YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ciecio
2017-03-04, 18:52
Doradźcie..przesiadka z DS650 na Stratoliner 1900
Autor Wiadomość
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
  Wysłany: 2017-03-03, 23:54   Doradźcie..przesiadka z DS650 na Stratoliner 1900

Witajcie

Przyszedl czas na planowaną zmianę moto po 4 latach jazdy DS650- fakt że zostaje przy Yamaszce i teraz moje pytnie odnośnie wrażeń z jazdy stratolinerem 1900 - mam mozliwosc kupic od sasiada lecz mam kilka obaw czy dam rade go prowadzić przy tak wielu zmianach jakie napotkam po przesiadce z DS 650 Classic

Mój wzrost 176 waga 94 kg

Każda opinia mile widziana
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
WADERA 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączyła: 04 Mar 2009
Posty: 3446
Skąd: Jankeska/Wrocław
Wysłany: 2017-03-04, 06:19   

to jak przesiadka z malucha do mercedesa ;p
pewnie, że dasz radę ;D
1900 ciut szybciej jedzie i ma hamulce ;p

Ja przesiadłam się z 650 na 1300 i nie było kłopotu, ale fakt czuje się respekt do maszyny

Powodzenia
_________________



Moderator na emeryturze, życie jest piękne

 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3290
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2017-03-04, 07:25   

Ja przesiadłem się z 1100.
1900 nie jest zbyt przyjazny na ciasnych zakrętach i trzeba je pokonywać na półsprzęgle ale prowadzi się fajnie.
Jak pisała Wadera, wymaga respektu, zresztą jak każdy motocykl. :D
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-04, 08:49   

Dzięki za odpowiedzi - w tym tygodniu umówię się na oględziny a dzisiaj przejadę się Midnightstarem 1300 dla porównania. Jedyne co jeździłem to DS1100 custom. Moje obawy są nie ze względu na dużą moc a na ciężar tego motocykla, do tego jazda z plecaczkiem i bagażami przy mojej posturze i wzroście. Nie znam zachowania tego motocykla ale wiem że cholernie mi sie podoba ta lokomotywa

jak możecie wpiszcie w komentarzach wzrost waga będę miał porównanie z tym co w komentarzu. Słyszałem że jak poniżej 165 cm wzrostu to ciężko manewrować i odpychać się ciągnąc maszynę do tyłu np na parkingu a ja zaledwie 10 cm wyższy
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-03-04, 08:49   

Merlin, ty przestań się bać bo sprzęgło spalisz ,
Stratoliner to maszyna oczywiście dużo cięższa i dlatego budzi respekt ale przecież jej nie nosisz natomiast żadnym moto nie dałem tak podest ami jak lokomotywa .
Dla mnie jedyna wada to biegi którymi non stop trzeba mielic w górę i w dół
poza tym na kon i naprzód
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3290
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2017-03-04, 09:13   

No właśnie Grzechu, chodziło mi o to ciągłe mieszanie biegami, dlatego napisałem o półsprzęgle, choć na bardzo ciasnych zakrętach (np trasa Transfogarska) dla mnie nie było możliwe nie używać półsprzęgła.

[ Dodano: 2017-03-04, 09:14 ]
Leonn napisał/a:
Dzięki za odpowiedzi - w tym tygodniu umówię się na oględziny a dzisiaj przejadę się Midnightstarem 1300 dla porównania. Jedyne co jeździłem to DS1100 custom. Moje obawy są nie ze względu na dużą moc a na ciężar tego motocykla, do tego jazda z plecaczkiem i bagażami przy mojej posturze i wzroście. Nie znam zachowania tego motocykla ale wiem że cholernie mi sie podoba ta lokomotywa

jak możecie wpiszcie w komentarzach wzrost waga będę miał porównanie z tym co w komentarzu. Słyszałem że jak poniżej 165 cm wzrostu to ciężko manewrować i odpychać się ciągnąc maszynę do tyłu np na parkingu a ja zaledwie 10 cm wyższy


Czy będziesz ważył 110 czy 130 kg, jak Ci się 1900 za mocno przechyli to tylko trzeba zeskoczyć i obserwować jak upada :D
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52
Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-03-04, 10:04   

Ja bym Ci doradził następujące tematy:
1. siłownia siłownia i jeszcze raz siłownia (będzie potrzebna i to na pewno) ;D
2. Przesiadasz się na lokomotywę i będziesz musiał bardzo uważać
3. Zaszczep w sobie bardzo dużo pokory (1900 drze do przodu niewyobrażalnie)

No i przede wszystkim miłej jazdy :roll:
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 744
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2017-03-04, 11:07   

Bierz i się nie zastanawiaj. Ja się przesiadłem z 1100 i jestem b. zadowolony. Przez niski środek ciężkości prowadzi się lepiej niż 1100, to z mieszaniem biegami to niestety prawda, ale po jakim czasie się przyzwyczaisz. Jak się pomyśli w czasie parkowania to i o masie tego motocykla nie trzeba będzie specjalnie pamiętać. Pamiętać za to trzeba by trzymać się kiery bo ciąg ma niewyobrażalny :) :) :):)
Wzrost 195 cm, a waga 115 kg
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 1259
Skąd: Liberec
Wysłany: 2017-03-04, 11:33   

