Obniżenie MS 1300 |
Autor |
Wiadomość |
MBolo
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-07-21, 09:52 Obniżenie MS 1300
|
|
|
Witam.
Ma ktoś wiedzę na ten temat ?. Zależy mi na 3-4 cm.
Będę wdzięczny za informacje. |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2016-07-21, 20:31
|
|
|
Jeżeli będziesz jeździł tylko na wprost to spoko, jeżeli chcesz zaliczyc kilka winkli - nie polecam.
W standardzie + gmole road styler już nie raz przytarłem ( wąsami od gmoli) asfalt w mocnym zakręcie, szczególnie w koleinach jest to niebezpieczne. |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
MBolo
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-07-22, 00:38
|
|
|
Dzięki za linka. jak wygląda zakup na tej stronie ?
Co do wywrotek nie mam doświadczenia. Chodzi mi o 2-3 cm abym kładł stopę całą na ziemi. |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2016-07-22, 06:11
|
|
|
Najprostszym sposobem jest przeszycie kanapy(siedzenia), może nie uzyskasz 3 cm, ale myślę że dwa spokojnie. Gdzieś na Śląsku jest firma która robi kanapy motocyklowe, pewnie w Krakowie też kogoś znajdziesz. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2016-07-22, 08:42
|
|
|
Jeżeli chodzi tylko o uzyskanie paru centymetrów dla kierowcy to Jaro ma rację - siedzenie. Możesz nawet zejść niżej niż 3 cm. Ja w DS 650 wywaliłem oryginalną gąbkę - siedzenie zrobiłem sam z karimaty klejonej warstwami ( daje się uzyskać kształt przez szlifowanie ) + cienka mata żelowa jako górna warstwa. Siedzenie jest co najmniej o połowę niższe niż oryginał, a bardziej komfortowe. Zamierzam zejść jeszcze niżej - wywalę oryginalną plastikową podstawę siodła i zastąpię ją podstawą z blachy posadowioną bezpośrednio na ramie.
Co do zakupu w pacificcoast - pewnie nie mają na stronie opcji bezpośredniej sprzedaży poza stany - jak tak jest napisz im maila jak możesz dokonać zakupu - podobnie kupowałem w sscustomcycle. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
MBolo
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-07-22, 22:43
|
|
|
Hmm. Dzięki chłopaki za rady - i tak właśnie zrobię z siedzeniem. Berek możesz podesłać wymiary i zdjęcia twojego siedzenia i troszkę przybliżyć technikę wykonania ? Będę wdzięczny za wskazówki. (JAK WYKRĘCIĆ śrubę gdzie przekręcił się imbus? Uchwyt przedniego kierunku) |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2016-07-22, 23:05
|
|
|
http://yamaha-dragstar.pl...dzenie&start=60
...na kolejnej stronie też jest parę słów na temat...i
Kiedyś wklejałem gdzieś foty siodła na etapie prac - ale nie pamiętam gdzie to było. Generalnie temat prosty - kleisz butaprenem kolejne warstwy karimaty i szlifujesz ... Siadasz, robisz jazdę próbną - analizujesz gdzie zdjąć (zeszlifować) trochę materiału, a gdzie dodać...
Wymiarować mojego nie ma sensu - zrobisz pod swoje potrzeby. Jak już masz finalną formę to na wierzch centymetrowej grubości żel (do kupienia w postaci podkładki pod końskie siodło) i do tapicera... |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
|