YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wysoka kiera Ape Hanger
Autor Wiadomość
Diaz83 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 35
Posty: 33
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2019-02-24, 19:42   Wysoka kiera Ape Hanger

Cześć, czy miał ktoś okazję latać na wysokiej kierownicy takiej z 14 cala? Jak prowadzi się motocykl, pokonywanie zakrętów. Wiem, że opory są duże ale na trasy można customową szybę zakładać.
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Posty: 752
Skąd: Support 18 Poland
Wysłany: 2019-02-24, 23:40   Re: Wysoka kiera Ape Hanger

Diaz83 napisał/a:
Cześć, czy miał ktoś okazję latać na wysokiej kierownicy takiej z 14 cala? Jak prowadzi się motocykl, pokonywanie zakrętów. Wiem, że opory są duże ale na trasy można customową szybę zakładać.




4 sezon na ape'ach. w sumie kolo 35kkm zrobione. szyba zakladana ponizej 10stC. w trasie bez problemu 150-160 km/h mozna leciec. po miescie idealnie, gdyz lusterka aut w korkach sa ponizej manetek. od kiedy ja mam w trasie nie bola szyja, plecy oraz ta czesc ciala, gdzie plecy stykaja sie z nogami.
_________________
Support Your Local 18
 
 
Diaz83 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 35
Posty: 33
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2019-02-25, 08:57   

Super, czyli jednak można :) Jaki masz wzrost i jaka wysokość kierownicy? Czy masz może wiedzę jak powinno się ją ustawiać (chodzi o pochylenie do przodu) a zakręty normalnie przeciwskręt ?
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Posty: 752
Skąd: Support 18 Poland
Wysłany: 2019-02-25, 09:38   

Diaz83 napisał/a:
Super, czyli jednak można :) Jaki masz wzrost i jaka wysokość kierownicy? Czy masz może wiedzę jak powinno się ją ustawiać (chodzi o pochylenie do przodu) a zakręty normalnie przeciwskręt ?


182 cm / kolo 50 cm. ustawiasz jak Ci wygodniej. jezdzilem z pochylona mocno do siebie jak i z wysunieta mocno do przodu. szukasz swojej pozycji po porostu. zakrety bez zmian.
_________________
Support Your Local 18
 
 
Diaz83 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 35
Posty: 33
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2019-02-25, 18:27   

Spajk77 a gdzie szybe kupowałeś i jak rozwiązane jest mocowanie ? jakaś inwazyjna sprawa czy prościzna ?
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Posty: 752
Skąd: Support 18 Poland
Wysłany: 2019-02-25, 21:41   

szyba fabryczna. kierownica musi byc u mnie torche nachylona do kierowcy, zeby szyba dala sie zamontowac.
_________________
Support Your Local 18
 
 
Gandalf 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 43
Posty: 50
Skąd: OL-WA
Wysłany: 2019-03-15, 15:58   

spajk77 - sorry za off-topic, ale chyba Twoją maszynkę widziałem kilka razy w okolicach Hożej ;D … Sylwetka motocykla faktycznie przykuwa uwagę i chociaż nigdy nie byłem zwolennikiem wysokiej kiery, to w Twoim wypadku zgrabnie to wszystko jest skomponowane - zdjęcie tego nie oddaje w pełni.

Zawsze się zastanawiałem jak z krążeniem krwi w rękach przy dłuższych trasach ? Pozycja wydaje się mało komfortowa, bo jednak masz ręce podniesione - ja przy "normalnej" kierownicy po 150-200 kilometrach muszę je poopuszczać swobodnie, aby chwilę odpoczęły (a są ułożone w miare horyzontalnie - inna sprawa, że ganiam ze śrubą w ramieniu, więc to dodatkowy dyskomfort :roll: ). Wydaje się również, że przy podniesionych rękach (bez szyby) przyjmujesz na "klatę" więcej podmuchów i przy wyższych prędkościach nie możesz się "schować w sobie", co niejednokrotnie lecąc na trasach mi się przydawało ... Jak to wygląda u Ciebie ?
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Posty: 752
Skąd: Support 18 Poland
Wysłany: 2019-03-15, 16:25   

Gandalf napisał/a:
spajk77 - sorry za off-topic, ale chyba Twoją maszynkę widziałem kilka razy w okolicach Hożej ;D … Sylwetka motocykla faktycznie przykuwa uwagę i chociaż nigdy nie byłem zwolennikiem wysokiej kiery, to w Twoim wypadku zgrabnie to wszystko jest skomponowane - zdjęcie tego nie oddaje w pełni.


rog Marszalkowskiej dokladnie :) pracuje tam pare dni w miesiacu


Gandalf napisał/a:
Zawsze się zastanawiałem jak z krążeniem krwi w rękach przy dłuższych trasach ? Pozycja wydaje się mało komfortowa, bo jednak masz ręce podniesione - ja przy "normalnej" kierownicy po 150-200 kilometrach muszę je poopuszczać swobodnie, aby chwilę odpoczęły (a są ułożone w miare horyzontalnie - inna sprawa, że ganiam ze śrubą w ramieniu, więc to dodatkowy dyskomfort :roll: ). Wydaje się również, że przy podniesionych rękach (bez szyby) przyjmujesz na "klatę" więcej podmuchów i przy wyższych prędkościach nie możesz się "schować w sobie", co niejednokrotnie lecąc na trasach mi się przydawało ... Jak to wygląda u Ciebie ?


kazda konczyna sie meczy jak jest nieruchoma w jednej pozycji przez kilka godzin. rak w gorze nie mam - raczej prosto przed soba. robilem trasy po 600-700km i jakos zyje. optymalna predkosc to ~140km/h i rzadko kiedy jade szybciej. :hahaha:
_________________
Support Your Local 18
 
 
Gandalf 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 43
Posty: 50
Skąd: OL-WA
Wysłany: 2019-03-15, 16:48   

No to witam "sąsiada" ;D

Z tą optymalną prędkością to się zgodzę - nawet bym powiedział ~120, bo ja wszędzie bez szyby śmigam i wyższe prędkości to wieczna walka z wiatrem .. Bardziej chodziło mi o to, że jak lecisz np. pod wiatr, to jednak na "klacie" czuć powiewy powietrza i wydaje się, że przy klasycznej kierownicy łatwiej jest się "skulić", aby je zminimalizować ... Ale z Twojego opisu widać, że nie ma to większego znaczenia - zatem spoko :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta