YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
LIGHTBARY - PYTANIA
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 101
Posty: 13919
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2010-12-28, 03:24   LIGHTBARY - PYTANIA

W tym temacie pytamy o wszystko, czego nie znaleźliśmy w LIGHTBARY wpigułce

Tutaj można umieszczać linki do portali aukcyjnych. Temat będzie sprzątany regularnie.
Jeżeli jeden user zapyta o konkretny model lamp, czy włącznika i poda link do aukcji, to na wyciągniecie wniosków z odpowiedzi będzie miał np. 14 dni. Potem aukcja najczęściej i tak znika. Po tym czasie zarówno zapytanie jak i odpowiedzi idą do kosza, a zapytanie uznaje się za wyczerpane.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
ishikawa 



Rocznik: 1999
Wiek: 32
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-17, 22:30   

Lubicie puzzle? To mam coś dla was:

Jak mam to połączyć tak, żeby kierunki wisiały pod lampą? Dla pikanterii dodam, że śruba od lampy ma gwint M10, śruba od kierunkowskazu to M8.





przeniosłem we właściwe miejsce -vaaks
_________________
Srebrny w mózgu chip, wolnym czyni mnie,
gdy zespolony z metalem - dostrajam się.
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-18, 20:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 38
Posty: 1783
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-01-17, 22:47   

Kupić sobie przejściówkę z gwintem wewnętrznym z M10 na M8. lub odwrotnie i po problemie.
_________________
Dawid Z.
 
 
 
ishikawa 



Rocznik: 1999
Wiek: 32
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-17, 22:50   

No nie. I co wtedy? Jak połączyć te dwa gwinty? Oba na stałe są zamocowane do elementów.
_________________
Srebrny w mózgu chip, wolnym czyni mnie,
gdy zespolony z metalem - dostrajam się.
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 43
Posty: 1624
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-17, 22:59   

a uchwyt masz na pewno taki, ze można podłączyć kierunki i lightbary ?
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
 
ishikawa 



Rocznik: 1999
Wiek: 32
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-17, 23:03   

No własnie nie bardzo. Podłączyłem lampy, jest ok. I czy w jakiś sposób mogę pod to podczepić jeszcze kierunki? Np jakiś walec który ma wewnętrzny gwint?
_________________
Srebrny w mózgu chip, wolnym czyni mnie,
gdy zespolony z metalem - dostrajam się.
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 38
Posty: 1783
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-01-17, 23:11   Lightbary

Tak to ma być.
Taki adapter z gwintem wewnętrznym.
_________________
Dawid Z.
Ostatnio zmieniony przez Dawid Z. 2011-01-17, 23:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 47
Posty: 1711
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2011-01-17, 23:12   

ishikawa, wrzuć zdjęcie stelaża
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
 
ishikawa 



Rocznik: 1999
Wiek: 32
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-17, 23:15   

Haha, rysunek genialny! :D Dokładnie o to chodzi! Tylko ni cholery nie mogę takiego gówienka znaleźć ):

Edit:

Coś w ten deseń mam:

_________________
Srebrny w mózgu chip, wolnym czyni mnie,
gdy zespolony z metalem - dostrajam się.
Ostatnio zmieniony przez ishikawa 2011-01-17, 23:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 38
Posty: 1783
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2011-01-17, 23:17   

ishikawa napisał/a:
Tylko ni cholery nie mogę takiego gówienka znaleźć ):

Najlepiej sobie dorobić w jakimś zakładzie ślusarskim.
_________________
Dawid Z.
 
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 47
Posty: 1711
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2011-01-17, 23:19   

w sklepach instalacyjnych są bez problemu dostępne przedłużki ( tuleje ) z gwintami wew/wew lub zew/wew w wykonaniu niklowanym lub mosiężnym , dla mniejszych średnic możesz poszukać w sklepach zajmujach się sprężonym powietrzem

[ Dodano: 2011-01-17, 23:37 ]
moze tu znajdziesz potrzebne drobiazgi

http://www.pneumat.com.pl/mufy
http://pneumatyka.eu/elem...jne-c-1_66.html
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
 
Dariow 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Posty: 883
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-01-17, 23:44   

No tak ale chyba będzie musiał znaleźć inne miejsce na wyprowadzenie kabelków
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 47
Posty: 1711
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2011-01-17, 23:58   

mufę można przewiercić z boku , będzie miejsce na przeciągniecie przewodów ... fakt faktem kombinacji jest sporo ..

ishikawa generalnie stelaż z uchwytem pod kierunki jest trochę inaczej skonstruowany i wyglada np tak http://www.roadstyler.com...roduct&Itemid=1 a Twój jest przeznaczony do zamocowania samych lamp .. ale nawet słonia na wielbłada mozna przerobić ;)
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
 
Dariow 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49
Posty: 883
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-01-18, 00:03   

Czekaj czekaj ale ishikawa ma w swoim opisie że posiada Customa a to jest inny model wspornika i akurat roadstyle go nie mają
do Customa mają w kuźni motocyklowej
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 47
Posty: 1711
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2011-01-18, 01:02   

Dariow, nie mieszajmy ;)

podałem że to przykładowy wspornik , chodzi tylko o pokazanie jego konstrukcji która pozwala na zamocowanie kierunków i przeciągnięcie przewodów bez dodatkowego kombinowania ; ishikawa jest szczęśliwym posiadaczem pięknej maszyny i uchwytu który ma jeden otwór montażowy do przykręcenia samych lamp , stelaże które "fabrycznie" są przygotowane do montażu kierunkowskazów powinny dodatkowo posiadać tulejki w które wkręcamy kierunek lub na które nakładamy i skręcamy kierunek ( ja akurat tak mam u siebie ) i spokojnie przeciągamy przewody ; ( wspomniana powyżej kuźnia motocyklowa do customa oferuje dwa różne rodzaje wspornika tzn z przeniesieniem kierunków i bez przeniesienia )

oczywiście nadal uważam że nie ma rzeczy nie do przerobienia , rysunek Dawida rozwiązał sprawę i napewno koszt będzie duuuuuuużo mniejszy niż zakup innego stelaża ;D

jezeli się mylę ( ale nie sądzę ;) ) i niechcący wprowadzam w błąd to z góry przepraszam ... wszak jestem szczęśliwym posiadaczem Classica i na Customach mogę się nie znać ;D
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
 
Peters 



Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Posty: 2871
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-01-18, 16:52   

Podłączając się do tematu czy ktoś z kolegów montował coś takiego do silwerado 1100 producent to Road Styler
_________________
BMW K 1200 LT


REGULAMIN
 
 
 
PIOTRUŚ 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 32
Posty: 213
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-18, 17:03   

ja montowałem ;D
_________________
Suzuki GSF 650 SA
 
 
 
jaro 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Posty: 3623
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-01-18, 17:47   

Proszę bardzo oto fotki mojego stelaża pod lightbary i kierunki, co prawda jeszcze bez wkręconych lightbarów. Niestety nie mam aktualnych zdjęć, ale na pewno zamieszczę. Wielu kolegów ma taki stelaż.

Pozwoliłem sobie na małą edycję tego co spowodowało zapłon. Jaro sorry za ingerencję. vaaks


XAN-168-DASZEK[5].jpg
Plik ściągnięto 390 raz(y) 16.49 KB

XAN-168-DASZEK[2].jpg
Plik ściągnięto 435 raz(y) 24.87 KB

lightbar 2.jpg
Plik ściągnięto 430 raz(y) 176.03 KB

lightbar 2a.jpg
Plik ściągnięto 406 raz(y) 105.18 KB

lightbar 2b.jpg
Plik ściągnięto 422 raz(y) 107.13 KB

_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-18, 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 55
Posty: 957
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-01-18, 18:36   

wspornik z tulejkami do kierunków z road stylera moim zdanie wygląda nie za ciekawie ponieważ kierunki i lightbary nie są w jednej linji a w orginale kierunki i lightbary wkręca sie w jedną tulejkę
same tulejki ale takie odsunięte widziałem na allegro
i nie zapominajcie że większość śrub lightbarów ma gwint m10 ale nie standart tylko drobniejszy
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
Focus 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 42
Posty: 62
Skąd: Bugaj/Biskupice
Wysłany: 2011-01-18, 19:17   

jaro napisał/a:
Witek Takie lightbary jedyne słuszne.


tzn które? z Roadstyler`a, od killerdron`a z allegro czy z Kuźni Motocyklowej?

Lampy już mam teraz muszę kupić uchwyt dlatego ten ten temat mnie interesuje, żeby kupić uchwyt taki co by nie było trzeba później nic przerabiać.
Rozumiem że te uchwyty, od kogokolwiek by nie były, nie przeszkadzają szybie...
_________________
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta