YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Czym się różni twoja lokomotywa od seryjnej ?
Autor Wiadomość
rafalbcom 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 32
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-27, 21:15   Czym się różni twoja lokomotywa od seryjnej ?

Z racji tego ze jestem dłubacz, trochę rzeczy podłubałem, by dziecina różniła się od serii...

Chciałem się tym z wami podzielić, łącznie z przemyśleniami czy było warto, ja juz wyjży słońce dobrze to załączę do kompletu odpowiednią dokumentacje foto.

Oto lista:

+K&N Wkład Filtra
Zdecydowanie tak, polecam, lepiej się jej oddycha.

+Freedom Performance True Duals.
Te wydechy są super, lecz z opcjonalnymi cichymi wkładkami, standardowe w pełni przelotowe są za głośne dudnią na trasie, ja duzo tras robie, ciche wkładki powodują komfort na trasie, lecz gdy odkręcimy manetke, ryk jest niepowtarzalny. Troche do życzenia pozostawiają wsporniki do mocowania tych tłumików, moim zdaniem za cienkie, wydech czasem wpadaja w delikatne wibracje, szczegolnie lewy czyli ten który przechodzi pod silnikiem.

+Cobra PWRPRO Black
Wisienka na torcie, latałem po wymianie wydechów i filtra, zdarzały sie pojedyncze strzały przy agresywnej zmianie biegów i mocnym hamowaniu silnikiem. Cobra wszystko wyeliminowała, a w dodatku ciągnie jak szalona, jest różnica, w spalaniu tez, jakies +0.5l/100km

+Arlen Ness Rad III Mirrors
Lusterka kwestią gustu, mnie urzekły kształtem i bardzo dobrym polem widzenia :)

+Baron Risers
I tu jest klucz programu - dla knypków takich jak ja (175 cm) i wszystkich poniżej 180 cm, zdecydowanie polecam. Pozycja za kierownica staje sie o niebo wygodniejsza, nie trzeba przedluzac ani linek ani kabli, odpowiedni zapas znajduje sie w lampie wystarczy tam poluzowac.

+Kuryakyn Foot Pegs
Spacerowki jak spacerowki, mi udało sie wyregulowac tak ze korzystam z nich w 2 sposoby:
1. srodstopie na srodku spacerowki, nozki w pelni wyciagniete kolana proste wiatr pod lydki :P
2. pięta na podescie, palce na spacerowce - moje ulubione położenie ;D

+Kuryakyn Engine Guard Drive Lights
Zamontowane na gmolu, slicznie doswietlaja droge, maja kształt zblizony do kierunkow, optycznie pasuja jakby fabryka je wypuscila :) no i wreszcie przydał sie przelacznik do lightbarow :P

+ Michelin Commander II TYŁ: R200/55 PRZÓD: F130/80
Na amerykanskim forum stratolinerów wszyscy zachwalaja pod niebiosa, ja tez zachwalam, metzlery sie chowają. super na suchym i na mokrym. rozmiar przodu fabryczny, rozmiar tyłu ciut szerzej i ciut nizszy profil. (190/60 seria). Licznik zgodnie z nawigacją kłamie o 6 km w dół przy prędkosci 80 mil wiec zadna to roznica

+Mustang Seats
Kanapy mustanga bajka w szczególności dla pasazera, na seryjnym poddupku pasazera nie da sie siedzieć, z oparciem dla kierowcy koniecznie.

Dodatłem 2 ładowarki do tel, jedno gniazdo do navi, świecące odblaski z przodu, polozylem tablice rej. wszystko pokaze na fotkach

[ Dodano: 2017-03-27, 22:15 ]
Chetnie tez przeczytam co koledzy spsuli w lokomotywach i czy bylo warto :)
_________________
XV 1900 Stratoliner S | 2007

Ex:
XVS 1300 Tourer | 2008
Junak M16 | 2010
 
 
kusy 



Model: MS1900
Rocznik: 2013
Posty: 172
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-03-30, 07:12   

U Mnie
- na piaście przedniego koła dałem drugą blaszaną zaślepkę
- na przednich zaciskach ham. założyłem chromowane kółka adoptowane z Road Stara
- filtry oleju i powietrza k&n
- z przodu podwójne USB ( kamerka i nawi )
- z tyłu podwójne USB + gniazdo zapalniczki
- wydech Kaliński. Zero strzałów, na wolnych i podczas jazdy pracuje bardzo znośnie. Podczas przyśpieszania pięknie basowo ryczy.
- przód Commander II , tył Cobra ( za rok wymiana na Commandera )
- luzujące się kierunkowskazy porozkręcałem i wzmocniłem klejem do gwintów ,oraz klejem do metalu
- podświetlenie tablicy wymieniłem na led ( dużo pracy przy wymianie żarówki )
- oczywiście wymiana wszystkich płynów
_________________
XV 1900 ROADLINER S
 
 
Mikołaj_82 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 35
Posty: 61
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-01, 21:02   

U mnie skromnie...
Z niewidocznych rzeczy to filtr powietrza k&n

A z widocznych to:
- manetki Kuryakyn Transformer Grips



- klamki Kuryakyn Zombie oraz lusterka Kuryakyn Skeleton Hand
_________________
był Drag Star 650 Classic
jest XV 1900 Stratoliner
 
 
Jacek6 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Posty: 891
Skąd: Opole-XVZ1300RSTD
Wysłany: 2017-04-01, 21:03   

A oparcie kierownika to nie ?
 
 
Mikołaj_82 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 35
Posty: 61
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-01, 21:07   

Jacek6 napisał/a:
A oparcie kierownika to nie ?


No fakt seria to to nie jest... ale tak mało istotny element(w sensie zmieniający wygląd), że pominąłem oparcie...
Za to podoba mi się to co ostatnio znalazłem na olx: OLX i się zastanawiam...
_________________
był Drag Star 650 Classic
jest XV 1900 Stratoliner
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 40
Posty: 655
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: 2017-04-03, 14:49   

_________________
Stowarzyszenie Motocyklowe Filii Patriae
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta