YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
moto-akcesoria.pl
Autor Wiadomość
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2017-12-17, 20:58   

Wymusza to tylko policja, pomiędzy kupującym a sprzedającym to są negocjacje.
 
 
JARECKI 68 


Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 55
Dołączył: 09 Kwi 2017
Posty: 81
Skąd: BRODNICA
Wysłany: 2017-12-17, 21:07   

BEREK,co Ty chrzanisz....co wymusił...Skoro skep ma w swojej ofercie jakiś produkt czy przedmiot,gość zamawia a Tu nagle okazuje się że niestety nie ma tego.Powinni taki produkt usunąć z oferty. Kolega bardzo dobrze postąpił...popieram...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2017-12-17, 21:17   

a to dobre. Sprzedawca umieszcza na stronie towar którego nie posiada, ludzie kupują, przelewają kasę na konto sprzedawcy, tracą prowizje za przelew i swój czas, a tymczasem sprzedający obraca ta kasą. Normalnym zakończeniem tematu jest wysłanie kupującemu zamówionego przedmiotu lub zaproponowanie czegoś w zamian. Zwrot kasy, to jakaś łaska ?
pyra napisał/a:
Rozmowa tel nie była przyjemna
zapomniałeś dodać, że to opryskliwość ze strony sprzedawcy skłoniła Cię do
pyra napisał/a:
siła argumentów w mailu
, a nie Ty prowadziłeś w nieprzyjemny sposób rozmowę.
F.I.P. Berek, zapoznaj się z prawami konsumenta. W naszym kraju bardzo jeszcze kujęją, ale jednak jakieś są.
Podobną sytuacje miał Vaaks z kaskiem w tymże sklepie.
ja również zamówiłem, z tym że z płatnością przy odbiorze i nie doczekałem się nawet zwrotnego maila. Totalna zlewka przez dwa dni.

F.I.P. Berek napisał/a:
mało elegancko wymusiłeś coś od sprzedawcy,



no, w ten sposób to można wymusić oddanie za symboliczną złotówkę yachtu za 100 000 kasy, bo się komuś na allegro paluszek omsknął z przecinkiem, a ktoś szybko kliknął kup teraz ;D

dodam, że są jeszcze bezczelniejsi sprzedawcy, którzy oferują produkty, które są jeszcze w .........Chinach. Kasują siano z góry, zamawiają towar z podaniem adresu do wysyłki na klienta. Zysk zostaje w kieszeni od razu i niczym nie trzeba się przejmować. Czysty zarobek. Ewentualne cło i vat spoczywa na kupującym, problemy z ewentualna reklamacją również.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2017-12-17, 21:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jarecki 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 57
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 1590
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-12-17, 21:22   

witek1965, wszystko ok , ja też sprzedaję przez neta i zdarza się, że coś co klient zamówił jest już nie do osiągnięcia pomimo zapewnień producenta że to jest dostępne.I co mam zrobić ? wyprodukować ?? trzeba czasami spojrzeć z drugiej strony , nie na wszystko mam wpływ jako sprzedający ;/
_________________
***** ***
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2017-12-17, 21:23   

jarecki, nie umieszczać w ofercie produktów których nie ma w magazynie. to przecież proste. To przecież najłatwiej jest sprzedać towar, którego się nie posiada, skasować prowizje i sprowadzić dopiero jak ktoś zamówi. Taka argumentacja do mnie nie przemawia.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2017-12-17, 21:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2017-12-17, 21:24   

Powinni usunąć. Nie usunęli - to błąd. Ale zareagowali właściwie, natychmiast informując, że nie ma towaru. Zwrot kasy by był normalnym zakończeniem. Takie jest moje zdanie - nikt nic nie stracił - błędy się zdarzają nam wszystkim. Jest takie słowo "przepraszam" - i to jest wszystko czego ja bym oczekiwał od sprzedawcy. A nie materialnego ekwiwalentu. Pozwolę sobie pozostać przy moim, zapewne mało popularnym, przekonaniu.

Pozdrawiam.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
jarecki 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 57
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 1590
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-12-17, 21:32   

witek1965, żeby to było takie proste to bym tak robił, uwierz mi
_________________
***** ***
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2017-12-17, 21:37   

F.I.P. Berek napisał/a:
nikt nic nie stracił
a czas to nic ?
Pozwolę sobie przedstawić sytuację z kupnem odkurzacza, jaka miałem dokładnie rok temu, +,- kilka dni. Zamówiłem odkurzacz, zapłaciłem. PO trzech dniach :evil: otrzymałem informację, że .....................ów model owszem będzie dostępny, ale dopiero w .............................połowie lutego następnego roku. No mało mnie szlag nie trafił. Odpisałem, że nie jestem zainteresowany tak długim okresem oczekiwania. Po kolejnej dobie, otrzymałem informację, że wcześniej nie ma szans i mogę mi zwrócić pieniądze. Przystałem na tak łaskawa propozycję.Zwrot otrzymałem po......tygodniu. No nic się nie stało, w zasadzie, prawda ?
F.I.P. Berek napisał/a:
Ale zareagowali właściwie, natychmiast informując, że nie ma towaru.
Natychmiast to jest dwa dni ? no padłem na cycki.
Ja kupuje dużo w sieci, bardzo dużo. Po prostu mieszkam na zadupiu. Wiosna będę zamawiał opony i co mi zaproponujesz ? przelewanie kasy i przyjmowanie przeprosin ? Bo akurat wyszły, bo nie sprowadzili, bo, bo bo.....

F.I.P. Berek napisał/a:
Pozwolę sobie pozostać przy moim

Masz prawo być tolerancyjny i pozwalać robić się w wała, natomiast ja jestem innego zdania. Szanuję natomiast Twoje zdanie w tej kwestii.

[ Dodano: 2017-12-17, 21:40 ]
jarecki, jako klient chcę wierzyć, że jak jest napisane wysyłka w ciągu 24h to tak będzie, że produkt który jest w ofercie, jest dostępny, a nie jest to darmowa pożyczka z mojej strony.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2017-12-17, 21:47   

A gdybym zamiast zakupu internetowego, wybrał odbiór osobisty to kilkaset kilometrów na darmo też by było normalną ?
A sens mojego postu jest inny, pomimo pewnych problemów w zakupie, wspólnie ze sklepem doszliśmy do porozumienia. Zamiast się poddać i obsmarować sklep, trochę z nim powalczyłem dla wspólnego dobra. Ich opinia nie ucierpiała ,wręcz przeciwnie są gotowi pomóc klientowi , tylko on musi tego chcieć. Powiem więcej, gdy będzie potrzeba, ponownie tam udam się na zakupy
_________________
Bo droga jest celem
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2017-12-17, 21:55   

Kupuję dosyć dużo na ebayu - przeważnie francuskim i amerykańskim. Zdarzają się różne sytuacje, ale raczej widzę wolę sprzedających, aby wszystko było w porządku. Na holenderskim markplaats również. Staram się być tolerancyjny i nie oznacza to wcale przyzwolenia na "robienie mnie w wała". Kiedyś parę osób miało okazję się przekonać, ale to inna historia... Generalnie uważam, że powiedzenie " żyj i pozwól żyć" warto stosować na codzień.


Ok.
Pyra - jeśli tak należy rozumieć koniec sprawy, to zwracam honor i przepraszam za błędną konkluzję.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Jarek74 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 534
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-12-21, 22:56   

Po paru podobnych przygodach z zakupami opisanymi jak w tym temacie, jeśli mam cień wątpliwości, kupuję tylko za pobraniem. Nie ma towaru, nie ma kasy i jest odpowiednia informacja dla następnych potencjalnych klientów :) .
I uważam,że jedną z generalnych zasad handlu (sam od czasu do czasu też coś tam sprzedaje) jest NIE WYSTAWIAJ NA SPRZEDAŻ CZEGOŚ, CZEGO NIE POSIADASZ ! !!
_________________
Delta Machine
 
 
ADi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 962
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2017-12-23, 11:47   

A ja myślę (właściwie, to już myślałem), że po to tutaj piszemy swoje opinie o sprzedawcach, żeby korzystać z doświadczeń innych i nie robić zakupów w tych kiepskich. Nieszczęście tego sprzedawcy, że trafił na pyrę, który nie dał sobie krzywdy zrobić, ale to właśnie kupujący miał być kolejny raz przewieziony. Dlatego zachęcam do korzystania z rozsądnych opinii innych, który już doświadczyli przyjemności zakupów w moto-akcesoria.pl

Spora część handlu internetowego działa w takim systemie, że towar jest u jednego wielkiego "magazyniera", który daje ofertę, materiały reklamowe, itd każdemu kto chce. Ten każdy oferuje towar w swoim sklepie lub na portalu, a po sprzedaży towaru kupujący płaci bezpośrednio do magazyniera, a magazynier wysyła towar bezpośrednio do kupującego. Sprzedający dostaje od magazyniera tylko prowizję. W takim systemie, przy wielu punktach sprzedaży i małych stanach magazynowych łatwo o sytuację kiedy sprzedawanego towaru "nie ma na półce". Dobrze czy źle, ale tak jest.
_________________
- XV 1900 '14 SCL
- R 1200R '16
- FZ8na '16
ex =======
- DS 1100 '09
- MS 1900 '08
- XV 1900 '09
- XV 1900 '13
- FZ6n S2 '07
- R 1200R '13
- XJ600 '13
 
 
zulu 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-01-02, 14:03   

Panowie z moto-akcesoria mają problem ze zwrotem kasy.
Najpierw zanabyłem u nich blokadę na tarczę, która okazała się być niepasującą do Draga, więc ją zwróciłem w terminie z odpowiednim oświadczeniem i czekałem na kasę, ale się nie doczekałem. Minął termin przewidziany w ustawie i nic. Tak się złożyło, że zachciało mi się kupić u nich coś innego, więc drogą telefoniczną ustaliłem "zamianę" tej kasy na nowy towar. Transakcja zakończyła się szczęśliwie. Po pewnym czasie kupiłem kurtkę. Z powodu braku kompatybilności z moją posturą, kurtka została odesłana do sprzedawcy w terminie z odpowiednim oświadczeniem. Minęły dwa tygodnie od dnia doręczenia im przesyłki, a kasy na moim koncie nie było. Wykonałem do nich telefon, miły pan oświadczył, że mają 14 dni roboczych na zwrot pieniędzy - co jest oczywistą niezgodnością z ustawą. Dodatkowo termin do zwrotu zaczęli liczyć od dnia wprowadzenia informacji o zwrocie towaru do systemu zamiast od dnia jego fizycznego doręczenia - kolejny szwindel. Tak więc za towar który otrzymali 4 grudnia kasę zwrócili dopiero 22 grudnia. Zrobiły się prawie 3 tygodnie...
Dla mnie to jest obracanie cudzymi pieniędzmi.
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 3209
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-01-02, 14:57   

Nie rozumiem niektórych tu pisanych postów... Ja jak coś kupuję to wcześniej przymierzam, bez możliwości przymiarki nie kupuję, po drugie primo jak się nie chce wyjść z domu do sklepu to niema co narzekać na niepasujący towar i po trzecie primo skoro tyle złego tu jest napisane o moto-akcesoria to po kiego w dalszym ciągu tam kupujecie??? Ja mam bardzo dobre skojarzenia z tą firmą, cokolwiek bym nie kupował (osobiście w sklepie) pasuje, obsługa bardzo miła i bez problematyczna :)
_________________
No road is too long when you have good company
 
 
Lego 



Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 61
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2018-01-02, 16:02   

Może i są mili i sympatyczni ale jeżeli ktoś chce kupować bez przymairki to takie ma prawo. Do 10 dni można oddać wszystko bez podania przyczyny zakupione w sieci. Sklepy internetowe oszczędzają na wynajęciu obiektu.....opłatach za media. Niech bulą hajs spowrotem a nie rżną głupa. Sami się pisali na te zasady podejmując handel w sieci.

Jak tak będa postępowac sklepy w Polsce to padna jak muchy. Na "Zachodzie" to jest normalne że ktoś zamawia kaski w sąsiadujących rozmiarach i jeden odsyła. U nas wielka obraza majestatu "jak ktoś śmie zamówić coś czego z założenia nie kupi".

Kolega zamawiał ostatnio kurtkę z Dainese u nich w siedzibie bezpośrednio (we Włoszech u producenta). Towar zamówiony w czwartek rano...w piątek o 13.00 miał ją na plecach. Jakby ją zamowił w Polsce to by czekał może z tydzień....aż by sami ściągneli ją z Włoch.

Na świecie są setki tysięcy kurtek...wzorów...krojów...


Mieszkasz sagittarius w Rybniku. Gdzie oprócz tak nielubianego ze względu na ceny Intermotors można przymierzyć kilkanadziesiąt kurtek Alpinestars albo kasków SHOEI? Jakbym chciał Dainese to już kompletnie nie wiem gdzie w promieniu 30km da się namierzyć cokolwiek. Nie ma się więc co dziwić że ludzie wolą zamawiać siedząc w domu.....zamawiać dysponując wyborem wszystkiego co wyprodukowano i jeszcze do tego w niższych cenach. I chwała Bogu że prawo stoi po naszej stronie....i trzeba z niego korzystać.

