YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Opony Royal Star- czas na wymianę
Autor Wiadomość
Tynio 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 36
Posty: 19
Skąd: Kraśnik-XVZ1300
Wysłany: 2017-03-11, 20:12   Opony Royal Star- czas na wymianę

Witam. Przyszedł czas na wymianę opon w Royal Star Tour de luxe . Jakie opony polecacie ?? ? Kolega poleca Michelin Commander II i jaką szerokość bo tył podają 150 i 160. Na motocyklu obecnie są Dunlop D404.
_________________
Silnik, dwa koła i mina wesoła!
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 46
Posty: 1714
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-11, 20:16   

I pozostań przy Dunlop D404.
_________________
XVS 650, DL 650 :P
 
 
 
Dariow 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Posty: 869
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-03-11, 21:03   

Ja też jestem za Dunlop D404 przód to 150/80 16 a tył 150/90 B 15 bezdętkowe właśnie zakupiłem
_________________
SREU #0898
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 46
Posty: 1714
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-11, 21:33   

Aby nie być gołosłownym, to mam z tyłu D404, która się kończy i następna będzie D404 :)
_________________
XVS 650, DL 650 :P
 
 
 
Jacek6 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Posty: 870
Skąd: Opole-XVZ1300RSTD
Wysłany: 2017-03-11, 21:41   

A co powiecie o Metzeler ME880 Marathon ?
 
 
Tynio 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 36
Posty: 19
Skąd: Kraśnik-XVZ1300
Wysłany: 2017-03-12, 16:08   

Tył lepiej założyć 150 czy 160?

[ Dodano: 2017-03-12, 16:09 ]
Polecacie jakiś sklep internetowy by zamówić??
_________________
Silnik, dwa koła i mina wesoła!
 
 
mobil30 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 41
Posty: 11
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2017-03-12, 16:51   

Metzeler ME880 Marathon ma opinie opony dobrej ale na suchym ale jest problem jak cię deszcz zastanie nie trzymie się drogi wcale
 
 
Jacek6 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Posty: 870
Skąd: Opole-XVZ1300RSTD
Wysłany: 2017-03-12, 17:02   

Czyli zostaje stare dobre D.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 47
Posty: 1426
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-03-12, 17:49   

Nie wiem jak w Waszych maszynach - ale w moim xv1900 super sprawuje się Bridgestone Exedra Max,
a kupuje na oponeo. W tamtym tygodniu przyszła nówka sztuka.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 39
Posty: 1225
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2017-03-12, 17:59   

Ja miałem Michelin Commander 2 :dumny:
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
 
Jacek6 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Posty: 870
Skąd: Opole-XVZ1300RSTD
Wysłany: 2017-03-12, 18:01   

Ja jak Ci z nimi było ?
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 39
Posty: 1225
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2017-03-12, 18:18   

Byłem bardzo zadowolony, super się kleiły do asfaltu.

Ale z tego co pamiętam był problem z dostaniem przodu.

Wcześniej miałem D404 - z takimi kupiłem i tylną w dwa sezony zajechałem - odpadały takie mikro

skrawki gumy i lepiły się do tłumików.

Gówno jakich mało jak dla mnie. Ktoś tam twierdził, że prawdopodobnie nie miały indeksu G czy coś tam

dla ciężkich motocykli ale nie kumam jak oplot może mieć znaczenie dla ścieralności opony.
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 47
Posty: 1426
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-03-12, 18:51   

Indeks prędkości jest związany ze ścieralnością.
Im wyższy indeks prędkości tym lepsza przyczepność i większa ścieralność (czyli szybciej się zużywa)
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Jacek6 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Posty: 870
Skąd: Opole-XVZ1300RSTD
Wysłany: 2017-03-12, 18:59   

A to jest ciekawa teoria. Jeszcze jej nie słyszałem ...
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 47
Posty: 1426
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-03-12, 19:01   

Mi tak powiedział gość od opon. Myślę, że to prawda.

Teraz szukam na internetach tego tematu .... i niektórzy twierdzą że to mit.
Więc nie ufajcie mi w 100%
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Dariow 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Posty: 869
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-03-12, 21:32   

Ile osób tyle opini więc pozostaje instrukcja obsługi i założyc dedykowane przez Yamahe a tam z tego co pamietam są Bridgestony i Dunlopy
_________________
SREU #0898
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 39
Posty: 1225
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2017-03-13, 15:13   

Bardziej mi chodziło o indeks związany z masą vel oplotem specjalnie dla ciężkich motocykli nie pamiętam dokładnie jaki to był symbol niż o indeks prędkości bo Royalem szło zamknąć budzik i szła dalej więc... :D
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
 
Dariow 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Posty: 869
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-03-13, 21:26   

Przód jest 71H a tył 74H plus oznaczenie B czyli wzmocniona
_________________
SREU #0898
 
 
Jacek6 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Posty: 870
Skąd: Opole-XVZ1300RSTD
Wysłany: 2017-03-13, 21:36   

Ale to B chyba tylko na tył ? Czy obie ?
 
 
Dariow 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Posty: 869
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-03-13, 21:39   

Tylko tył
_________________
SREU #0898
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta