YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
co robim sami
Autor Wiadomość
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Posty: 2168
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2017-02-01, 18:16   

Cytat:
a co najlepsze ona w ogóle bimbru nie pije ale natura robi swoje.


No to tak jak ja , niby też nie piję a tyle cukru kupiłem :nie_wiem:
_________________

 
 
misiek1971 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Posty: 82
Skąd: CIEPIELÓW
Wysłany: 2017-03-24, 19:34   

w serwisie w Radomiu wymiana oleju silnikowego, przekładniowego plus materiał regulacja pasa to szacunkowy koszt 700 zł
_________________
Żyj tak abyś nigdy nie żałował że czegoś nie zrobiłeś.
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Posty: 1491
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-03-25, 14:59   

Ja pie... ale nas kroją , ja to robię w 1 do 2 godzin i biorę stówkę + olej , filtry - za robotę to tyle przy ciężarówkach nie biorą co w tym radomskim serwisie. Dzisiaj robiłem przegląd z wymianą oleju i filtrów (oleju,powietrza,paliwa,paliwa w ogrzewaniu,) wymiana jednej końcówki na drążku poprzecznym , zbieżność , dociągnięcie łożyska w przednim kole w autobusie firmowym - dwóch ludzi , 4,5 h pracy 520 zł robocizna + 1.340 materiały.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
misiek1971 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Posty: 82
Skąd: CIEPIELÓW
Wysłany: 2017-03-25, 16:57   

jak włączą Warmię do Wa-wy to będę do Ciebie jeździł na te serwisy bo będę miał blisko :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Żyj tak abyś nigdy nie żałował że czegoś nie zrobiłeś.
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Posty: 1491
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-03-25, 19:32   

misiek1971 nawet nie podejmą takiej próby - zapomnij :hahaha: z "Krzyżakami" tak się nie uda , my na "kiełbasę wyborczą" nie lecimy - szpek się liczy i golonka ;D
Zapraszam do Wa-wy 150 km , spacerek po obiadku lol
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
misiek1971 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Posty: 82
Skąd: CIEPIELÓW
Wysłany: 2017-03-26, 11:51   

dolicz moje 150 do Wa-wy i już jest wyprawa
_________________
Żyj tak abyś nigdy nie żałował że czegoś nie zrobiłeś.
 
 
rafalbcom 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 32
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-27, 21:49   

Ja tez ogarniam swoja lokomotywe sam, rzeczy ktore zrobiłem z bieżącej obsługi od kiedy ją kupiłem to:

Oleje, płyn hamulcowy klocki, filtr powietrza, swiece, naciag pasa i inne drobne przesmarowania i regulacje, jedno co robiłem wraz z mechanikiem to olej w lagach i łożys a głowki ramy i tylnego zawieszenia - zabraklo mi warunkow lokalowych.

Jak masz miejsce to rob grila wpadniemy z Tygrysem i ci serwis zrobimy ;D ;D ;D
_________________
XV 1900 Stratoliner S | 2007

Ex:
XVS 1300 Tourer | 2008
Junak M16 | 2010
 
 
misiek1971 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Posty: 82
Skąd: CIEPIELÓW
Wysłany: 2017-03-29, 21:15   

na razie dam im zarobić a może w przyszłości

[ Dodano: 2017-06-09, 12:12 ]
zapłaciłem za serwis 562 zł 20 robocizna resztę materiały a i na temat oleju zalali mi 10 w 40

[ Dodano: 2017-06-09, 12:14 ]
mam ostatnio problem z zerami oczywiście 200 a ostatni zamiast 250 wpłaciłem wpisowe na turniej 2500
_________________
Żyj tak abyś nigdy nie żałował że czegoś nie zrobiłeś.
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 56
Posty: 3350
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2018-03-31, 12:24   

Jak XV1900 wymienić olej?

Czy może ktoś opisać to w prosty sposób? ewentualnie zamieścić zdjęcia.
Podobno są 2 śruby spustowe.

Co do przeglądu w serwisie Yamaha, max co zapłaciłem za pełny przegląd z wymianami oleju silnikowego i w przekładni to niecałe 600 zł. Piszę to bo wcześniej wyczytałem, że Kolegę skasowali 700 zł za wymianę oleju.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900
XL1000 Varadero

Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
kusy 



Model: MS1900
Rocznik: 2013
Posty: 191
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-03-31, 23:06   

Powiem krótko. Zadając takie pytania wnioskuję,że nie masz pojęcia o mechanice. Oprócz wiedzy potrzebujesz odpowiednich kluczy. Ogólnodostępna serwisówka wszystko opisuje.Jeżeli nie masz smykałki mechanika to sobie odpuść,ponieważ więcej zaszkodzisz niż pomożesz
_________________
XV 1900 ROADLINER S
 
 
Ryszard1962 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 56
Posty: 332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-01, 01:20   

kusy, i to są tzw.Święte Słowa popieram Twoje stwierdzenie w całej rozciągłości , można być dobrym jeźdźcem lecz serwis jeśli się nie ma pojęcia lepiej oddać fachowcowi , nic na siłę , nie każdy urodził się lekarzem medycyny
_________________
Pozdrawiam
Rysiek

Do 2016r. Kawasaki VN1500 NOMAD
Od 2016r. Yamaha V Star 1100
Od 2017r. Yamaha Road Star 1600
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 52
Posty: 4008
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-04-01, 06:09   

Merlin napisał/a:
Jak XV1900 wymienić olej?Co do przeglądu w serwisie Yamaha, max co zapłaciłem za pełny przegląd z wymianami oleju silnikowego i w przekładni to niecałe 600 zł. Piszę to bo wcześniej wyczytałem, że Kolegę skasowali 700 zł za wymianę oleju.


Ja pierdziu. :shock: W Pilchowicach za wymianę oleju, filtra ( chromowany ), mycie filtra powietrza, całkowity przegląd przedsezonowy i naprawę lampy, zapłaciłem 380 zł.
_________________
Sprzedaż znaczków forumowych
http://www.yamaha-dragsta...pic.php?t=14707

Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Posty: 1647
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2018-04-01, 08:00   

Merlin napisał/a:
Co do przeglądu w serwisie Yamaha, max co zapłaciłem za pełny przegląd z wymianami oleju silnikowego i w przekładni to niecałe 600 zł

Merlin przyjedź do mnie zrobię ci to za 3.5 stówki
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
poldek 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 28
Posty: 647
Skąd: Kozienice/Calgary
Wysłany: 2018-04-01, 10:37   

Merlin, :klik: https://youtu.be/T_0IdSZ-2Tg
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 47
Posty: 1440
Skąd: Zamość
Wysłany: 2018-04-01, 17:50   

Czy ktoś z kolegów kontrolował lub ustawiał luzy zaworowe? W/g instrukcji trzeba to zrobić :-(
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 56
Posty: 3350
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2018-04-02, 08:00   

poldek, dzięki

znalazłem podobny
https://www.youtube.com/watch?v=LcrbI4Dnfl4
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900
XL1000 Varadero

Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
poldek 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 28
Posty: 647
Skąd: Kozienice/Calgary
Wysłany: 2018-04-02, 09:06   

Mając podstawowe narzędzia wymiana oleju nie jest jakaś mega skomplikowana, a frajda z tego ze samemu mozna pogrzebać przy maszynie bezcenna.
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Posty: 1491
Skąd: warmia
Wysłany: 2018-04-02, 10:02   

Przy zalewaniu oleju jest też jeden myk - trzeba zakręcić wszystkie trzy śruby spustowe
Merlin napisał/a:
Podobno są 2 śruby spustowe.
oczywiście założyć też filtr i wlać około 2,5 - 3 litry oleju , zakręcić korek wlewu i odpalić silnik na około pół minuty , zgasić i ponownie odkręcić wlew dolewając resztę oleju.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
kusy 



Model: MS1900
Rocznik: 2013
Posty: 191
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-04-02, 10:31   

poldek napisał/a:
Mając podstawowe narzędzia wymiana oleju nie jest jakaś mega skomplikowana, a frajda z tego ze samemu mozna pogrzebać przy maszynie bezcenna.


Skoro jest to takie proste, to dlaczego nikt z was nie wspomniał o odpowietrzeniu kasatorów luzu?
_________________
XV 1900 ROADLINER S
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Posty: 1491
Skąd: warmia
Wysłany: 2018-04-02, 23:22   

Nie trzeba tego robić "odpowietrzać kasatorów" . Pierwszy przegląd , po zakupie robiłem w serwisie w Toruniu , żeby właśnie nauczyć się to robić i wspomnieli mi chłopaki (wcześniej wiskacza dostali i info , że po naukę jestem) że producent zaleca odkręcenie tych śrubek na dole popychaczy , ale wyrazili się "żeby spuścić olej" i powiedzieli , że po tej operacji po uruchomieniu silnika przez chwilę stukają zawory (puste kasatory). Ja raz odkręciłem te śrubki przy wymianie i poleciało kilka kropel oleju , więcej tego nie robiłem , a przed tygodniem robiłem czwartą wymianę .
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta