YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem na początek
Autor Wiadomość
tombes 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 50
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 11
Skąd: świętoszów
Wysłany: 2016-09-23, 14:09   Problem na początek

Witam,moje pytanie jest następujące.Czy brak iskry na tylnym cylindrze może być spowodowany uszkodzeniem impulsatora,dodam że wyczerpały mi się pomysły,cewki sprawne,moduł sprawny,bezpieczniki sprawdzone,akumulator ok,świece wymienione,przewody świec w porządku.Pozdrawiam Tomek.(od dzisiaj na forum).Może ktoś ma schemat xvs 650,mój jest 2000r.
 
 
filipesku 


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 54
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 3505
Skąd: Wilcza Góra
Wysłany: 2016-09-23, 14:41   

tombes, zagadaj z petermajstrem on ostatnio wymieniał impulsator i obgadaj objawy.
_________________
Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....


---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela
 
 
petermajster 


Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 696
Skąd: W-wa
Wysłany: 2016-09-23, 16:24   

Owszem, wymieniałem.
Al u mnie całkowicie zanikała iskra, na obydwu cylindrach.
Problem pojawił u mnie się w zeszłym roku pod koniec sezonu, i było coraz gorzej.
Na wiosnę z rozrusznika moto nie palił a z popychu od razu załapywał.

A jak zamienisz świece jest tak samo? Może jedna jest słabsza i dla tego nie ma na niej iskry.


Gdzieś jest instrukcja wymiany impulsatora, trochę roboty przy tym jest.
_________________
 
 
tombes 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 50
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 11
Skąd: świętoszów
Wysłany: 2016-09-23, 17:29   

Dzięki za podpowiedzi,problem został rozwiązany,rozebrałem pół motocykla,sprawdziłem praktycznie wszystkie podzespoły odpowiedzialne za uruchamianie,okazalo sie że przegapiłem jedną małą wtyczkę,jeden zaśniedziały pin,po psiknięciu płynem do penetracji iskra przyszła.Moc jest z nami.W sumie dzięki temu moge się wypowiadac w temacie braku iskry itp :hahaha:
 
 
petermajster 


Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 696
Skąd: W-wa
Wysłany: 2016-09-23, 19:21   

No i dzięki zasniedzialej zlaczce trafiłeś na to forum. Pierwszy krok zrobiony. Czekamy na następny ;D
_________________
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-09-23, 21:36   

tombes, to może opisz lub wrzuć zdjęcie tej złączki. Może komuś się przyda.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
tombes 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 50
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 11
Skąd: świętoszów
Wysłany: 2016-09-24, 17:18   

W moim przypadku to jedna z wtyczek wiązki do prawej strony włączników na kierownicy,przewody pod zbiornikiem paliwa.

[ Dodano: 2016-09-29, 18:57 ]
Witam ponownie,powiem tak Jestem w kropce.Po ostatnich zabiegach oraz chwilowym samozachwycie znowu brak iskry na tylnym cylindrze.Złożyłem yamaszkę,przepaliłem,przejechałem ok.20 km po powrocie go garażu,po ok 2 godzinach obraza majestatu iskry brak,nic nie daje psikanie,ruszanie wtyczkami itp.i znowu wraca pytanie czy może to byc wina impulsatora czy może gdzieś brak masy jakieś zwarcie.Może ktoś ma jakiś pomysł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group