YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kozak_Barabasz
2008-11-15, 13:10
Opony
Autor Wiadomość
shemsu hor 


Rocznik: 2000
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-07-02, 14:03   

sam na nich jezdze mimo ze stare ale dobrze trzymaja sie drogi, Pirelli route mam na mysli i tu mam pytanko bo w sumie nadszedl czas na kupno nowych oponek a kasiory za duzo nie ma, zna ktos moze te oponki? bo sa tanie ale nie koniecznie dobre :D

http://moto.allegro.pl/it..._110_90_18.html
 
 
shemsu hor 


Rocznik: 2000
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-07-03, 10:23   

no wlasnie przednia opona + tylna to wydatek rzedu 400zl czyli mniej wiecej polowa za opony dobrej klasy, tylko czy jakosc tych opon nie bedize zbyt proporcjonalna do ceny?! :)
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2009-07-03, 10:25   

Sprawdziłeś rocznik tych opon ?
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
shemsu hor 


Rocznik: 2000
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-07-03, 11:17   

Lokis napisał/a:
Sprawdziłeś rocznik tych opon ?


az tak sie nie interesowalem, chcialem sie dowiedziec poprostu czy ktos moze wie cos o tych oponach, wiadomo ze tak czy siak starej gumy bym nie kupil :)
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2009-07-04, 14:14   

Ja mam jeszcze oryginalne i będą niedługo do wyminy 5000 mil kolega zrobił na oryginalnych 12 tys. km. Czyli fabryczne szybko się zużywają? :beczy:
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3291
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2009-07-04, 18:37   

shemsu hor napisał/a:
no wlasnie przednia opona + tylna to wydatek rzedu 400zl czyli mniej wiecej polowa za opony dobrej klasy, tylko czy jakosc tych opon nie bedize zbyt proporcjonalna do ceny?! :)


Skąd takie ceny, wydaje mi się bardzo tanio i podejrzanie.
Przecież cena opony to około 350-450 przód i 400-550 tył.
(ja mam Bridgestone 460 przód i 530 tył)
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
shemsu hor 


Rocznik: 2000
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-07-04, 19:22   

Merlin napisał/a:
shemsu hor napisał/a:
no wlasnie przednia opona + tylna to wydatek rzedu 400zl czyli mniej wiecej polowa za opony dobrej klasy, tylko czy jakosc tych opon nie bedize zbyt proporcjonalna do ceny?! :)


Skąd takie ceny, wydaje mi się bardzo tanio i podejrzanie.
Przecież cena opony to około 350-450 przód i 400-550 tył.
(ja mam Bridgestone 460 przód i 530 tył)


nie wiem czemu tak tanio, tak czy siak zamowilem juz dunlopy, w bezpieczenstwo lepiej zainwestowac :)
 
 
Cezar 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 47
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2009-07-11, 15:03   

Lokis napisał/a:
Nie zapomnij ich odtłuścić.

w jaki sposób można odtłuścić opony, ponieważ zauważyłem, że po wymianie są jakieś takie klejące?

[ Dodano: 2009-07-11, 15:05 ]
i jeszcze jedno pytanie po wymianie opon kiedy wyjechałem z serwisu zauważyłem, że hamulce mają o wiele mniejszą skuteczność, czy to oznacza, ze coś sknocili w serwisie czy klocki same się ułożą po jakimś czasie i jest to normalna sytuacja po wyjęciu kół i ponownym montażu?
_________________
Cezar
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2009-07-11, 15:31   

opony są pokrywane jakimś gównem i maja słabszą przyczepność. Jak się dodzwonię do moich macherów to dam znać co i jak.
Jeden ze sposobów to delikatnie przelecieć je papierem ściernym oczywiście drobnym.
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
pajakbielsko 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 110
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1364
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2009-07-11, 20:50   

potwierdzam- drobny papier ścierny
_________________
http://wesolaszkola.net/
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-07-11, 22:28   

Z tym papierem ściernym to bez przesady. Wystarczy porządnie umyć w jakimś środku np.
Dimer
. Miałem okazje myc tym środkiem beczkę 200 l po oleju. Po spryskaniu aktywna pianą, wypaleniu fajki i spłukaniu zimną wodą blacha aż piszczała po przeciągnięciu po niej palcem. Stosuje to od dawna do mycia puszki i nie ma żadnych ubocznych skutków na niczym, ani tworzywach, oponach, lakierze ( mycie komory silnika raz na 1/2 roku z stężeniu 1:6 i też zero śladu na wężach czy lakierze). Wymyjesz cały tłuszcz jaki by nie był i na czym.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-07-12, 20:57   

żaden problem. Opony są pociągnięte najprawdopodobniej mgiełka wazeliny. Zejdzie bezproblemowo.

[ Dodano: 2009-07-12, 21:03 ]
pajakbielsko napisał/a:
potwierdzam- drobny papier ścierny

A co zrobisz z oponą do TIR'a? Też papier ścierny. problem ten sam, tylko oponka ciutke większa. W najgorszym przypadku jesli nie zamierza tego odtłuścić chemicznie (detergent) to zawsze prościej jest się przejechać po jakiejś polnej drodze. Kurz zrobi swoje, tylko do mycia więcej będzie, bo i Gwiazdka się zakurzy. Poważni faceci a takie propozycje dają. No chyba, że to miał byc żart i czekaliście z Lokisem kiedy kolega napisze jak sie umordował szorując oponę papierem 250 lub drobniejszym.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2009-07-12, 21:48   

No to my tu o motorach a nie tirach :hahaha:
Na tirze chyba uślizg przedniego koła Ci nie grozi no i nie wchodzisz w zakręt przechylony
Gadałem z gośćmi - papier 80 lekko przelecieć lub przejechać 100 km samo zejdzie, nie jest to wazelina tylko jakie rodzaj lakieru. Każdy zrobi jak uważa
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-07-12, 22:24   

to fakt, jedzie się trochę inaczej, ale ja na pewno nie potraktuję nowej opony papierem ściernym. mam kolegę, który prowadzi zakład wulkanizacyjny i jednocześnie jest zapalonym motocyklistą, szkoda tylko, że na szlifierkach pomyka, ale każdy robi to co lubi. Rzuciłem mu ten temat. Nie chciałbyś być na moim miejscu. po jego spojrzeniu i minie jaką zrobił gdy to usłyszał. Ale to nie istotne. każdy ma prawo robić jak uważa, byle uważał jak robi i osiagnął zamierzony cel.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
MarcinBig 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 2178
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2009-07-14, 15:00   

Oponki pirelli mogę polecić (ROUTE ME66). Dobrze kleją. Nie wiem jak z wodą - jeszcze nie eksperymentowałem ...
_________________
There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-07-14, 17:09   

MarcinBig napisał/a:
Oponki pirelli mogę polecić (ROUTE ME66). Dobrze kleją. Nie wiem jak z wodą - jeszcze nie eksperymentowałem ...


Możesz podrzucic link do nich. na stronie Netcar nie znalazłem. Znalazłem w jednym sklepie Route MT66 .opona
oraz opona przód
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
MarcinBig 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 2178
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2009-07-14, 22:21   

Podaje linki do tych opon:
Przód :
http://www.netcar.pl/opon...527128,szi.html
Tył:
http://www.netcar.pl/opon...527128,szi.html
_________________
There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-07-14, 22:43   

MarcinBig napisał/a:
Oponki pirelli mogę polecić (ROUTE ME66). Dobrze kleją. Nie wiem jak z wodą - jeszcze nie eksperymentowałem ...


No zgoda MT66 znalazłem i ja. Podałeś ME66 i tych nie znalazłem. Czeski błąd, zdarza się często, a zwłaszcza mnie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
MarcinBig 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 2178
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2009-07-15, 22:38   

Racja racja i jeszcze raz racja ! !! Nie ME 66 a winno być MT 66. Dzięki za zwrócenie uwagi Witku.
_________________
There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-07-15, 23:00   

No problemo. Po prostu szukałem tych opon, bo chciałem je obejrzeć, skoro są dobre, to wart zapamietać, a tu ups, nie ma takich opon. Wiec zacząłem od dupy strony i wklepałem Pirelli i rozmiar i znalazłem, ale właśnie z oznaczeniem MT, a nie ME. Wyglądaja fajniusio i nie są az tak drogie ma Brigstone.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group