 
stasork 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2000
Posty: 69
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-02-13, 18:34   

Linki są nasmarowane, kupione nowe rok temu.
Problem powstał właściwie nagle dziś po południu dlatego zastanawiam się czy nie są z sobą powiązane. Na luzie dość żwawo wchodzi na max obroty.
Motor to oczywiście DS1100 (2000r.)
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba 2 dni poczekać.
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14017
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2015-02-13, 18:37   

stasork napisał/a:
kupione nowe rok temu.
to o niczym nie świadczy, pęknie jeden, czy dwa druty i już będzie się zacinać w pancerzu.. Jak nie odepniesz i nie poruszasz ręcznie to nie sprawdzisz. Potem półksiężyc, może tam leży przyczyna, może sprężyna. Na odległość trudno cokolwiek wyrokować.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
stasork 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2000
Posty: 69
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-02-14, 14:59   

Linki chodzą gładko bez zarzutów. Sam gaźnik też nie chodzi topornie. Sprężyna nie jest rozciągnięta, poprawnie zamocowana.
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba 2 dni poczekać.
 
 
Orlanos 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Posty: 53
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2018-07-09, 20:29   

Witam,

A mi sie wlasnie rozjechala sama manetka gazu. Co za numer...metal obraca sie na wewnetrznym plastyku. Powoli bardzo, tak ze jechac sie da, ale jednak. Mieliście cos takiego?
To sie da naprawic?

Pozdrowka!

Orlanos
_________________
Orlanos
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5086
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-07-09, 20:36   

Prawie każdy z akcesoryjnym i manetkami. ;D na szybko wystarczy kropelka, ale są lepsze kleje
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Orlanos 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Posty: 53
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2018-07-09, 20:42   

Dzieki - widzialem ze juz to klejone bylo na jakims sylikonie albo czyms takim.
Skoro to jest na klej to nie ma problemu cos znajde:)

LWG!
_________________
Orlanos
 
 
Miron 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Posty: 1590
Skąd: wa wa west
Wysłany: 2018-07-09, 22:11   

Orlanos, miałem to kilka razy i pewnie jeszcze będę miał. Owiń kierę taśmą izolacyjną, nałóż butapren i wciśnij manetkę, będzie pan zadowolony ;D
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
"Nic dwa razy się nie zdarza"
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2016
Wiek: 41
Posty: 1215
Skąd: Złotoryja&WDL
Wysłany: 2018-07-10, 08:00   

stasork, zobacz na to jest klej do manetek RENTHAL G101

usunięty link tymczasowy, regulamin pkt.20 //ciecio
_________________
Pozdrawiam Tomek


WDL na FB

http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
Ostatnio zmieniony przez ciecio 2018-07-10, 09:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2558
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2018-07-10, 08:10   

A jakie szczególe właściwości ma / ma mieć taki klej do manetek, że nie może być przysłowiowa "kropelka" ?
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !

Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2016
Wiek: 41
Posty: 1215
Skąd: Złotoryja&WDL
Wysłany: 2018-07-10, 08:30   

OldDiver, ma być po zaschnięciu elastyczny, kropelka jest ciałem stałym po użyciu
_________________
Pozdrawiam Tomek


WDL na FB

http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2558
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2018-07-10, 08:44   

No to daję głowę że te dedykowane kleje to coś na bazie … butaprenu ;p
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !

Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
Pio Trek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 54
Posty: 614
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-07-10, 12:44   

u mnie regulacji linki pomogla, 5 min roboty
_________________
.

Honda Shadow 750 Spirit


you're never too old to Rock'n Roll ...
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14017
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2018-07-10, 18:42   

OldDiver napisał/a:
No to daję głowę że te dedykowane kleje to coś na bazie … butaprenu ;p
szafujesz waść swoim życiem ;D a jak się okaże, że na bazie silikonu ? to co ? ucinamy
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Posty: 2558
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2018-07-10, 19:15   

Silikon to niw klej !
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !

Deflektor kolanowy w ... łykend - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/ds/deflektor.pdf

Mój znak rozpoznawczy na moto i kamizelce:
 
 
witek1965 



Model: PLECACZEK
Rocznik: 2008
Wiek: 91
Posty: 14017
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2018-07-10, 23:15   

OldDiver napisał/a:
Silikon to niw klej !
skoro tak twierdzisz. Nie będę Cie uświadamiał, napomknę tylko delikatnie, że jesteś w wielkim błędzie. ;/ zerknij sobie na taką pozycję jak MONTAGEFIX - AQ
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
Orlanos 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Posty: 53
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2018-07-15, 20:09   

Uzyłem zwyklego butaprenu - działa bez zarzutu.
Narazie tydzień ale chyba to najlepsze rozwiazanie.
Swoja drogą niezłe gówno te manetki akcesoryjne. No chyba ze ktoś już się nimi bawił.
_________________
Orlanos
 
 
Miron 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Posty: 1590
Skąd: wa wa west
Wysłany: 2018-07-15, 20:14   

Trzeba było jeszcze kiere owinąć taśmą izolacyjną
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
"Nic dwa razy się nie zdarza"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta