YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Przykręceniem Gmola z Prawej Strony
Autor Wiadomość
Dzik 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 53
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 15
Skąd: Czeladź
  Wysłany: 2018-04-21, 21:22   Problem z Przykręceniem Gmola z Prawej Strony

Witam - mam problem z przykręceniem gmola z prawej strony motocykla . Po wykręceniu starego gmola nie mogę przykręcić z prawej strony nowego nie da się wkręcić śrub ponieważ nie chcą wejść w otwory do których był przykręcony stary . Chodzi mi o otwory w ramie i w blasze która wychodzi z pod silnika . Z gmolem wszystko jest ok ! Doradźcie co może być przyczyną że ta blacha przystawiła te otwory w ramie :beczy: . po niżej przedstawiam fotki jak to wygląda otwory nie pasujące zaznaczone na czerwono :) Za pomoc z góry dzięki .

IMAG0033.jpg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 306.29 KB

IMAG0032.jpg
Plik ściągnięto 12 raz(y) 308.11 KB

IMAG0035.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 298.07 KB

_________________
Jestem Stary Niedołężny Ale Motor Mam Potężny :-)
 
 
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 1937
Skąd: Skątowni
Wysłany: 2018-04-21, 21:39   

Sprawdź, czy otwory z nowego gmola, zgadzają się ze starym. Jeżeli tak, to sprawdź czy może ta blacha nie jest gdzieś poluzowana. No i jaki to motocykl ??
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 
 
Dzik 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 53
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 15
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-04-21, 22:48   

Z gmolem jest wszystko w porządku , blacha która wychodzi z pod silnika nie pasuje z otworami ramy gdzie jest gwint żeby wkręcić śruby z gmolem tak jak jest na zdjęciach , wydaje mi się że może silnik się troszkę przesuną i jest dupa :| motocykl to Drag Star 1100 Classic
_________________
Jestem Stary Niedołężny Ale Motor Mam Potężny :-)
 
 
ADi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 962
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-04-21, 23:46   

Spróbuj wkręcić same śruby bez gmola. Już nie pamiętam jak to jest w Drag Starze, a na Twoich zdjęciach niewiele widać jednak nie wydaje mi się, żeby mógł przesunąć się silnik po odkręceniu gmola. Jeśli śruby wejdą przez blachy i da się je wkręcić bez gmola, to jednak musi być wina gmola. Spróbuj jeszcze zamocować stary gmol. Jeśli się uda, to znów wychodzi wina nowego gmola. Jakoś wszystko mi się składa w logiczny ciąg, że to wina nowego gmola, bo przecież wcześniej było ok. A skąd wiesz, że to na pewno nie wina nowego gmola?
_________________
- XV 1900 '14 SCL
- R 1200R '16
- FZ8na '16
ex =======
- DS 1100 '09
- MS 1900 '08
- XV 1900 '09
- XV 1900 '13
- FZ6n S2 '07
- R 1200R '13
- XJ600 '13
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-04-22, 06:54   

Jeśli to coś błyszczące chromem na pierwszym planie to nowy gmol, to widać przecież, że ma on inny rozstaw otworów niż to co masz w ramie. To nie może pasować.
 
 
Dzik 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 53
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 15
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-04-22, 08:18   

Na zdjęciach widać wyraźnie że na pierwszym planie jest gmol z którym wszystko jest w porządku dziury w nim wszystkie pasują , potem jest ta przeklęta blacha która jest przesunięta i za blachą jest rama z otworami gdzie się wkręca gmol i nie mogę wkręcić nawet samych śrub bez gmola bo śruby idą mi po ukosie dlatego że wina jest tej blachy która w jakiś sposób się przesunęła o jakieś 2 milimetry i nie pasują otwory między blachą która wychodzi z pod silnika a otworami w ramie ! i tu jest problem gmol w tym momencie niema nic wspólnego z tymi otworami bo jest wszystko ok z nim .
_________________
Jestem Stary Niedołężny Ale Motor Mam Potężny :-)
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-04-22, 13:04   

Przesuń blachę.
 
 
Dzik 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 53
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 15
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-04-22, 13:20   

Tylko jak jak ona jest kręcona do przedniego cylindra i nie ma dojścia :(
_________________
Jestem Stary Niedołężny Ale Motor Mam Potężny :-)
 
 
ADi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 962
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-04-22, 17:53   

Dzik, zafascynowałeś mnie! Chyba jutro poszukam jakiegoś DS, żeby zobaczyć tę blachę przykręconą do przedniego cylindra.
_________________
- XV 1900 '14 SCL
- R 1200R '16
- FZ8na '16
ex =======
- DS 1100 '09
- MS 1900 '08
- XV 1900 '09
- XV 1900 '13
- FZ6n S2 '07
- R 1200R '13
- XJ600 '13
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-04-22, 18:48   

Dzik napisał/a:
Tylko jak jak ona jest kręcona do przedniego cylindra i nie ma dojścia :(

Gmole do silnika :shock: zmień na inne
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-04-22, 19:00   

pyra napisał/a:
zmień na inne

czyli na jakie ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-04-22, 19:13   

Przykręcane do ramy
_________________
Bo droga jest celem
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-04-22, 19:18   

pyra, podaj jakiś przykład dobrej marki, bo ja się z takim nie spotkałem. A przeglądałem naprawdę sporo rożnych modeli. Jest kilka pozycji z blaszkami do mocowania na tej blasze łączącej rury ramy, ale nie budzi to raczej zaufania.
wysztkie górą były przykręcane tak samo. Dołem owszem były różnice. Dzielone, całe, na "cybantach" przykręcane do podestów ( takie mam)
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1595
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2018-04-22, 19:24   

W 1100 miałem gmole przykręcane pod podesty , a górą przykręcane obejmą do ramy .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-04-22, 19:25   

takie jak miał Vaaks w swoim, ponoć to są akcesoryjne yamahy, również były mocowane do poduszki sinika I z Kuxni motocyklowej i od Sępioła i z Hepco&Becker.

[ Dodano: 2018-04-22, 20:26 ]
SATURIAN, ja mam dołem pod podesty, a góra do silnika. Musiałem tylko wymienic śruby na dłuższe o grubość mocowania.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-04-22, 19:26   

Roadstyler, miałem od nich- przykręcane górą i dołem do ramy.
_________________
Bo droga jest celem
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-04-22, 19:39   

pyra, zapomniałeś, że nie posiadałeś XVS 1100, tylko XVS 1300. Wejdź na stronę Roadstyler i sobie sprawdź jak wygląda mocowanie do dragulca.
To w zasadzie nie jest poduszka, tylko kawałek blachy wyprofilowanej która jest przykręcona do ramy i do niej od spodu przykręcony jest silnik. Jakby gmol miał mocowanie tylko do jednego otwqoru nie byłoby kłopotu, a że ma do dwóch, to zrobił sie mały problem.
Dzik, nie popadaj w panikę, tylko podnieś silnik bo po prostu opadł ci te 2 milimetry i po problemie.

[ Dodano: 2018-04-22, 20:41 ]
tak samo sa mocowane gmole Cobry,Kawał rury : 38 mm, ale cena, fiu, fiu
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Dzik 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 53
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 15
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-04-22, 20:12   

witek1965 - Też mi się tak wydaje że silnik się minimalnie przestawił bo innego wytłumaczenia nie ma Z lewej strony śruby wkręcają się idealnie a z prawej przez tą blachę która się troszeczkę przestawiła nie idzie wkręcić bo śruby idą po ukosie a nie będę kombinował bo zjadę w ramie gwinty . Gmol mam z ROADSTYLERA ten co na zdjęciu ;p

[ Dodano: 2018-04-22, 21:23 ]
ADi - nie wysilaj się z szukaniem wrzucam ci dwie fotki silnika od DS tam doskonale widać o jaką blachę chodzi ona jest kręcona do ramy razem z gmolem lub bez ale idzie do ramy z prawej strony ;p

silnik-yamaha-drag-star-1100 - prawa strona.jpg
Plik ściągnięto 23 raz(y) 106.82 KB

silnik-yamaha-drag-star-1100 - lewa strona.jpg
Plik ściągnięto 17 raz(y) 111.19 KB

GMOL.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 16.66 KB

_________________
Jestem Stary Niedołężny Ale Motor Mam Potężny :-)
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-04-22, 21:35   

SATURIAN napisał/a:
W 1100 miałem gmole przykręcane pod podesty , a górą przykręcane obejmą do ramy .

Tak zwane "łydko łamacze". Pełnią optyczną funkcję gmola do pierwszej przygody.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
dzem 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 41
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 29
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-04-23, 06:44   

Podstaw podnośnik pod silnik i spróbój deczko podniesc, zobaczysz co sie stanie. Ja mam tak samo mocowane i tez po odkreceniu śrób otwory sie przesunęły. Po uniesieniu wszystko sie dopasowało
_________________
Jest Git
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group