YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Światła długie krótkie a akumulator
Autor Wiadomość
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-04-17, 21:39   

witek1965 napisał/a:
użyłem do ...pozycyjnych w lightbarach, które to nie są dopuszczone.

Nie są dopuszczone z jakiego powodu ?
Jasności żarówek ? (można wymienić)
Czy parzystości zjawiska ?
Czy z jakiegoś innego powodu ?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-04-17, 22:30   

Jacek6 napisał/a:
Nie są dopuszczone z jakiego powodu ?
z jakiego powodu to je nie wiem, nie jestem Ministrem Infrastruktury i Budownictwa, ale w :

Cytat:
rozporządzeniu z dnia 27 października 2016 r.
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
a bo się uparli i w owym rozporządzeniu z uporem piszą w kwestii dotyczącej motocykli : 1 lub 2.

Załącznik nr 6.
No chyba, że coś dopasujesz, to bardzo proszę o wskazanie źródła, co będzie pomocne w ewentualnym sporze z diagnostą.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2018-04-18, 00:40   

Pyra chociażby z takiego powodu ,że świecą na pomarańczowo.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-04-18, 18:40   

monkton, no i tak może być. To się nazywa żółty samochodowy. Masz przestarzałe informacje.

Cytat:
rozporządzeniu z dnia 27 października 2016 r.
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
załącznik nr 6 ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2018-04-18, 20:46   

Jasny gwint , ciekawe czy amerykanie robiąc stale świecące kierunki też uznali je za światła pozycyjne :shock: . Swoją drogą to ukłon w stronę importowanych motocykli , już nie trzeba nic przerabiać i wymyślać czemu te kierunki się świecą cały czas żeby przejść przegląd.
Ale przebrnięcie przez dziennik ustaw to wyzwanie , chyba muszę się napić.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-04-18, 21:07   

monkton napisał/a:
ciekawe czy amerykanie robiąc stale świecące kierunki też uznali je za światła pozycyjne :shock:
oczywiście, że tak. Na stałe świeci się 5W, a kierunki 21W ( albo 8W i 24W, bo też takowe spotkałem)
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-04-19, 07:29   

witek1965, przestań tłumaczyć, jak niewierny Tomasz, nie uwierzy jak nie dotknie. A za chwilę będą kolejne podsmie-chujki że można z lampą symetryczną legalnie jeździć.
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group