jak usunąć to cholerstwo? |
Autor |
Wiadomość |
larry7
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 45 Dołączył: 18 Lis 2012 Posty: 65 Skąd: Kozy
|
Wysłany: 2016-06-23, 09:48 jak usunąć to cholerstwo?
|
|
|
Cześć,
nie wiem co to jest i skąd się wzięło ale totalnie oszpeciło mi kolanko wydechu.
Zastygło na twardą skorupę i nie da się usunąć pastą do chromu.
Ma ktoś pomysł lub wiedzę jak się tego pozbyć?
1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 47 raz(y) 337.74 KB |
|
_________________ larry7
Obecnie szczęśliwy posiadacz Royal Star 1300 |
|
|
|
|
wolf
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 464 Skąd: zadupie w CK
|
Wysłany: 2016-06-23, 10:36
|
|
|
Chyba Ci się gacie przypaliły weź zmocz ściereczkę w rozpuszczalniku takim do farb i zetrzyj to... z wyczuciem i po problemie... |
_________________ Moje filmiki na Youtube |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2016-06-23, 13:28
|
|
|
Może na rozgrzanym kolanku usuniesz to ściereczką bawełnianą.
Ja do takich rzeczy używam czterochloru (takie świństwo z pralni chemicznej służace do chemicznego prania garniturków) |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
larry7
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 45 Dołączył: 18 Lis 2012 Posty: 65 Skąd: Kozy
|
Wysłany: 2016-06-23, 15:30
|
|
|
wolf napisał/a: | Chyba Ci się gacie przypaliły weź zmocz ściereczkę w rozpuszczalniku takim do farb i zetrzyj to... z wyczuciem i po problemie... |
Próbowałem nitro i bez rezultatu ...
Szlag mnie zaraz trafi.
[ Dodano: 2016-06-23, 15:30 ]
soft napisał/a: | Może na rozgrzanym kolanku usuniesz to ściereczką bawełnianą.
Ja do takich rzeczy używam czterochloru (takie świństwo z pralni chemicznej służace do chemicznego prania garniturków) |
A gdzie to kupić?
Sprzedają w pralni? |
_________________ larry7
Obecnie szczęśliwy posiadacz Royal Star 1300 |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2016-06-23, 15:33
|
|
|
Zetrzesz to wełną stalową. Jest w Casto. |
|
|
|
|
mike79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
|
|
|
|
Boober
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 26 Paź 2013 Posty: 1229 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2016-06-23, 19:21
|
|
|
Cif do chromów - daje radę nawet z przebarwieniami od przegrzań |
_________________ Była -> Yamaha Drag Star 1100 (2014-2016)
Jest -> Aprilia ETV1000 Caponord (2016- ) |
|
|
|
|
mike79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2016-06-23, 19:54
|
|
|
Boober, jest duże prawdopodobieństwo porysowania powierzchni, szczególnie kiedy pragnienie usuniecia zabrudzenia jest ogromne... |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
|
skygge
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012 Posty: 376 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-06-23, 19:57
|
|
|
Środek do czyszczenia felg "Attack". Super rozpuszcza takie g... |
_________________ Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan... |
|
|
|
|
wolf
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 464 Skąd: zadupie w CK
|
Wysłany: 2016-06-23, 20:01
|
|
|
larry7 napisał/a: | wolf napisał/a: | Chyba Ci się gacie przypaliły weź zmocz ściereczkę w rozpuszczalniku takim do farb i zetrzyj to... z wyczuciem i po problemie... |
Próbowałem nitro i bez rezultatu ...
Szlag mnie zaraz trafi. |
A gdzie ja pisałem o nitro tym to możesz sobie odtłuścić co najwyżej przed malowaniem a nie zmyć to przypalone gó...
Zwykły rozpuszczalnik i po problemie... ja tak zawsze robię i nie ma co wymyślać cudów do zmywania |
_________________ Moje filmiki na Youtube |
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 862 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2016-06-23, 22:25
|
|
|
Najprawdopodobniej jest to przypalony plastik lub podeszwa.
nie ścieraj tego tylko spal do końca, a potem weź mleczko do czyszczenia piekarników i będzie po problemie. |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2016-06-23, 23:40
|
|
|
EE tam , mi to wygląda na powód do zmiany wydechów . |
|
|
|
|
larry7
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 45 Dołączył: 18 Lis 2012 Posty: 65 Skąd: Kozy
|
Wysłany: 2016-06-24, 07:54
|
|
|
monkton napisał/a: | EE tam , mi to wygląda na powód do zmiany wydechów . |
też tak pomyślałem ale kasa nie puszcza
Dzięki za podpowiedzi - będę dzisiaj testował.
Zacznę od rozpuszczalnika.
[ Dodano: 2016-06-24, 16:05 ]
Niestety - rozpuszczalnik nie daje rady, płyn do felg też tego nie ruszył |
_________________ larry7
Obecnie szczęśliwy posiadacz Royal Star 1300 |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2016-06-24, 18:04
|
|
|
Wełna stalowa ... |
|
|
|
|
Kita
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 38 Dołączył: 05 Kwi 2015 Posty: 347 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-06-24, 23:58
|
|
|
Miałem bardzo podobne jak przypaliłem sobie ściereczkę z mikrofibry czy czegoś takiego...
3x4h nasiadówa ze szmatką i aluchromem.
Przed 3 taką sesją pojeździłem trochę, i schodziło dużo lepiej, tak jakby w jakiś cudowny sposób zostało to rozgrzane i w pewien sposób wypalone. Polecam pojeździć żeby wygrzać to dość konkretnie i potem czyścić cierpliwie, raz przy razie, szmatka, aluchrom, i tak aż do czystości. |
_________________
|
|
|
|
|
BenWito
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 145 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-06-25, 00:56
|
|
|
Kita ma rację, podobne g.... przywarło przy wylocie z pierwszego cylindra jak kleszcz, a że nie było aż tak widoczne, nie doprowadzało mni do szewskiej pasji,a i z czasem pod wpływem zwykłej kosmetyki po prostu odeszło. Meślę, że to był jakiś obcy, który miał nadzieję zawładnąć moim moto, ale go przetrzymałam. |
|
|
|
|
nunio
Model: RS1600
Rocznik: 1999
Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 185 Skąd: Galicja
|
Wysłany: 2016-06-25, 08:44
|
|
|
punkt 1: Ja u siebie udaję, że nie widzę... ale ja to z tych, co armatury nie pieszczą przed śniadaniem niedzielnym
Myślę sobie, że musi być element ścierny i raczej na rozgrzane wydechy... lekko ścierna pasta do lakieru Tempo albo Automax i gąbka kuchenna szorstką stroną...
Uwentualnie na zimno papier wodny tak kole 1000 - 1500...
jak nie pomoże, to patrz punkt 1 |
_________________ cenzura//Kozak_Barabasz |
|
|
|
|
larry7
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 45 Dołączył: 18 Lis 2012 Posty: 65 Skąd: Kozy
|
Wysłany: 2016-06-25, 09:28
|
|
|
Jacek6 napisał/a: | Wełna stalowa ... |
A nie porysuję chromu tą wełną? |
_________________ larry7
Obecnie szczęśliwy posiadacz Royal Star 1300 |
|
|
|
|
nunio
Model: RS1600
Rocznik: 1999
Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 185 Skąd: Galicja
|
Wysłany: 2016-06-25, 09:59
|
|
|
Chrom prawidłowo położony jest bardzo twardy... |
_________________ cenzura//Kozak_Barabasz |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2016-06-25, 10:36
|
|
|
larry7 napisał/a: | Jacek6 napisał/a: | Wełna stalowa ... |
A nie porysuję chromu tą wełną? |
Chrom jest twardszy od stali, są różne gradacje wełny stalowej. |
|
|
|
|
|