YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
BRAK/SŁABE ŁADOWANIE
Autor Wiadomość
yanis56 


Model: SYMPATYK
Wiek: 68
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 150
Skąd: uk (lincs)
Wysłany: 2014-05-23, 23:12   

Witam, moze ktos wie ile trzeba wydac zlotowek na nowy stator do yadzi 1100?
_________________
The most wasted of all days is one without riding

BMW R1200CL
 
 
spider 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 756
Skąd: PL
Wysłany: 2014-05-24, 15:11   

+- 500zl
_________________
YAMAHA ROAD STAR SILVERADO XV 1700 S LA COCAINA
http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0
 
 
yanis56 


Model: SYMPATYK
Wiek: 68
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 150
Skąd: uk (lincs)
Wysłany: 2014-05-24, 15:30   

dziekuje spider
_________________
The most wasted of all days is one without riding

BMW R1200CL
 
 
spider 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 756
Skąd: PL
Wysłany: 2014-05-25, 12:17   

Spoko
_________________
YAMAHA ROAD STAR SILVERADO XV 1700 S LA COCAINA
http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0
 
 
bary1809 



Rocznik: 2002
Wiek: 37
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 14
Skąd: leszno
  Wysłany: 2015-01-08, 20:19   brak ładowania na ciepłym silniku

Witam wszystkich problem polega na tym że gdy odpalę swą gwiazdkę jest wszystko jak należy :D ładowanie 13,8 -13,7 a gdy pochodzi jakieś 10 min ładowanie znika :beczy: macie możne pomysł co może być przyczyną ?? Regulator napięcia sprawdzony (podmieniłem się z kumplem i u niego wszystko chodzi a jego u mnie zachowuje się tak samo ) alternator mierzyłem miernikiem na każdym pinie mam o,4 Ω względem serwisówki wszystko gitara (w serw pisze że ma być od 0,36-0,44 Ω i na wszystkich trzech pinach mają być takie same wartości ) :nie_wiem: Macie pomysł co jeszcze może być przyczyną braku ładowania ??
_________________

 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1856
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-08, 20:20   

Znika w jaki sposób ? Spada napięcie ? Do jakiej wartości ? Akumulator się nie gotuje ?
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2015-01-08, 21:55   

bary1809, przemierz jeszcze czy jak nie ma ładowania nie występuje zwarcie pomiędzy uzwojeniami statora a masą, kolejna sprawa, mierząc pomiędzy wszystkimi doczepami statora na pracującym silniku powinno być około 20 V prądu zmiennego.
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-01-08, 21:55   Re: brak ładowania na ciepłym silniku

bary1809 napisał/a:
Witam wszystkich problem polega na tym że gdy odpalę swą gwiazdkę jest wszystko jak należy :D ładowanie 13,8 -13,7 ...

Jeśli jest to napięcie zmierzone przy średnich obrotach i włączonym światle mijania, to nie jest to prawidłowa wartość. Jeśli bez światła, to tym bardziej nie jest to wartość prawidłowa.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
griswald 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 62
Skąd: Kępno
Wysłany: 2015-01-09, 21:26   

Zgadzam się z kolegą pyra, uszkodzony akumulator może robić cuda. Trzeba na próbę podłączyć inny, jakikolwiek byleby 12 V
 
 
bary1809 



Rocznik: 2002
Wiek: 37
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 14
Skąd: leszno
Wysłany: 2015-01-10, 14:17   

johnypl, witam i pomierzyłem i wynika z tego ze mój statora daje 5,4V na jednym doczepie czyli 16,2V prądu zmiennego a z zwarciem jeszcze nie zmierzyłem bo coś ostatnio gwiazdka ciężko odpala i nie wiem czasami czy sprzęgło jedno kierunkowe sie nie skończył i tu następna teoria czy bendix ma wpływ na prace magneto ? Wemar czytałem w sercówce i tam pisze ze prawidłowe ładowanie w v starze wynosi 13,7 - 14,1 z tego co pamiętam no mogę się mylić bo mój angielski nie jest znakomity :)
_________________

 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2015-01-10, 20:40   

bary1809, 5,4V ? to albo coś źle mierzyłeś, albo twój stator to złom. jak co to dzwoń nr w profilu.
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1856
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-10, 20:46   

johnypl,

Albo nie przestawił miernika na AC :P
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2015-01-10, 21:22   

remol71,fakt albo pomiar AC/DC ;p
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
bary1809 



Rocznik: 2002
Wiek: 37
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 14
Skąd: leszno
Wysłany: 2015-01-11, 09:35   

johnypl,możliwe mogłem to jakoś dziwnie pomierzyć ale wątpię dziś idę sprawdzić jeszcze jeden moduł tak zwany "Starting circuit cut off relay" z tego co wyczytałem to odpowiada za pobudzenie alternatora po prostu gdy nie ma pobudzenia alternator nie ładuje jonypl jak mi ręce opadną do ziemi to zdzwonię się :)
_________________

 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1856
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-11, 10:02   

bary1809,

O jaki motocykl chodzi ? Jeśli o XVS 1100 jak domniemuję, to wzbudzenie jest na magnesach trwałych.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
bary1809 



Rocznik: 2002
Wiek: 37
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 14
Skąd: leszno
Wysłany: 2015-01-12, 05:45   

O vstara 1100 mżliwe ale na to cos drugie co jest przy alternatorze wiec skoro niemam ładowania a sam alternator jest dobry wiec ide wyrzej i szukam przyczyny :) teodia jest taka ze do tego magnesu idzie prad w momecie gdy sie nagrzeje moto moze isc zwatcie na obwodac co powoduje brak pradu na magnesie i co dalej idzie brak pradu :) jest to tylko teoria a w praktyce to sie zobaczy :)

bary1809, p. 7 Regulaminu//pyra
_________________

Ostatnio zmieniony przez pyra 2015-01-12, 06:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1856
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-12, 06:20   

bary1809,

Jedź do elektryka, bo teorii prądu w magnesach nie obronisz.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-01-12, 08:48   

bary1809 napisał/a:
"Starting circuit cut off relay" z tego co wyczytałem to odpowiada za pobudzenie alternatora ...

To jest przekaźnik sprawdzający warunki do uruchomienia rozrusznika - tj. włacznik zapłonu, bieg neutralny, sprzęgło i kosę. Jeśli nie ma prawidłowej kombinacji w tych obwodach, to rozrusznik nie zostanie uruchomiony. Nie ma to żadnego przełożenia na alternator i regulator napięcia, bo nie są ze sobą w żaden sposób połączone (pomijając wspólną masę i ogólne +12V instalacji).


bary1809 napisał/a:
Wemar czytałem w sercówce i tam pisze ze prawidłowe ładowanie w v starze wynosi 13,7 - 14,1 z tego co pamiętam no mogę się mylić bo mój angielski nie jest znakomity :)

Jeśli taki jak polski, to faktycznie nie jest najlepiej. Zajrzyj jeszcze raz do "sercówki". ;d
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
Tosiek 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 49
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 92
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-03-23, 21:46   

Czy ktoś wymieniał kostkę łącząc alternator? Chodzi o tą białą, 3-pinową która jest bezpośrednio na kablu z alternatora.

Jest to zwykła kostka i myślałem wymienić ją na hermetyczną, pytanie czy to ma sens? No i nie mogę się doszukać kostki na przekrój 7-8 mm2
_________________
Yamaha XT 660 R
Honda GL 1800 Goldwing

była
Aprilia Caponord ETV 1000
Yamaha XVS 1100 Dragstar
 
 
bary1809 



Rocznik: 2002
Wiek: 37
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 14
Skąd: leszno
Wysłany: 2015-03-29, 10:29   

rozwiązanie problemu
na uzwojeniu statora emalia odeszła i przy ciepłym silniku zanikało ładowanie dałem stator o przewinięcia i gitara wszystko wróciło do porządku za przewinięcie dałem 200 zł pozdrawiam i dzięki za pomoc :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group