YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
wydech XV1900 sonda dwururka
Autor Wiadomość
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 768
Skąd: Support 18 Poland
Wysłany: 2017-09-12, 21:51   wydech XV1900 sonda dwururka

co prawda jezdze na takim setupie juz drugi sezon, ale zaczela mnie ostatnio meczyc troche iedna mysl. w oryginale sona w xv1900 jest w miejscu, w ktorym rury z obydwu cylindrow zeszly sie w jedna. ja mam dwie osobne rury i co za tym idzie sonde mam wsadzona w jedna. ma to jakies znaczenie? wydaje mi sie, ze po wymianie wydechu stratek kopci mi przynajmniej literka wiecej na 100km. nic innego sie nie dzieje - pracuje normalnie, nie gasnie, nie zamula, a czasami sobie strzeli w rurki.
_________________
Support Your Local 18
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2017-09-13, 06:30   

Dwie sondy lambda? raczej wątpię, nie widziałem takiego rozwiązania. Może po prostu trzeba zestroić na nowo układ, po wymianie wydechów raczej wskazane. W Nadarzynie jest hamownia gość zna się na rzeczy, sam u niego byłem. fakt ja mam jeszcze, power commandera
http://www.motokofeina.pl/
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-09-13, 07:13   

jaro napisał/a:
Dwie sondy lambda? raczej wątpię, nie widziałem takiego rozwiązania.


A Road Star ? Dwa wydechy i w każdym sonda.
Jeżeli chodzi o Twoje rozwiązanie to ominąłeś jeden cylinder,który nie jest w tej chwili kontrolowany przez sondę. Krótko mówiąc spaliny są poza kontrolą. Sonda wpływa na skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Stąd to większe spalanie.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 768
Skąd: Support 18 Poland
Wysłany: 2017-09-13, 07:48   

kusy napisał/a:

ominąłeś jeden cylinder,który nie jest w tej chwili kontrolowany przez sondę. Krótko mówiąc spaliny są poza kontrolą. Sonda wpływa na skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Stąd to większe spalanie.


teorie znam :)
a jak to np. jest rozwiazane przy wydechach cobry?
_________________
Support Your Local 18
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2017-09-13, 10:57   

W MSie 1300 kominy miały połączenie gdzie była sonda. Na pierwszy rzut oka wyglądają jak dwie oddzielne rury
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-09-14, 07:16   

Z reguły przy wydechach akcesoryjnych sonde można zastąpić eliminatorem. Dostępne są np. u producenta Power Commandera. Jest to kostka,która "oszukuje" komp.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2017-09-14, 18:02   

Emulatorem raczej ?
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2017-09-15, 06:29   

spajk77 napisał/a:
a jak to np. jest rozwiazane przy wydechach cobry?

U mnie jedna sonda, ale ponieważ mam power commander to i tak sonda fizycznie nie jest podłączona do instalacji. Wszystkim steruje pc dla tego potrzebne jest strojenie jeżeli motocykl przypłyną z USA, inne paliwo a dokładnie oktany.
Emulator to chyba coś innego ? i dotyczy samochodów z katalizatorem spalin.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-09-15, 07:12   

Jacek6 napisał/a:
Emulatorem raczej ?

Raczej nie. Emulator jest to dystans,który jest wkręcany w wydech . W niego z kolei wkręca się sondę. Eliminator z kolei jest to kostka ,którą wpina się w instalację w którą była wpięta sonda. W sumie jedno i drugie ma spełnić to samo zadanie...oszukać komputer.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group