YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak iskry na tylnym cylindrze
Autor Wiadomość
tombes 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 50
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 11
Skąd: świętoszów
Wysłany: 2018-02-24, 15:19   Brak iskry na tylnym cylindrze

Witam.Pisałem już w tamtym roku o problemie z moim dragiem chodzi o brak iskry na tylnym cylindrze.Wyobrazcie sobie że nikt nie potrafi sobie z tym poradzić ,najgorsze jest to że wymieniono instalacje,regulator,koło magnesowe,inpulsator,sprawdzony moduł zapłonowy i czterech mechaników się poddalo.Masakra. :ryczy:

zmiana tytułu //ciecio
Ostatnio zmieniony przez ciecio 2018-02-24, 19:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marek-stom 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 218
Skąd: krakow
Wysłany: 2018-02-25, 21:38   

W moim sprzęcie na tylnym cylindrze nie miałem iskry i okazało się że cewka zapłonowa nie była dokręcona czyli brak masy = brak iskry.
_________________
V STAR
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1855
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-01, 22:53   

Trafiłeś na 4 niewłaściwych :( Mogli zacząć od wymiany całego motocykla, a zostawić tylko cewkę.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
jacek71 



Model: BĘDZIE
Wiek: 52
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 237
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-03-05, 13:49   

Hm, a może najpierw trzeba świece zmienić ;D , a póżniej dopiero całe moto,a tak na poważnie to najpierw zaczynamy od rzeczy najprostszych ,ale w sumie to MUSI być poważna sprawa skoro 4 "mechaników" poległo .Zmień mechaników !
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 
 
Ice-Man 


Model: BĘDZIE
Dołączył: 08 Wrz 2017
Posty: 12
Skąd: TRN
Wysłany: 2018-03-05, 22:15   

Schemat elektryki w jedną rękę, multimetr w drugą, kratę browaru w trzecią i jedziesz.
Zaczynasz sprawdzanie od akumulatora i przesuwasz się w stronę fajki cylindra, którego nie pali. Sprawdzasz za równo ciągłość obwody, kostka po kostce jak i napięcie. W końcu natrafisz na miejsce, w którym albo nie ma ciągłości albo napięcia kiedy powinno być.
 
 
Bluesmen 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 113
Skąd: Żagań
Wysłany: 2018-03-06, 22:05   

Pisałem Ci że masz w Osiecznicy gościa który może pomóc. Jeśli mu się nie powiedzie daj znać, przytargamy Draga do Żagania.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group