Skoro mogę zamówić kask przez internet...odebrać go osobiście w Intermotors i już tam przymierzyć....i mam jeszcze 10 dni na zmianę decyzji to bajka. A wiele razy jest tak, że sprzedawca twierdzi że buty się ułożą jeszcze albo kask. A później rzeczywistość się okazuje brutalna - no i "po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się" ;)
_________________
Pozdrawiam Kojot vel Lego

R1200GS K25 '08

Adventure is not defined by a place or a time, but an attitude.
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 3209
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-01-02, 16:26   

Lego, przyjacielu zza miedzy po pierwszy swój kask jechałem do Bielska, kolejny kupowałem w Katowicach, drugą skórę również w Katowicach. Jak widzisz ja nie mam problemu przejechać 100-150km żeby coś kupić po przymierzeniu ;)
Kolejna sprawa to wspomniany przez ciebie cały świat gdzie istnieje i funkcjonuje masa udogodnień dla kupującego, cóż daleko nam do tego świata bo w naszej polszy liczy się kasa za towar a nie zadowolenie klienta... Większość z tym walczy ale efekty znikome. Życie i podłość sprzedających, zwłaszcza w sieciówkach.
_________________
No road is too long when you have good company
 
 
jarecki 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 57
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 1590
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-01-02, 16:49   

proponuję otworzyć sklep i spróbować tego chlebka , który jest taki wspaniały i trzeba mieć wszystko co się klientowi zamarzy we wszystkich rozmiarach, kolorach itp itd. powodzenia qfa..... ale co tam, ponarzekać zawsze można , przecież sklep ma mieć wszystko ,bo ja tak qfa chce ......
_________________
***** ***
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-01-02, 17:48   

Otwiera ten co chce i akceptuje znane wszystkim uciążliwości. A kto nie chce to ma taką działalność w dupie i korzysta ze swoich praw podczas zakupów w takich sklepach. O co chodzi ?? ?
 
 
ADi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 962
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-01-02, 18:17   

Ale o co się tutaj pałujecie? Sprzedawca prowadzi sprzedaż internetową i sam wie jakie jest prawo i w co się pakuje. Szczerze, to ja czasami się dziwie, że im się to opłaca, ale każdy powinien dbać o swoje interesy. Ja, właśnie przez prawo do odstąpienia od zakupu, coraz częściej kupuję różne rzeczy w necie. Staram się wybrać jak najlepiej rozmiar (lub od razu kupuję dwa rozmiary) i inne cechy, ale nie zawsze trafiam. Wtedy starannie pakuje towar do zwrotu, wypełniam dokumenty i odsyłam. Nie przypominam sobie, żebym miał problemy ze strony sprzedawcy ze zwrotem pieniędzy czy jakimkolwiek innym niezadowoleniem sprzedawcy. Jestem bardzo zadowolony z zakupów necie. Może też dlatego, że strona skąpiec.pl nie jest moim jedynym doradcą w wyborze sprzedawcy. Tanie mięso psy jedzą...

Wyjątkiem jest właśnie moto-akcesoria.pl, którzy najpierw wcale nie chcieli przyjąć zwrotu, a później kazali długo czekać na zwrot pieniędzy. Ale swoje doświadczenia opisałem już wcześniej. I już tylko dziwie się tym kolegom, którzy nadal robią tam zakupy i wręcz proszą się o problemy.

I nie ma co mieć pretensji do Polski. Na całym świecie liczy się kasa. I tylko jeszcze nie wszyscy sprzedawcy wiedzą, że właśnie zadowolenie klienta przekłada się na zarobione przez nich pieniądze.
_________________
- XV 1900 '14 SCL
- R 1200R '16
- FZ8na '16
ex =======
- DS 1100 '09
- MS 1900 '08
- XV 1900 '09
- XV 1900 '13
- FZ6n S2 '07
- R 1200R '13
- XJ600 '13
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-01-02, 18:22   

sagittarius napisał/a:
w naszej polszy

to gdzieś na Śląsku ?
jarecki napisał/a:
trzeba mieć wszystko co się klientowi zamarzy we wszystkich rozmiarach, kolorach itp itd. powodzenia
wystarczy dopisek "towar na zamówienie - czas dostawy 7-10 dni"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group