YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Anula
2017-06-13, 10:25
lagi przod L a P strona
Autor Wiadomość
tomasj41 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 42
Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 7
Skąd: Koko
Wysłany: 2017-06-12, 23:10   lagi przod L a P strona

Witam jestem tu nowy Powitac wszystkich posiadam vstar 1100 classic 04 r dopadło mnie odczuwalne jakby niestabilna jazda naprzykład po łatanym asfalcie a po piaskowej drodze niemogłem prosto jechac tylko jakos tak dziwnie mnie prowadzało dziwne odczucie jakby podcinalo kolo albo jakby jakis luz wiec rozebrałem lagi i co mojemu zdziwieniu całe (BebechY) pomiedzy lewa i prawa sroną różnią sie długości sprezyn, rurki, małej sprezyny i iloscia oleju noi w jednej ladze wtym dolnym plastiku od rurki była wygnieciona sprezynka ta taka delikatna niemoge nigdzie znalesc jakie powinny byc wymiary poszczegulnych podzespołów L i P strony Czy raczej powinny byc takie same L i P stona. Ktos moze przerabiał ten temat bo w instrukcjach jest pokazane ale niewiem czy L I P to maja byc takie same czy nie czy tam nakombinowane jest :beczy: niewiem niewiem ?? ??
Moze ma ktos takie wiadomosci i sie podzieli a przy okazji ma moze ktos orginalna lewa tarcze przod dobra odsprzedac
Prosze o jaką kolwiek odpowiedz

1.jpg
lag
Plik ściągnięto 34 raz(y) 350.88 KB

 
 
Anula 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Dołączyła: 07 Lip 2009
Posty: 1145
Skąd: Otwock Free Star
Wysłany: 2017-06-12, 23:32   

tomasj41, najpierw zapraszam tu: http://yamaha-dragstar.pl/viewforum.php?f=18
_________________
SUZUKI VL 800
***** ***

"Boże, strzeż mnie od przyjaciół, z wrogami poradzę sobie sam" Armand Jean Richelieu.

"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej" Albert Einstein.

"Nie przestajemy się bawić, bo się starzejemy. Starzejemy się, bo przestajemy się bawić" George Bernard Shaw.
 
 
tomasj41 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 42
Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 7
Skąd: Koko
Wysłany: 2017-06-14, 09:20   

Witam i ma ktos jakies info w sprawie tego tematu
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2017-06-14, 09:37   

sprężyny mają być takie same
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-06-14, 11:05   

Zawartość L i P lagi są identyczne. Można powiedzieć są lustrzanym odbiciem.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2017-06-14, 11:06   

tomasj41, rozbierałem lagi i w XVS 650 i XVS 1100 i wszystkie elementy były identyczne. Co najmniej dziwne.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
tomasj41 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 42
Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 7
Skąd: Koko
Wysłany: 2017-06-14, 18:59   

Ajajajaj to umnie jest coś nakombinowane
A niemacie namiarów na kogoś kto sie takimi czym zajmuje
Moze by sie udało coś skapletowac
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2017-06-15, 07:37   

Tam się nic nie może "udać" ani "skompletować" ma być jak w książeczce.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
tomasj41 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 42
Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 7
Skąd: Koko
Wysłany: 2017-06-15, 18:08   

moze moze moze sie uda tylko musze wiedziec które czesci sa prawidłowe odpowiednie dla
tego modelu
czyli bebeszki musza byc identyko stego co mi podpowiadacie
a wiec które powinny byc w vstar classic 1100 04r
tak jak na zdjeciu mam takie
umnie rurki L21 R22 Sprezyny rurek L2,3 R6,6
te różnice mnie własnie myla Lewa czy Prawa jest odpowiednia
a sprezyny L36,8 R36 różnica 8 mm czy miesci sie w normie i moga zostac
niewytrzymam w słoneczna pogode patrzac na dzieło jakiejs tempej strzały,
zamiast zwiekszac liczbe na liczniku km

[ Dodano: 2017-06-16, 14:33 ]
witam co mi sie udało namierzyc tłoczek rurka r22 i sprezyna r6,6 jest od 1100
i takiego poszukuje. Ma ktos bebeszki od 1100 classic na zbyciu odkupie
Bo mnie nosi jak gwiazda stoi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group