Leonn, dasz radę ! a to że się obawiasz tylko Ci pomoże
Mamy podobny wzrost i wagę, po nastu latach nie jeżdżenia wsiadłem na MS-a 1300 i dałem radę, powoli i bez ruminowania
Powodzenia
_________________
Pozdrawiam Tomek





http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2017-03-04, 12:37   

Ruminowanie to omijanie min w roomie ?
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 1259
Skąd: Liberec
Wysłany: 2017-03-04, 18:48   

Jacek6, literówka wyszła Tobie się nie zdarza nigdy.....
_________________
Pozdrawiam Tomek





http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
sly1078 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1344
Skąd: Dragoni - Wrocław
Wysłany: 2017-03-04, 19:59   

Ważę 94 kg (same mięśnie ;D ) 178 cm wzrostu, 35000 km doświadczenia na XVS 650 Custom. Wsiadłem na lokomotywę i od razu poczułem się dobrze na tym sprzęcie po 50 km przeciskałem się w korkach jak na skuterze. Dodam że łatwiej prowadzi się niż XV 1700. Przejechałem 1000 km tym motorem i mam tylko jedno zastrzeżenie- wtrysk
_________________
https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw
 
 
PrzemekN 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 55
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2071
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-03-04, 22:46   

sly1078 napisał/a:
Ważę 94 kg (same mięśnie ;D ) 178 cm wzrostu, 35000 km doświadczenia na XVS 650 Custom. Wsiadłem na lokomotywę i od razu poczułem się dobrze na tym sprzęcie po 50 km przeciskałem się w korkach jak na skuterze. Dodam że łatwiej prowadzi się niż XV 1700. Przejechałem 1000 km tym motorem i mam tylko jedno zastrzeżenie- wtrysk


A w czym Ci przeszkadza wtrysk? Według mnie, to zaleta, a nie wada, szczególnie przy tak zaawansowanym technicznie motocyklu
_________________
Psy szczekają, karawana idzie dalej

Garaż:

MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
SREU #1022
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-03-04, 23:13   

Ja przesiadłem się kilka lat temu z xvs100 na xv1900 i oto moje spostrzeżenia:
xv1900
-prowadzi się łatwiej w zakrętach, łatwiej się go wyprowadza z zakrętu
-jest bezpieczniejszy przy wyprzedzaniu,
-schodzi dużo niżej w zakrętach (do tarcia podestami)
-nie trzęsie
wady:
- mały zbiornik, na autostradzie to porażka.
- trzeba parkować z głową, tak żeby można było wyjechać do przodu.
- nie zawracać w ciasnych ulicach.
Jeżeli chodzi o trasę Tranfogaraską to zakręty na niej są jak na autostradzie.

aaaa zapomniałem. srać na wszystko. kup go tylko dla klaksonów. są tego warte!
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 3209
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-03-05, 09:19   

No to wychodzi na to że jako jedyny tu z wypowiadających się przesiadłem się z 650 custom na xv 1900 i napiszę że... zaje.....fajnie!!! A teraz parę faktów:
1. po pierwsze primo jak już ktoś wspomniał - dobra obserwacja terenu podczas parkowania bo skubanej nie wypchasz sam z dziury np. na polance zlotowej
2. ciasne skręcanie np. do posesji/zawracanie pod górkę cz z, uważać warto bo cię może (nie musi) przegibnąć ;)
3. zupełnie inna jazda w moim przypadku zmiana przedniego koła z wąskiego na szerokie po prostu bajka na frezowanym asfalcie, w koleinach - waga swoje robi i lokomotywa zupełnie inaczej się zachowuje, bezpieczniej
4. komfort jazdy - dla mnie to była zmiana z taboretu na fotel
5. waga a zarazem środek ciężkości bez porównania - 100 razy bezpieczniej
6. komfort dla plecaczka
7. podziw innych motocyklistów jak i przechodniów :yahoo:
8. a na koniec jedna jedyna jak dla mnie wada.... jak chcesz pogonić i na autostradzie podkręcisz manetkę to... no cóż coś za coś :D boli w portfelu ;)
Więc jak widzisz zero minusów ;) same plusy :D brać i jeździć!!!
_________________
No road is too long when you have good company
 
 
ciecio 


Model: PLECACZEK
Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 424
Skąd: Sam już nie wiem
Wysłany: 2017-03-05, 10:24   

Przeczytaj ten mały test.
Kobietka dała radę to i Ty też dasz.
http://www.motocaina.pl/a...elmen-4807.html
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-05, 12:43   

Bardzo pomogliście mi tymi komentarzami. Jutro jadę na oględziny i mam nadzieje będzie zakup... dzisiaj jeszcze do wieczora mam czas żeby doczytać na co zwrócić uwagę przy zakupie tego motocykla i jutro pochwale się lub wpadnę w depresje jak okaże się już nie aktualny...
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-03-05, 19:09   

Zwróć uwagę na główkę ramy - czy nie było coś kombinowane.
Niech cię nie zwiodą troszkę "kiepskie" spawy - w zasadzie takie byle jakie mają być)
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Drivers 


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 44
Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 4
Skąd: Ostromecko
Wysłany: 2017-03-05, 21:14   

Hej, nie ma co się zastanawiać, ja miałem VL 800 teraz MS 1900 to jest bajka. Zastanawiałem się bo ciężki, duży, ale po pierwszej próbnej jeździe powiedziałem że biorę.
Mój wzrost 174cm waga 85kg
_________________
Nie jeździsz, nie żyjesz
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-05, 21:19   

trzymajcie kciuki.... oby sie udalo bo depresja murowana jak cos poljdzie nie tak
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group