|
Światła długie krótkie a akumulator |
Autor |
Wiadomość |
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2018-04-17, 21:39
|
|
|
witek1965 napisał/a: | użyłem do ...pozycyjnych w lightbarach, które to nie są dopuszczone. |
Nie są dopuszczone z jakiego powodu ?
Jasności żarówek ? (można wymienić)
Czy parzystości zjawiska ?
Czy z jakiegoś innego powodu ? |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-04-17, 22:30
|
|
|
Jacek6 napisał/a: | Nie są dopuszczone z jakiego powodu ? | z jakiego powodu to je nie wiem, nie jestem Ministrem Infrastruktury i Budownictwa, ale w :
Cytat: | rozporządzeniu z dnia 27 października 2016 r.
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
| a bo się uparli i w owym rozporządzeniu z uporem piszą w kwestii dotyczącej motocykli : 1 lub 2.
Załącznik nr 6.
No chyba, że coś dopasujesz, to bardzo proszę o wskazanie źródła, co będzie pomocne w ewentualnym sporze z diagnostą. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2018-04-18, 00:40
|
|
|
Pyra chociażby z takiego powodu ,że świecą na pomarańczowo. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-04-18, 18:40
|
|
|
monkton, no i tak może być. To się nazywa żółty samochodowy. Masz przestarzałe informacje.
Cytat: | rozporządzeniu z dnia 27 października 2016 r.
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia | załącznik nr 6 |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2018-04-18, 20:46
|
|
|
Jasny gwint , ciekawe czy amerykanie robiąc stale świecące kierunki też uznali je za światła pozycyjne . Swoją drogą to ukłon w stronę importowanych motocykli , już nie trzeba nic przerabiać i wymyślać czemu te kierunki się świecą cały czas żeby przejść przegląd.
Ale przebrnięcie przez dziennik ustaw to wyzwanie , chyba muszę się napić. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-04-18, 21:07
|
|
|
monkton napisał/a: | ciekawe czy amerykanie robiąc stale świecące kierunki też uznali je za światła pozycyjne | oczywiście, że tak. Na stałe świeci się 5W, a kierunki 21W ( albo 8W i 24W, bo też takowe spotkałem) |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-04-19, 07:29
|
|
|
witek1965, przestań tłumaczyć, jak niewierny Tomasz, nie uwierzy jak nie dotknie. A za chwilę będą kolejne podsmie-chujki że można z lampą symetryczną legalnie jeździć. |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|